Browar na Jurze, Stacja Jabłko-Mięta

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Related Topics

Collapse

• Randi
    Browary na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej
    Randi
    Witam,

Jestem studentem architektury, w tym roku będę realizował swój dyplom inżynierski, którego tematem będzie browar restauracyjny na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej.
    Prowadzę właśnie analizy, które pomogą mi wybrać lokalizację pod projekt, dlatego chciałem prosić...
    2024-02-21, 16:12
  • ART
    Wielkie uaktualnienie 2015 - Browar na Jurze, Zawiercie ul. Paderewskiego 114
    ART
    Kolejny rok z rzędu...

Z racji mnogiej liczby piw w bazie danych i w tym roku czeka nas podsumowanie poprawności listy piw branych pod uwagę m.in. w Plebiscycie na Piwo Roku, komentarze też mi posłużą do uporządkowania spraw w BrowarBizie, zatem liczę na owocną współpracę...
    2014-12-18, 22:28
  • dadek
    Poręba, Fabryczna 9, Browar Moon Lark
    dadek
    Szlajając się w końcu marca po Śląsku nie mogłem ominąć kolejnego nowego browaru. Choć działa od jesieni 2022 jest już dobrze znany piwoszom z całej Polski, tak jak i jego założyciel Paweł Masłowski, wiele lat pracujący dla Pinty w Browarze na Jurze w odległym o 8 km Zawierciu. Dzięki...
    2024-04-13, 01:37
  • dadek
    Wisła, 1 maja 69 (stacja PKP Wisła Uzdrowisko), Browar Wisła
    dadek
    Najwyraźniej przez zawirowania na browar.biz tego browaru brak do tej pory w bazie choć otworzył się w czerwcu 2020. I chyba nikt z forumowiczów jeszcze się tu nie pojawił.
    Wraz z p-stulka, który wyczaił, że w ramach buntu przedsiębiorców restauracja jest otwarta dla gości, zawitaliśmy...
    2021-03-16, 02:21
  • pebejot
    Dziekanowice 200, Browar Trzech Braci
    pebejot
    Aż dziwne, że ten browar jeszcze nie został opisany na forum.