Kupione w Szwecji,cena:35 sek,czyli ok. 16 pln.Kolor czarno-czarny.brak jakichkolwiek przeblyskow swiatla.Piana srednia,dosyc gruboziarnista.Opadla do centymetrowej w ciagu 3 minut.Zapach jak doubla delikatny,ale bardzo przyjemny.Gorzka czekolada przeplata sie z aromatem lekkiej kawy,pozniej daje sie wyczuc swieze owoce.W smaku taka sama kolejnosc,tyle ze duzo bardziej intensywna,ze wskazaniem na owocowosc,co daje uczucie orzezwienia i lekkosci(pomimo 7,4%alk.).A propos alkoholu:byl prawie nie wyczuwalny,a jednoczesnie delikatnie rozgrzewal od srodka.Dla mnie jest to jeden z najlepszych stoutow jakie pilem,ale jest to jedynie moja opinia.
Fuller's Past Masters,Double Stout
Collapse
Related Topics
Collapse
-
Witam wszystkich. Jestem totalnym amatorem aby było jasne. Generalnie nie pije piwa bo mi nie smakuje ale... Pomyślałem sobie, że jest tyle gatunków piw, że może ja nie trafiłem na swoje. Mi najbardziej przeszkadza w piwach smak tabletki na języku. Jakbyście sobie za długo przytrzymali np...
-
Channel: Białe Portery
-
-
Browar z Boulder w Colorado, dlatego i piwo określono jako "Colorado IPA"
6,5% alk. Chmiele: Columbus, Cascade, Chinook, Centennial, Idaho 7, Simcoe. Dwa ostatnie na zimno
https://www.averybrewing.com/brews/avery-ipa
Aromat: chmielowo-słodowy, słodszy,...-
Channel: USA
-
-
"Kozioł ofiarny" z browaru z Górnej Bawarii.
www.schnitzlbaumer.de
Nie ma go jednak uwzględnionego na tej stronie. Być może jest to jednorazowy wypust dla Kalea-Bieradventskalender 2023
Ekstr. 16,5%
Alk. 6,5%
Aromat - owocowy i...-
Channel: Niemcy
-
-
Irish dry stout (w wersji nitro)
11% ekstr.,
4,1% alk.
Warzone m.in. z dodatkiem słodu żytniego i palonego jęczmienia
Aromat - kawa i palone ziarno
Piana - niższa, zwarta, dość nietrwała, na dłużej niewiele zostaje
Barwa - smolisty z...-
Channel: Piwo - konkretnie
wczoraj, 21:02 -
-
Stout owsiany, ale w składzie oprócz słodu i płatków owsianych jest również słód żytni, do którego mają w browarze najwyraźniej słabość.