PIANA: trwałość to jej mocny punkt. Biała, gęsta , taka do której nie trzeba dosypywać soli by dobrze się prezentowała na reklamowym filmie niczym w reklamie koncernowego piwa. Oblepia szkło i kryje powierzchnie piwa przez minimium kilkanaście minut albo i lepiej.
NAGAZOWANIE: średnie, w sam raz.
KOLOR: klarowny złoty bursztynek.
SMAK: ładny słodowy zapach. W smaku również słód, do tego karmel. Goryczka średniej mocy, nie za nachalna. Może nieco smaku chleba-razowca. Piwo generalnie słodkawe, przyjemne. Alkohol krzepki bo 6,5%. Mi pasuje.
OPAKOWANIE: kolejna fajna eta z wizerunkiem kolejnego członka rodziny Mc Gargle. Flaszka 330 ml z czteropaku z różnymi piwami z tej serii do testowania. Kapsel z firmowym nadrukiem.
NAGAZOWANIE: średnie, w sam raz.
KOLOR: klarowny złoty bursztynek.
SMAK: ładny słodowy zapach. W smaku również słód, do tego karmel. Goryczka średniej mocy, nie za nachalna. Może nieco smaku chleba-razowca. Piwo generalnie słodkawe, przyjemne. Alkohol krzepki bo 6,5%. Mi pasuje.
OPAKOWANIE: kolejna fajna eta z wizerunkiem kolejnego członka rodziny Mc Gargle. Flaszka 330 ml z czteropaku z różnymi piwami z tej serii do testowania. Kapsel z firmowym nadrukiem.