Nowa reklama KP: Wojak. Uczciwie warzony.

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • docent
    Pułkownik Chmielowy Ekspert
    • 2002.10
    • 5205

    Nowa reklama KP: Wojak. Uczciwie warzony.

    Spot idzie w telewizorni ale jeszcze nigdzie w necie nie ma materiału video.

    Tekst:
    Jeśli coś robić, to uczciwie. Tak jak robione jest dobre piwo. Tak, jak robiony jest Wojak. Bez pośpiechu i sztucznych enzymów, warzony według uczciwych reguł. Dzięki temu wojak jest smaczny, wyrazisty, po prostu prawdziwie piwny. Uczciwie pracujemy na jego jakość. Spróbuj, a docenisz.



    Czyli fama o metodach koncernowego warzenia w narodzie jest już tak silna, że trzeba to dementować reklamami.
    Piwna Praha-przewodnik po praskich lokalach z prawdziwym piwem
    Przewodnik po miejscach gdzie warzy się i serwuje dobre piwo-Polskie Minibrowary
    Piwne podróże po Czechach-Piwne Czechy
    Polskie Minibrowary na FB - codziennie nowe informacje!
  • perłyfan
    Major Piwnych Rewolucji
    • 2003.02
    • 1244

    #2
    Widziałem wczoraj wieczorem i moja pierwsza myśl była podobna. Koncern zdał sobie sprawę, że świadomość w narodzie rośnie a resztę robi agencja reklamowa. Jak dobrze pamiętam jest też jakieś nawiązanie do cen...
    JUŻ DAWNO NIE JESTEM FANEM PERŁY

    Comment

    • franekf
      Kapitan Lagerowej Marynarki
      • 2004.06
      • 944

      #3
      Fajne te ostatnie działania KP. Tyskie Klasyczne w 100% ze słodu (wow! piwo ze słodu! ewenement!), teraz Wojak bez enzymów (ciekawe za to, z czym). Akcja w stylu prostytutki z wieloletnim stażem, szykującej się do wstąpienia do zakonu.
      Birofilia Trapistów poszukiwane - sprawdź co mam
      http://mojedegustacje.blogspot.com/ - mój blog o alkoholach; ostatni wpis - Królewskie Porter
      Piwny Janusz bez Teku

      Comment

      • chemmobile
        Major Piwnych Rewolucji
        • 2009.03
        • 2168

        #4
        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika docent Wyświetlenie odpowiedzi
        Czyli fama o metodach koncernowego warzenia w narodzie jest już tak silna, że trzeba to dementować reklamami.
        Bzdura. Nie ma żadnej famy, co najwyżej mity o żółci i dolewaniu spirytusu. To kolejna moda, kreowanie trendu. Niepasteryzacja już się przejada i wchodzi pod strzechy, więc potrzebny jest powiew świeżości. Tu mamy zapewne podpięcie się pod istniejący już modny trend kupowania żywności bez dodatku barwników, polepszaczy, konserwantów itp. KP idzie za ciosem po reklamach Tyskiego Klasycznego warzonego tylko z podstawowych, "klasycznych" składników. Powrót do natury
        Ostatnia zmiana dokonana przez chemmobile; 2013-02-25, 10:13.
        Lwówek Śląski - 800 lat tradycji piwowarskich.
        Kto piwem szynkuje, dawać ma właściwą miarę, kto to ominie, zapłaci 4 białe grosze kary - lwóweckie prawo piwowarskie AD 1609

        Comment

        • VanPurRz
          Major Piwnych Rewolucji
          • 2008.09
          • 4229

          #5
          Tu akurat zgadzam się z Chemmo. Docent obracasz się wśród ludzi którzy się znają na piwie, a nie wśród przeciętnego pijące piwo człowieka.
          Rewolucja rewolucją ale wiedza o piwie w masach jest identyczna jak była. Natomiast koncerny co jakiś czas marketingową muszą wytwarzać "mody" lub analizując trendy w odpowiednich momentach się podpinać. I to robią tyskim klasycznym chociażby czy przed chwilą kasztelanem niepasteryzowanym. Mody mają to do siebie, że trwają relatywnie krótko i trzeba atakowac czymś nowym. Z drugiej strony i tak najlepiej się sprzedaje Tyskie i Żywiec czy Lech w swoich podstawowych wersjach. Plus tani Żubr czy Harnaś bo jest tani.
          "Nie myśl o tym, że wszystko się kończy. Myśl, że wszystko się dopiero zaczyna. To, co powinno być życiem: spokój, wolność i cisza" M. Hłasko, "Ósmy dzień tygodnia"

          Comment

          • docent
            Pułkownik Chmielowy Ekspert
            • 2002.10
            • 5205

            #6
            Oczywiście że wiedza odnośnie faktów dotyczących szczegółów surowcowych czy metody HGB jest u przeciętnego piwosza praktycznie żadna. Ale mity odnoszące się do koncernowych produktów czyli robienia piwa z koncentratu czy stosowania bydlęcej żółci są już na tyle silne, że odpowiedzią jest kampania telewizyjna.
            Jedyne co mnie zadziwia to wybór na taką kampanię marki, do której HGB z ekonomicznego punktu widzenia stosowane być musi...
            Piwna Praha-przewodnik po praskich lokalach z prawdziwym piwem
            Przewodnik po miejscach gdzie warzy się i serwuje dobre piwo-Polskie Minibrowary
            Piwne podróże po Czechach-Piwne Czechy
            Polskie Minibrowary na FB - codziennie nowe informacje!

            Comment

            • chemmobile
              Major Piwnych Rewolucji
              • 2009.03
              • 2168

              #7
              Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika docent Wyświetlenie odpowiedzi
              Jedyne co mnie zadziwia to wybór na taką kampanię marki, do której HGB z ekonomicznego punktu widzenia stosowane być musi...
              Bo inne marki mają już swój target i dobrany motyw reklamowy. Najwyraźniej wcześniejsze reklamy Wojaka jako piwa dla twardzieli nie odniosły zamierzonego celu, więc nastąpiło odświeżenie marki (nowe etykiety) i rozpoczęto nową kampanię reklamową.
              Parafrazując cytat z "Testosteronu": Wojak jest zaje..., ale target nie kupuje, bo nie ma eventu. Tym eventem jest kampania o "uczciwym warzeniu" .
              Ostatnia zmiana dokonana przez chemmobile; 2013-02-25, 10:51.
              Lwówek Śląski - 800 lat tradycji piwowarskich.
              Kto piwem szynkuje, dawać ma właściwą miarę, kto to ominie, zapłaci 4 białe grosze kary - lwóweckie prawo piwowarskie AD 1609

              Comment

              • delvish
                Major Piwnych Rewolucji
                • 2004.11
                • 3508

                #8
                Ale przecież reklama mówi tylko, że nie stosują sztucznych enzymów. HGB, syrop glukozowy, a nawet naturalne enzymy mogą spokojnie stosować i nie mijać się z prawdą
                Ostatnia zmiana dokonana przez delvish; 2013-02-25, 10:53.
                "You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."
                (Frank Zappa)

                "It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker that we expect our dinner, but from their regard to their own interest. We address ourselves, not to their humanity but to their self-love" (Adam Smith)

                Comment

                • docent
                  Pułkownik Chmielowy Ekspert
                  • 2002.10
                  • 5205

                  #9
                  Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika delvish Wyświetlenie odpowiedzi
                  Ale przecież reklama mówi tylko, że nie stosują sztucznych enzymów. HGB, syrop glukozowy, a nawet naturalne enzymy mogą spokojnie stosować i nie mijać się z prawdą
                  Jest też mowa o pośpiechu. Dopiero co w prasówce był artykuł o magazynach zawalonych koncernowymi piwami. Może w związku z tym będą mogli pozwolić sobie na wydłużenie czasu przebywania piwa w tankofermentorach? Próbuję znaleźć jakieś potwierdzenie sloganów użytych w reklamie do rzeczywistych zachowań. W końcu pojechali stwierdzeniem o "uczciwości". Podważenie tego stawiałoby KP w trudnej sytuacji.
                  Piwna Praha-przewodnik po praskich lokalach z prawdziwym piwem
                  Przewodnik po miejscach gdzie warzy się i serwuje dobre piwo-Polskie Minibrowary
                  Piwne podróże po Czechach-Piwne Czechy
                  Polskie Minibrowary na FB - codziennie nowe informacje!

                  Comment

                  • Krzysiu
                    D(r)u(c)h nieuchwytny
                    • 2001.02
                    • 14936

                    #10
                    Może i jest uczciwy, ale w smaku ohydny. Ostatnio miałem okazję tego spróbować. Dwie całe puszki poszły w śnieg.

                    Comment

                    • Pendragon
                      Generał Wszelkich Fermentacji
                      🥛🥛🥛
                      • 2006.03
                      • 13959

                      #11
                      Dwa piwa "uczciwe" z KP - Tyskie Klasyczne i Wojak Jasny Pełny. Obydwa mają 5.0%. Moim zdaniem, to pewnie jest to samo piwo.

                      moje piwne mapy // Piwny Informator (facebook) // Browarek Camelot


                      Lepiej siedzieć w gospodzie nad piwem i rozmyślać o kościele, niż siedzieć w kościele myśląc o gospodzie

                      Comment

                      • żąleną
                        D(r)u(c)h nieuchwytny
                        • 2002.01
                        • 13239

                        #12
                        Odważna reklama. Skoro o uczciwości wspominają tylko w reklamie Wojaka, to można pomyśleć, że reszta piw KP jest warzona nieuczciwie.

                        Comment

                        • marekj
                          D(r)u(c)h nieuchwytny
                          • 2010.03
                          • 508

                          #13
                          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika żąleną Wyświetlenie odpowiedzi
                          Odważna reklama. Skoro o uczciwości wspominają tylko w reklamie Wojaka, to można pomyśleć, że reszta piw KP jest warzona nieuczciwie.
                          Ważna i trafna uwaga ja bym dodał ,że uczciwiej by było gdyby Wojak był warzony w Browarze Belgia.

                          Comment

                          • dlugas
                            Major Piwnych Rewolucji
                            🍼
                            • 2006.04
                            • 4015

                            #14
                            Najpierw zobaczyłem w sklepie, później reklamę no i dałem mu szansę.
                            Nie idźcie tą drogą.

                            Jak by było "uczciwe" to by napisali pełny skład.

                            Ani to dla żulerstwa (bo tylko 5%) ani dla młodzieży (oni wolę zielone buteleczki lecha, heńka bo to kul wygląda)ani dla kobiet, bo troszkę tępo goryczkowe z wielkim finiszem kwasu i ludwika, ani dla zwykłych wypijaczy Tyskiego, Warki czy Żywca, bo oni i tak są nieprzekonywalni


                            Chyba tylko nadaje się do sponsorowania gali boksersko-mmamowych
                            Google Zdjęcia - wypite piwa PL [brak częstych aktualizacji]
                            Instagram [zawsze świeże zdjęcia, nie zawsze świeże piwa]
                            FaceBook -To co na Instagramie, tylko że na FB

                            Comment

                            • Mastermind1
                              Sierżant Pijalniowy Zaprawiacz
                              • 2013.02
                              • 248

                              #15
                              Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika żąleną Wyświetlenie odpowiedzi
                              Odważna reklama. Skoro o uczciwości wspominają tylko w reklamie Wojaka, to można pomyśleć, że reszta piw KP jest warzona nieuczciwie.
                              Mylisz się. Przekazem reklamy jest teza, że TANIE piwa mogą być warzone nieuczciwie. Wojak jest jedyną tanią, ogólnopolską marką i najtańszym piwem Kompanii Piwowarskiej. Tym samym głoszona teza nie obejmuje swoim zakresem pozostałych piw warzonych przez ten koncern, które na półkach sklepowych są co najmniej o kategorię droższe. Nieźle to sobie wymyślili.

                              Comment

                              Przetwarzanie...
                              X