Fuhrmann Sp. z O.O., Połczyn Zdrój, dla SCA PR Polska Sp. z O.O., Poznań, czyli dla sieci Intermarche.
Alkohol 6,2%, ekstrakt b.d.
Kolor: Jasnozłocisty. Piwo klarowne.
Piana: Biała, niezbyt obfita, o średnich bąblach. Nietrwała. Opada szybko do nikłego kożuszka, a następnie porozrywanej, ale już trwałej obwódki; pozostają też ślady na ściankach kufla.
Wysycenie: Średnie.
Zapach: Słodowo - alkoholowy, z nutą chlebową..
Smak: Piwo strasznie wodniste. Czuć coś na podobieństwo wody gazowanej, w tle słabo słód. Goryczka słaba i niezbyt trwała.
Opakowanie: 0,5 l butelka bezzwrotna.
Kupiłem w sieci Intermarche za 1,75 zł. Cena niska - piwo kiepskie. Moja ocena 1,5 / 5.
Więc powinno chyba nazywać się Low Budget a nie Top Budget, no chyba że wbrew pozorom piwowarzy z Popłuczyna celują tym piwem w target z klasy wyższej
Piętnastego czerwca roku dwa tysiące czwartego zbóje z bandy Heńka zamkły "Królewskiego" !!!
1944 - brunatni niszczą Browar Haberbuscha. W 60. rocznicę zieloni niszczą Browar Warszawski. Zbiór etykiet z Tanzanii, zbiór polskich bloczków kelnerskich sprzed 1945 roku i et z motywem borsuka na Facebooku
Więc powinno chyba nazywać się Low Budget a nie Top Budget, no chyba że wbrew pozorom piwowarzy z Popłuczyna celują tym piwem w target z klasy wyższej
Doradzam czytanie postów ze zrozumieniem. Celować tym piwem w taki, czy inny target może SCA PR Polska Sp. z o.o., czyli sieć handlowa Intermarche (właściciel marki), nie zaś podmiot prowadzący browar w Połczynie.
Opisywane piwo nie jest nowością na rynku, jego poziom nie obniżył się w ostatnim czasie. Można wnosić, że taki właśnie produkt odpowiada wymaganiom i oczekiwaniem Intermarche.
Nie obrażajcie Głubczyc, to nawet im nie dorównuje, syf. U mnie kolor ciemny, bursztynowy, piana jakaś jest i nawet kożuch gruby został, zapach wina, smak no właśnie, paskudny, jakaś chemiczna goryczka, chemiczny słód, niedobre. Ocena 1/6.
Comment