Informacje o rynku piwa potrzebne

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • kiszot
    Pułkownik Chmielowy Ekspert
    🍼🍼
    • 2001.08
    • 8108

    #16
    Są jeszcze tacy co o nas nie wiedzą Niemożliwe
    Lwów zawsze polski,Bytom zawsze niemiecki.
    1 FOLKSDOJCZ BROWARU :D

    Da seufzt sie still, ja still und flüstert leise:
    Mein Schlesierland, mein Heimatland,
    So von Natur, Natur in alter Weise,
    Wir sehn uns wieder, mein Schlesierland,
    Wir sehn uns wieder am Oderstrand.

    Comment

    • szostak
      D(r)u(c)h nieuchwytny
      • 2002.02
      • 1176

      #17
      martyn napisał(a)
      Są niewrażliwi na sygnały z rynku i to jest ich błąd. Choćby kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy (public relations) poprzez udzielanie informacji biednym studentom. Gdyby ich dział marketingu był zajebisty, to monitorowałby non-stop waszą stronę, bo to prawdziwa kopalnia informacji dla nich. Ale jak znam życie, to nawet o tym nie wiedzą.
      pozdrawiam
      Nic dziwnego; pozwolili, by odeszli z działu marketingu najlepsi

      Comment

      • martyn
        D(r)u(c)h nieuchwytny
        • 2002.12
        • 33

        #18
        Perła to troszkę dziwna firma. Troszkę bo generalnie na Lubelszczyźnie są nieźli jako jedni z nielicznych się rozwijają. Tylko że jakoś tak mam wrażenie, że nie umieją pójść na całość. Niby dbają o odbiorców (dają chłodziarki, parasole itp. knajpom), niby wysyłając pocztówki na Święta (serio - i to jest b. ważne), wspierają studentów (są głównym sponsorem kozienalli na UMCS w Lublinie). I to jest jedna strona medalu. Z drugiej zaś brak temu wszystkiemu spójności. Wydaje mi się, wewnątrz rządzą jakieś dziwne układziki itp. zamiast merytorycznych kryteriów, a to jest droga do nikąd. Generalnie: piwko jest dobre, nie ma w nim dużo "chemii" co jest niestety w wielu innych piwa normą (takie syfy od koloru, piany itp), no i mają grono wiernych konsumentó w regionie Lubelskim. To na prawdę niezły motyw żeby eksplorować na cały kraj, tylko trzeba odważnie iść na przód, najlepszych w firmie promować, najgorszych wyrzucać, no i na serio potraktować parę podręcznikó z marketingu, bo macierz BCG to nie jest wszystko.
        pzdr

        Comment

        • martyn
          D(r)u(c)h nieuchwytny
          • 2002.12
          • 33

          #19
          please pomocy. może ktoś ma jakieś konkrety na interesujące mnie tematy

          Comment

          • szostak
            D(r)u(c)h nieuchwytny
            • 2002.02
            • 1176

            #20
            Masz już namiary na PW

            Comment

            Przetwarzanie...
            X