Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika MLZ
Wyświetlenie odpowiedzi
Jak według ciebie ma wyglądać reklamacja? Bo klient ma zawsze rację? Żartujesz sobie. Byłem świadkiem w płockim Auchanie jak paniusia reklamowała żywego karpia, że jest stary i śmierdzący. Takiego, co się jeszcze ruszał. Oczywiście podli nie uwzględnili opinii klientki i nie dali jej drugiego, ale tym razem świeżego karpia. Masz jakieś postpeerelowskie przekonanie, że jest jedna strona, która nie musi udowadniać swojej racji, bo z definicji ją ma.
Zgroza, zgroza, klient może się mylić, klient nie zawsze jest Panem.
Wiesz, ja się nie boję konfrontacji z przedstawicielem browaru produkującego Lecha Mocnego, bo uważam , że śmiedzi karasiem. Podetknąłbym mu pod nos karasia i nie byłby w stanie udowodnić , że Lech nie ma podobnego zapachu.
A pan MArek jest jedynym właścicielem browaru w Polsce, który reaguje na opinie internautów. Skorzystaj z tego.
Comment