4,4%
Piwo dla sieci handlowych w Polsce.
Aromat - lekki metal, ziemistość, zleżałe w wilgotnej piwnicy jabłka- całość budzi respekt
Piana - spora, nietrwała, zostaje znikoma koronka
Barwa - ciemne złoto/herbata
Wysycenie - średnie, lekko musuje
Smak - chwilowy metal, sporo piwniczności, ziemista goryczka, lekkie jabłuszko, goryczka jest wyraźna.
Treściwość - łagodna
Mam sentyment do tego browaru, ta piwnica i specyficzna goryczka ma swój urok, ale w tym wypadku dominuje i męczy. W Czechach Nova Paka m.in. trzaska dla sieci 1,5 l. pety w niskiej cenie, z mniej lub bardziej zabawnymi etkami; które można sobie ewentualnie zaserwować. Tu jednak ta dziesiątka (a może nawet nie) udaje pilsnera a całość jest słaba i dość żenująca. Odradzam.
Piwo dla sieci handlowych w Polsce.
Aromat - lekki metal, ziemistość, zleżałe w wilgotnej piwnicy jabłka- całość budzi respekt
Piana - spora, nietrwała, zostaje znikoma koronka
Barwa - ciemne złoto/herbata
Wysycenie - średnie, lekko musuje
Smak - chwilowy metal, sporo piwniczności, ziemista goryczka, lekkie jabłuszko, goryczka jest wyraźna.
Treściwość - łagodna
Mam sentyment do tego browaru, ta piwnica i specyficzna goryczka ma swój urok, ale w tym wypadku dominuje i męczy. W Czechach Nova Paka m.in. trzaska dla sieci 1,5 l. pety w niskiej cenie, z mniej lub bardziej zabawnymi etkami; które można sobie ewentualnie zaserwować. Tu jednak ta dziesiątka (a może nawet nie) udaje pilsnera a całość jest słaba i dość żenująca. Odradzam.
Comment