Szwedzkie piwo jako prezent - gdzie kupić?

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • DJMike
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2013.08
    • 1

Szwedzkie piwo jako prezent - gdzie kupić?

Cześć

Poszukuje dowolnego szwedzkiego piwa jako prezent dla znajomego. Czy możecie doradzić mi, gdzie mógłbym kupić gotowe, najlepiej butelkowe (lub w puszce) piwo z tego kraju? Jestem z Krakowa, może są tutaj jakieś puby w szwedzkim klimacie? A może sklep online?

Zaznaczam, że jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o piwo - chce jedynie spełnić (przynajmniej w symbolicznym stopniu) marzenie mojego kolegi

Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc!
  • anteks
    Generał Wszelkich Fermentacji
    🥛🥛🥛🥛
    • 2003.08
    • 10796

Dział sklepy z piwem z podziałem na województwa oraz na dole sklepy internetowe
    Mniej książków więcej piwa

Comment

• WojciechT
      Major Piwnych Rewolucji
      • 2012.09
      • 2546

Czasem w Ikei bywa też szwedzki Old Gold.

Comment

Related Topics

Collapse

• dadek
        Niemcy, Erfurt, Zum Güterbahnhof 20, Heimathafen - Erfurter Braumanufaktur
        dadek
        Funkcjonujący od 2017 roku browarek umiejscowiono w starych magazynach kolejowych z czerwonej cegły. Z głównego dworca kolejowego kierujemy się równolegle do torów w kierunku wschodnim przez Kurt Schumacher Straße, przechodzimy mostem przez Gerę i dalej prosto brukowaną ulicą przez tereny...
        2025-01-12, 18:42
      • Bydgoszczanin
        Piwne sklepy zagraniczne online
        Bydgoszczanin
        Witam. Jakie znacie zagraniczne sklepy z piwem online?Oczywiście chodzi mi o te sprawdzone, a nie te pierwsze lepsze z wyszukiwarki wujka google
        2019-06-23, 16:23
      • dadek
        Halberstadt, Kehrstraße 1, Heine Bräu
        dadek