Golden Ale, o zawartości alkoholu 4,1%, z tradycyjnego browaru Hook Norton w hrabstwie Oxfordshire. Do chmielenia oprócz angielskich chmieli Fuggles i Goldings użyto także amerykańskiego Willamette.
Herbaciano-bursztynowa barwa o nieznacznym stopniu zamglenia.
Piana jasnokremowa, niezbyt wysoka po nalaniu i w takiej formie nietrwała. Za to mocno osadza się na ściankach. Pozostaje do końca w postaci delikatnego naśnieżenia na powierzchni.
Łagodny aromat o przewodniej nucie kwiatowej chmielowości. W tle delikatny oddech zbożowych słodów.
W smaku mamy całkiem wyraźną goryczkę, która nabiera wyrazu zwłaszcza w posmakach. Słody pojawiają się na drugim planie i charakteryzują się wyraźną ziarnistością, a wręcz chlebowymi klimatami. Dodatkowo odczuwalne wrażenie nieznacznej kwaskowatości.
Nagazowanie na średnim poziomie, całkiem dobrze koresponduje z profilem smakowym. Treściwość, co zrozumiałe nieduża.
Butelka 500ml z elegancką, utrzymaną w żółtych i jasnobrązowych klimatach etykietką. I z firmowym kapslem. Estetyka opakowania to nader przyjemny element.
Lekkie, przejrzyste piwo, o nieco przesuniętym w kierunku chmieli balansie, bez ambicji do bycia liderem, ale jednocześnie solidne, mocno pijalne i do wielokrotnego użycia. 8 w skali 1-10.
Herbaciano-bursztynowa barwa o nieznacznym stopniu zamglenia.
Piana jasnokremowa, niezbyt wysoka po nalaniu i w takiej formie nietrwała. Za to mocno osadza się na ściankach. Pozostaje do końca w postaci delikatnego naśnieżenia na powierzchni.
Łagodny aromat o przewodniej nucie kwiatowej chmielowości. W tle delikatny oddech zbożowych słodów.
W smaku mamy całkiem wyraźną goryczkę, która nabiera wyrazu zwłaszcza w posmakach. Słody pojawiają się na drugim planie i charakteryzują się wyraźną ziarnistością, a wręcz chlebowymi klimatami. Dodatkowo odczuwalne wrażenie nieznacznej kwaskowatości.
Nagazowanie na średnim poziomie, całkiem dobrze koresponduje z profilem smakowym. Treściwość, co zrozumiałe nieduża.
Butelka 500ml z elegancką, utrzymaną w żółtych i jasnobrązowych klimatach etykietką. I z firmowym kapslem. Estetyka opakowania to nader przyjemny element.
Lekkie, przejrzyste piwo, o nieco przesuniętym w kierunku chmieli balansie, bez ambicji do bycia liderem, ale jednocześnie solidne, mocno pijalne i do wielokrotnego użycia. 8 w skali 1-10.