Kolor: Złoty, mętny. [5] Piana: Drobna, o dobrej obfitości. Redukuje się do cienkiej, trwałej warstwy. [4] Zapach: Intensywny, klasyczny dla hefeweizena czyli bananowo-goździkowy. Aromat nie słabnie aż do samego końca. [5] Smak: Idealnie zbalansowane, bardzo pełne i treściwe. Wyczuwalny goździkowy posmak. Tekstura bardzo gładka. Piątki nie ma za brak odrobiny ożywczej kwaskowości. [4.5] Wysycenie: Wysokie, takie jak należy. [5] Opakowanie: Klasyczne dla piw Pracowni. [4] Uwagi: Bardzo dobry hefeweizen, choć troszkę zbyt treściwy i za mało cytrusowy.
Kolor: Jasnozłoty i mętny, tak jak należyty pszeniczniak powinien mieć. [5] Piana: Mocno się pieni, stosunkowo szybko opada. Piana delikatna. [4.5] Zapach: Zapach delikatny, mało wyrazisty jak dla mnie. [3] Smak: Tylko 3, gdyż jest to w końcu ocena subiektywna. Jak dla mnie za delikatne, ja jestem amatorem intensywniejszych smaków [3] Wysycenie: Mocno gazowane, jak to w pszeniczniakach. [5] Opakowanie: Typowe dla PP, skromne, ale treściwe i przejrzyste. Wszelkie najważniejsze informacje znamy po krótkich spojrzeniu. [5] Uwagi: Jak wspominałem - piwo bardzo delikatne. Jeśli ktoś nigdy nie pił piwa pszenicznego i nie jest przekonany, czy posmakuje ten charakterystyczny smaczek, to sugeruję właśnie Szał w pracowni. Nawet jakby nie trafiło do końca w gusta to i tak nadal pije się przyjemnie, bo smaki nie są bardzo intensywne.