Są jeszcze tacy co o nas nie wiedzą Niemożliwe
Informacje o rynku piwa potrzebne
Collapse
X
-
Lwów zawsze polski,Bytom zawsze niemiecki.
1 FOLKSDOJCZ BROWARU :D
Da seufzt sie still, ja still und flüstert leise:
Mein Schlesierland, mein Heimatland,
So von Natur, Natur in alter Weise,
Wir sehn uns wieder, mein Schlesierland,
Wir sehn uns wieder am Oderstrand.
-
-
martyn napisał(a)
Są niewrażliwi na sygnały z rynku i to jest ich błąd. Choćby kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy (public relations) poprzez udzielanie informacji biednym studentom. Gdyby ich dział marketingu był zajebisty, to monitorowałby non-stop waszą stronę, bo to prawdziwa kopalnia informacji dla nich. Ale jak znam życie, to nawet o tym nie wiedzą.
pozdrawiam
Comment
-
-
Perła to troszkę dziwna firma. Troszkę bo generalnie na Lubelszczyźnie są nieźli jako jedni z nielicznych się rozwijają. Tylko że jakoś tak mam wrażenie, że nie umieją pójść na całość. Niby dbają o odbiorców (dają chłodziarki, parasole itp. knajpom), niby wysyłając pocztówki na Święta (serio - i to jest b. ważne), wspierają studentów (są głównym sponsorem kozienalli na UMCS w Lublinie). I to jest jedna strona medalu. Z drugiej zaś brak temu wszystkiemu spójności. Wydaje mi się, wewnątrz rządzą jakieś dziwne układziki itp. zamiast merytorycznych kryteriów, a to jest droga do nikąd. Generalnie: piwko jest dobre, nie ma w nim dużo "chemii" co jest niestety w wielu innych piwa normą (takie syfy od koloru, piany itp), no i mają grono wiernych konsumentó w regionie Lubelskim. To na prawdę niezły motyw żeby eksplorować na cały kraj, tylko trzeba odważnie iść na przód, najlepszych w firmie promować, najgorszych wyrzucać, no i na serio potraktować parę podręcznikó z marketingu, bo macierz BCG to nie jest wszystko.
pzdr
Comment
-
Comment