Perła reklamuje się w TV

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • WojciechT
    Major Piwnych Rewolucji
    • 2012.09
    • 2546

    Perła reklamuje się w TV

    No dobra, nie wiem, czy w TV, bo telewizora nie posiadam - ale na pewno na YT, gdzie zamieszczono 30-sekundowy spot.

    W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.


    Właściwie to nic ciekawego, może poza pianą, którą chyba dokleili komputerowo albo zrobili przy pomocy bitej śmietany. Pardon, w spocie twierdzą, że pienistość nadaje piwu... Chmiel.

    I standardowo udawanie małego browaru.
    Last edited by WojciechT; 2013-06-20, 07:17.
  • fuliano
    Major Piwnych Rewolucji
    • 2010.07
    • 1835

    #2
    Było i w TV, wczoraj widziałem

    Comment

    • Ronoaro
      D(r)u(c)h nieuchwytny
      • 2013.04
      • 160

      #3
      Najbardziej w tej reklamie zniesmaczyło mnie podszywanie się Perły pod mały, lokalny browar. Moc produkcyjna na poziomi 1,2 mln hektolitrów... ale według nich Polacy to kretyni, więc łykną bajkę o piwach robionych z chmielu, leżakowane w beczkach (scena z browarnikami) przez malutki browar gdzieś na Lubelszczyźnie. Żenada.

      Comment

      • chcebycemo
        Szeregowy Piwny Łykacz
        • 2012.04
        • 12

        #4
        zatrudnili nawet fachowca do odpowiadania na komentarze jutubowe, który przekonuje, że w perle jest chmiel

        Comment

        • JanuszJG
          D(r)u(c)h nieuchwytny
          • 2013.04
          • 73

          #5
          Jak Perła jest małym regionalnym browarem, to wstępuję do Zakonu Benedyktów . Nie wiem, co oni chcą przez to osiągnąć, ale nie wydaje mi się, żeby ktokolwiek łyknął bajeczkę o małym regionalnym browarze ...

          Comment

          • WojciechT
            Major Piwnych Rewolucji
            • 2012.09
            • 2546

            #6
            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika JanuszJG Wyświetlenie odpowiedzi
            Jak Perła jest małym regionalnym browarem, to wstępuję do Zakonu Benedyktów . Nie wiem, co oni chcą przez to osiągnąć, ale nie wydaje mi się, żeby ktokolwiek łyknął bajeczkę o małym regionalnym browarze ...
            Ciemny lud wszystko kupi. Dosłownie i w przenośni.

            Comment

            • Mastermind1
              Sierżant Pijalniowy Zaprawiacz
              • 2013.02
              • 248

              #7
              Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika JanuszJG Wyświetlenie odpowiedzi
              Jak Perła jest małym regionalnym browarem, to wstępuję do Zakonu Benedyktów . Nie wiem, co oni chcą przez to osiągnąć, ale nie wydaje mi się, żeby ktokolwiek łyknął bajeczkę o małym regionalnym browarze ...
              Udana kampania reklamowa piwa Łomża oparta na podszywaniu się browaru łomżyńskiego pod mały browar dowodzi przeciwnego. Browar Perła próbuje powielić sprawdzony przekaz.

              Comment

              • Rzeszowiak
                Major Piwnych Rewolucji
                🍼
                • 2009.04
                • 1597

                #8
                Nie wiem czy Polacy to kretyni(badań nie prowadzono), ale łykną z pewnością. Browary przemysłowe od dłuższego czasu ogłupiają konsumentów.

                Comment

                • perłyfan
                  Major Piwnych Rewolucji
                  • 2003.02
                  • 1244

                  #9
                  No ja też trafiłem na tą reklamę. Nieszczęśliwie jeszcze ze szklanką Perły w dłoni (poczęstowany przez sąsiada). Zamurowało mnie jak usłyszałem ten kit o regionalnym browarze. Sama Perła w smaku jest nieopisanie obrzydliwa. Więcej się nie skuszę. Zastanawiam się nad zmianą nicku, bo ten mi się przestał podobać.
                  JUŻ DAWNO NIE JESTEM FANEM PERŁY

                  Comment

                  • Rzeszowiak
                    Major Piwnych Rewolucji
                    🍼
                    • 2009.04
                    • 1597

                    #10
                    Powiększ podpis, który wyświetla się pod Twoimi postami i nie będzie problemu

                    Comment

                    • sebbar
                      Szeregowy Piwny Łykacz
                      • 2011.05
                      • 19

                      #11
                      Największa bzdura w tej reklamie to stwierdzenie, że Perła zawdzięcza swoją pienistość chmielowi.

                      Comment

                      • e-prezes
                        Generał Wszelkich Fermentacji
                        🥛🥛🥛🥛🥛
                        • 2002.05
                        • 19269

                        #12
                        A ona ma jakąś pienistość?

                        Comment

                        • fuliano
                          Major Piwnych Rewolucji
                          • 2010.07
                          • 1835

                          #13
                          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika sebbar Wyświetlenie odpowiedzi
                          Największa bzdura w tej reklamie to stwierdzenie, że Perła zawdzięcza swoją pienistość chmielowi.
                          Samemu chmielowi nie, ale już substancjom goryczkowym chmielu owszem

                          Comment

                          • perłyfan
                            Major Piwnych Rewolucji
                            • 2003.02
                            • 1244

                            #14
                            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika e-prezes Wyświetlenie odpowiedzi
                            A ona ma jakąś pienistość?
                            Nie oglądałeś reklamy? Piana na piątkę
                            JUŻ DAWNO NIE JESTEM FANEM PERŁY

                            Comment

                            • e-prezes
                              Generał Wszelkich Fermentacji
                              🥛🥛🥛🥛🥛
                              • 2002.05
                              • 19269

                              #15
                              Tak jak w reklamie Warki. Tylko ja mam na myśli rzeczywistość.

                              Comment

                              Przetwarzanie...
                              X