Dlaczego mam wrażenie, że jeszcze ze dwa lata temu Krzysiu by taką inicjatywę wyśmiał?
Akcja moim zdaniem słuszna, choć trochę niszowa jak na ten etap "rewolucji piwnej". Chyba mało kto zrozumie, że można się czymś takim przejmować. Z drugiej strony Żywiec podnosi w jednej ze swoich reklam, że warzony jest niezmiennie w jednym miejscu, więc może potencjał świadomości w narodzie jest. Jednak bardziej niż o Dionizosie wspomniałbym o "warszawskim" Królewskim i "wrocławskim" Piaście, bo to już jest oszukiwanie konsumenta.
Można przygotować stronę i bannery do niej udostępniane wszystkim chętnym (blogerom, użytkownikom fejsa itp.)
Akcja moim zdaniem słuszna, choć trochę niszowa jak na ten etap "rewolucji piwnej". Chyba mało kto zrozumie, że można się czymś takim przejmować. Z drugiej strony Żywiec podnosi w jednej ze swoich reklam, że warzony jest niezmiennie w jednym miejscu, więc może potencjał świadomości w narodzie jest. Jednak bardziej niż o Dionizosie wspomniałbym o "warszawskim" Królewskim i "wrocławskim" Piaście, bo to już jest oszukiwanie konsumenta.
Można przygotować stronę i bannery do niej udostępniane wszystkim chętnym (blogerom, użytkownikom fejsa itp.)
Comment