Dostełem maila takiej treści:
Ekipa Świętego Mikołaja w Kompanii Piwowarskiej gospodarka
Piątek 20 Grudnia 2002
Święta w Lech Browary Wielkopolski dla większości naszych pracowników oznaczają nie tylko kilka dni wolnego i możliwość spędzenia czasu z rodziną. Już od ubiegłego roku oznaczają także szansę na uczynienie czegoś dla tych, którym los odmówił szczęścia w tym roku. Jako członkowie „Ekipy Świętego Mikołaja”, mimo przedświątecznej krzątaniny, znajdują czas by odwiedzić osoby potrzebujące, uboższe, które nie mają innej szansy na otrzymanie świątecznych prezentów. Dzięki naszym pracownikom (bo znajdują mniej zamożne rodziny) oraz dzięki Kompanii Piwowarskiej (bo firma pokrywa koszty zakupu podarunków) Święta stają się dla wielu rodzin bardziej kolorowe.
W ten sposób w tym roku EKIPA ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA obdaruje 2,5 tys. osób w Poznaniu i w Tychach. (W ubiegłym roku nasi Święci Mikołajowie obdarowali ponad 800 osób). Ponieważ rok temy nie wszyscy zdążyli na czas rozejrzeć się wokół siebie i znaleźć potrzebujących – tym razem wszyscy z niecierpliwością czekali na tegoroczną akcję już od listopada.
Każda z obdarowanych 2,5 tys. osób otrzyma zestaw słodyczy oraz upominków, dostosowanych do wieku i płci dzieci. Jednocześnie wsparliśmy też podobnymi zestawami oraz zapasem margaryny na potrzeby światecznych wypieków – samotne matki i ich dziatwę z Domu Samotnej Matki, prowadzonego przez Fundację Pro Vita.
Tegoroczna akcja ta jest kontynuacją „Pogotowia Świętego Mikołaja”. Jednym z jego inicjatorów był w 1993 roku Wojciech Onyszkiewicz - współzałożyciel i obecny Prezes Stowarzyszenia “Dzielimy się tym co mamy”. Akcja ta do roku ubiegłego obejmowała jedynie Warszawę i Trójmiasto., Od roku 2001 – za sprawą Magdy Modrzewskiej z Kompanii Piwowarskiej – również Poznań i Tychy (tam akcję koordynuje nasza pracownica Małgorzata Walędzińska).
- Kiedy w zeszłym toku zwrócono się do nas z prośbą o pomoc finansową dla akcji – mówi Magda Modrzewska z KP – zamiast wspierać akcję w Warszawie, postanowiliśmy zainicjować ją na naszym terenie. Skorzystaliśmy z wypracowanej już wcześniej formuły „Ekipy”, którą przenieśliśmy na grunt firmowy. Prezenty sfinansowała Kompania Piwowarska. To jednak dzięki pracownikom Browaru w Poznaniu i Browaru w Tychach rodziny znajdujące się w trudnej sytuacji finansowej zostały wyszukane i odbarowane. Ale największą siłą tej akcji są wielkie serca naszych pracowników!
Pracownicy dobrowolnie zgłosili wybrane rodziny na specjalną skrzynkę mejlową „Św. Mikołaj” w wewnętrznej siecikomputerowej firmy. Wskazali jakie konkretnie dzieci chcą obdarować. Przygotowaliśmy paczki pod konkretne prośby dla całych rodzin: dzieci i ich rodziców. Nasi pracownicy zadeklarowali chęć rozwiezienia prezentów do wybranych przez siebie rodzin. Każdy z nich obowiązkowo – w czapce Świętego Mikołaja.
Lech Browary Wielkopolski, wzorem lat ubiegłych wspiera także i w tym roku Wigilię pod Kaponierą, dla opuszczonych, bezdomnych i samotnych Poznaniaków.
Ekipa Świętego Mikołaja w Kompanii Piwowarskiej gospodarka
Piątek 20 Grudnia 2002
Święta w Lech Browary Wielkopolski dla większości naszych pracowników oznaczają nie tylko kilka dni wolnego i możliwość spędzenia czasu z rodziną. Już od ubiegłego roku oznaczają także szansę na uczynienie czegoś dla tych, którym los odmówił szczęścia w tym roku. Jako członkowie „Ekipy Świętego Mikołaja”, mimo przedświątecznej krzątaniny, znajdują czas by odwiedzić osoby potrzebujące, uboższe, które nie mają innej szansy na otrzymanie świątecznych prezentów. Dzięki naszym pracownikom (bo znajdują mniej zamożne rodziny) oraz dzięki Kompanii Piwowarskiej (bo firma pokrywa koszty zakupu podarunków) Święta stają się dla wielu rodzin bardziej kolorowe.
W ten sposób w tym roku EKIPA ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA obdaruje 2,5 tys. osób w Poznaniu i w Tychach. (W ubiegłym roku nasi Święci Mikołajowie obdarowali ponad 800 osób). Ponieważ rok temy nie wszyscy zdążyli na czas rozejrzeć się wokół siebie i znaleźć potrzebujących – tym razem wszyscy z niecierpliwością czekali na tegoroczną akcję już od listopada.
Każda z obdarowanych 2,5 tys. osób otrzyma zestaw słodyczy oraz upominków, dostosowanych do wieku i płci dzieci. Jednocześnie wsparliśmy też podobnymi zestawami oraz zapasem margaryny na potrzeby światecznych wypieków – samotne matki i ich dziatwę z Domu Samotnej Matki, prowadzonego przez Fundację Pro Vita.
Tegoroczna akcja ta jest kontynuacją „Pogotowia Świętego Mikołaja”. Jednym z jego inicjatorów był w 1993 roku Wojciech Onyszkiewicz - współzałożyciel i obecny Prezes Stowarzyszenia “Dzielimy się tym co mamy”. Akcja ta do roku ubiegłego obejmowała jedynie Warszawę i Trójmiasto., Od roku 2001 – za sprawą Magdy Modrzewskiej z Kompanii Piwowarskiej – również Poznań i Tychy (tam akcję koordynuje nasza pracownica Małgorzata Walędzińska).
- Kiedy w zeszłym toku zwrócono się do nas z prośbą o pomoc finansową dla akcji – mówi Magda Modrzewska z KP – zamiast wspierać akcję w Warszawie, postanowiliśmy zainicjować ją na naszym terenie. Skorzystaliśmy z wypracowanej już wcześniej formuły „Ekipy”, którą przenieśliśmy na grunt firmowy. Prezenty sfinansowała Kompania Piwowarska. To jednak dzięki pracownikom Browaru w Poznaniu i Browaru w Tychach rodziny znajdujące się w trudnej sytuacji finansowej zostały wyszukane i odbarowane. Ale największą siłą tej akcji są wielkie serca naszych pracowników!
Pracownicy dobrowolnie zgłosili wybrane rodziny na specjalną skrzynkę mejlową „Św. Mikołaj” w wewnętrznej siecikomputerowej firmy. Wskazali jakie konkretnie dzieci chcą obdarować. Przygotowaliśmy paczki pod konkretne prośby dla całych rodzin: dzieci i ich rodziców. Nasi pracownicy zadeklarowali chęć rozwiezienia prezentów do wybranych przez siebie rodzin. Każdy z nich obowiązkowo – w czapce Świętego Mikołaja.
Lech Browary Wielkopolski, wzorem lat ubiegłych wspiera także i w tym roku Wigilię pod Kaponierą, dla opuszczonych, bezdomnych i samotnych Poznaniaków.
Comment