W dzisiejszym biuletynie Presservice znalazłem taką wiadomość:
Okocim wesprze badania starożytnego Egiptu
Grupa Carlsberg Okocim będzie wspierać polskich naukowców prowadzących prace wykopaliskowe w Egipcie. Umowa podpisana zostanie w przyszłym tygodniu.
___ Wykopaliska we wschodniej delcie Nilu prowadzone są przez naukowców z poznańskiego uniwersytetu pod egidą Komitetu Badań Naukowych i Instytutu Archeologiii w Krakowie. W ubiegłym roku naukowcy natrafili na pozostałości browarów sprzed 5,2 tys. lat. Tymczasem w ramach akcji Wielki powrót Okocimia emitowany był spot, w którym pojawiali się archeolodzy. To skłoniło naukowców do nawiązania kontaktu z Carlsbergiem.
Kolejna ekspedycja do Egiptu wyruszy pod koniec marca. Za pieniądze Okocimia kupiony zostanie specjalistyczny sprzęt i bilety lotnicze. Obie strony nie podają kwoty, na którą będzie opiewać umowa. Budżety poprzednich dwumiesięcznych wypraw wynosiły ok. 25 tys. dolarów. – Marketingowo nie będziemy raczej wykorzystywać tej współpracy – mówi rzecznik prasowy Carlsberg Okocim Melania Stohnij. (TJ)
Ostatnie zdanie sugeruje, że nie będzie piwa "Mumia", a w logotypie Okocimia nie pojawi się np. sfinks.
Ale może Okocim pójdzie w ślady innych browarów i "postarzy się" pisząc na etykiecie np. "Okocim - 5 000 p.n.e"?
pama
Okocim wesprze badania starożytnego Egiptu
Grupa Carlsberg Okocim będzie wspierać polskich naukowców prowadzących prace wykopaliskowe w Egipcie. Umowa podpisana zostanie w przyszłym tygodniu.
___ Wykopaliska we wschodniej delcie Nilu prowadzone są przez naukowców z poznańskiego uniwersytetu pod egidą Komitetu Badań Naukowych i Instytutu Archeologiii w Krakowie. W ubiegłym roku naukowcy natrafili na pozostałości browarów sprzed 5,2 tys. lat. Tymczasem w ramach akcji Wielki powrót Okocimia emitowany był spot, w którym pojawiali się archeolodzy. To skłoniło naukowców do nawiązania kontaktu z Carlsbergiem.
Kolejna ekspedycja do Egiptu wyruszy pod koniec marca. Za pieniądze Okocimia kupiony zostanie specjalistyczny sprzęt i bilety lotnicze. Obie strony nie podają kwoty, na którą będzie opiewać umowa. Budżety poprzednich dwumiesięcznych wypraw wynosiły ok. 25 tys. dolarów. – Marketingowo nie będziemy raczej wykorzystywać tej współpracy – mówi rzecznik prasowy Carlsberg Okocim Melania Stohnij. (TJ)
Ostatnie zdanie sugeruje, że nie będzie piwa "Mumia", a w logotypie Okocimia nie pojawi się np. sfinks.
Ale może Okocim pójdzie w ślady innych browarów i "postarzy się" pisząc na etykiecie np. "Okocim - 5 000 p.n.e"?
pama
Comment