Nie wiem, czy to dobre miejsce, no ale lepszego nie znalazłem. Kumpel mi doniósł, że na Podlasiu Łomża 0.5 l reklamowana jest hasłem *tego nie ma w Warszawie*. A przecież jest...
Łomża, Niepasteryzowane
Collapse
X
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika yavo Wyświetlenie odpowiedziNie wiem, czy to dobre miejsce, no ale lepszego nie znalazłem. Kumpel mi doniósł, że na Podlasiu Łomża 0.5 l reklamowana jest hasłem *tego nie ma w Warszawie*. A przecież jest...
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika lisiewski Wyświetlenie odpowiedzi...Lepiej wypić Lubuskie czy Mazowieckie
Comment
-
-
w Gliwicach w Polo Markecie 2,29 zł (butelka bezzwrotna) - domyślam się, że promocja, bo cała wieża stała zaraz przy wejściu
samo piwo bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło, naprawdę rasowe, mocna goryczka, odpowiednie wysycenie, okolice Noteckiego jak najbardziej. piana kapitalna, stała przez większość konsumpcji. na pewno wrócę, jeśli cena drastycznie nie wzrośnie i jakość się nie obniży może być stałym elementem zakupów w Polofratschke
Comment
-
-
W wołomińskim Kauflandzie jest, ale... tylko dla koszykarzy.
Piwo stoi na najwyższej półce tak, że aby je zobaczyć trzeba mieć ok. 190cm wzrostu. O sięganiu po nie nie wspomnę.
Cena wzrosła do 1.99zł (butelka nadal bezzwrotna).
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika zgoda Wyświetlenie odpowiedzi...
Cena wzrosła do 1.99zł (butelka nadal bezzwrotna).
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika e-prezes Wyświetlenie odpowiedzii tak pewnie zostanie, bo to węższa (średnica korpusu) wersja steini.
Piwem tym raczyłem się będąc nad Biebrzą ale niestety bez przyjemności. Nie liczyłem na wiele, ale to, co piłem było co najwyżej przeciętne.
Jak dla mnie dominuje moc i dziwna słodowość.
Jeżeli miałem możliwość to wybierałem Perłę eksport która też do szczytów piwowarstwa nie należy ale w moim odczuciu byłą bardziej pijalna.MM961
4:-)
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika JAckson Wyświetlenie odpowiedziTo jest cienkościenny bączek. Przynajmniej rzeczywiście jest bezzwrotny.
Piwem tym raczyłem się będąc nad Biebrzą ale niestety bez przyjemności. Nie liczyłem na wiele, ale to, co piłem było co najwyżej przeciętne.
Jak dla mnie dominuje moc i dziwna słodowość.
Jeżeli miałem możliwość to wybierałem Perłę eksport która też do szczytów piwowarstwa nie należy ale w moim odczuciu byłą bardziej pijalna.
ja jak mam okazję to pijam, bo mnie smakuje, choć rewelacją nie jest. mam odmienne odczucia w porównaniu do Exporta z Lublina.Last edited by e-prezes; 2010-06-22, 20:54.
Comment
-
-
Ocena z ARTomatu
Kolor: Słomkowy, dla mnie nieco za jasny, jak na piwo o zawartości alk. 6 % [3.5]
Piana: Dobra, bęsta, dość długo się utrzymująca [4.5]
Zapach: Intensywnie chmielowy [4]
Smak: Dominuje goryczka, w zasadzie zagłusza pozostałe nuty smakowe. Minusem jest lekko alkoholowy posmak. [4]
Wysycenie: Dobre - drobne, intensywne bąbelkowanie [4.5]
Opakowanie: Etykieta przywodzi na myśl papier pakunkowy. niby pomysłowa, ale można było się bardziej wysilić. [3.5]
Uwagi: Kupione w dąbrowskim KAUFLANDZIE. Niezłe, ale nie zachwyczające. Można do niego wrócić...
Moja ocena: [4.025]"W winie jest mądrość, w piwie siła, a w wodzie są tylko bakterie"
www.zamkoszlaki.com
www.piwnekapsle.net
Comment
-
-
Ocena z ARTomatu
Kolor: Barwa budzi emocje i zapowiada wiele [4]
Piana: Taką lubię [4]
Zapach: Jest ok [4]
Smak: Trafia w moje podniebienie [5]
Wysycenie: w sam raz [4]
Opakowanie: ładne i stonowane [5]
Uwagi: Jest super gorąco polecam
Moja ocena: [4.45]
---------------
Ocena usunieta z rankingu.
Poczawszy od 22.I.2003, oceny bez sensownego uzasadnienia ich przez oceniajacego, beda usuwane z rankingu.
Art, Admin
---------------Last edited by ART; 2010-06-27, 11:33.
Comment
-
-
Trochę światła na powstanie tego piwa...
We deliver clear strategic advice, bold creations and actionable solutions. Ideas that move brands, people and businesses forward.
Że pozwolę sobie zacytować parę passusów...
Nowy produkt Royal Unibrew ma pomóc marce parasolowej i trafić do konsumentów nielubiących produktów masowych. Przy launchu tego produktu browar postawił przed sobą dwa cele: stworzyć produkt wysokomarżowy i wzmocnić wizerunek marki parasolowej Łomża, która pozycjonowana jest jako piwo o regionalnym pochodzeniu, niemasowe i autentyczne.
Nowe piwo jest adresowane do konsumenta wielkomiejskiego, wyrobionego piwosza, a przede wszystkim do osób szukających oryginalnych niemasowych produktów.Last edited by zgoda; 2010-06-24, 22:23.
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika zgoda Wyświetlenie odpowiedzi
Mi podoba się optymizm jajogłowych z Łomży i tejże agencji: Nowe piwo jest adresowane do konsumenta wielkomiejskiego, wyrobionego piwosza.
No to żeby się nie przeliczyliLast edited by docent; 2010-06-25, 06:40.Piwna Praha-przewodnik po praskich lokalach z prawdziwym piwem
Przewodnik po miejscach gdzie warzy się i serwuje dobre piwo-Polskie Minibrowary
Piwne podróże po Czechach-Piwne Czechy
Polskie Minibrowary na FB - codziennie nowe informacje!
Comment
-
Comment