Lokal znajduje się w centrum miejscowości, czy tak się nazywa- ?( taki napis jest nad wejściem ) zadaszony ogródek z drewnianymi ławami, a w środku piwa z Zawiercia.Na ścianach banery Browaru na Jurze, dwa nalewaki oraz kilka butelkowych
Pustkowo, Słoneczna 18, Smażalnia-Szaszłykarnia
Collapse
X
-
A co leją?- Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
- Moje: zbieranie - Opole & warzenie - Browar Domowy Świński Ryjek ****
- Uwarz swoje piwo domowe z naszym Centrum Piwowarstwa
Sprawy dotyczące postów/wpisów/wątków/tematów zgłaszaj proszę narzędziem "Zgłoś [moderatorowi]" (Ikonka flagi przy danym wpisie).
Related Topics
Collapse
-
Witam,
Jestem studentem architektury, w tym roku będę realizował swój dyplom inżynierski, którego tematem będzie browar restauracyjny na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej.
Prowadzę właśnie analizy, które pomogą mi wybrać lokalizację pod projekt, dlatego chciałem prosić...-
Channel: Historia
-
-
Kolejny rok z rzędu...
Z racji mnogiej liczby piw w bazie danych i w tym roku czeka nas podsumowanie poprawności listy piw branych pod uwagę m.in. w Plebiscycie na Piwo Roku, komentarze też mi posłużą do uporządkowania spraw w BrowarBizie, zatem liczę na owocną współpracę...-
Channel: Wielkie uaktualnienie 2015
2014-12-18, 22:28 -
-
Kolejny minibrowar o olbrzymim potencjale, otwarty w 2021 roku.
Firmowy lokal mieści się na najbardziej reprezentacyjnej ulicy w Kiszyniowie w odległości 2 km od dworca kolejowego.
Po przekroczeniu progu poczułem jak bije we mnie atmosfera niedoskonałości samego siebie.
Jest...-
Channel: Mołdawia
-
-
Dość nowe miejsce prawie na końcu świata, czyli gdzieś pomiędzy stacjami metra Wawrzyszew a Młociny.
Niezbyt duży lokal na parterze bloku (pardą, apartamentowca), jasny, trochę zbyt mocno oświetlony, przy stolikach miejsce dla ok. 25-30 osób.
Osiem nalewaków, aktualne...-
Channel: Warszawa
-
-
Po niezbyt udanej wizycie w Kulcie, udałem się w inną część kijowskich blokowisk, ale w przyjemniejszej okolicy.