BROK i STRZELEC

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • adam363
    Kapral Kuflowy Chlupacz
    • 2005.02
    • 30

    #16
    podaj adres to ci przysle etykiety.nowe nie naklejane

    Comment

    • Pablo_k
      Szeregowy Piwny Łykacz
      • 2002.12
      • 19

      #17
      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Simon
      oj, nie do końca... Jeszcze trzeba mieć parę innych rzeczy, np dobry marketing, dystrybucję i logistykę...
      ŚWIĘTA SŁOWA, ŚWIĘTA SŁOWA...
      A.D. 2005 i żadne z tych narzędzie nie zsotało użyte skutecznie.
      4% w rynku to duży kąsek. W przypadku Koszalina cel nie został osiągnięty.
      BROK stał się marką lokalną, w dodatku mocno wypieraną przez koncerny.
      STRZELEC i jego marzenie o zasięgu ogólnopolskim pozostało nieziszczone.
      A wszystko przez brak kaski na sfinansowanie "dobrego marketingu, dystrybucji i logistyki" ...SZKODA DZIADA, BO FAJNY BYŁ...
      "Piwo zawsze łagodzi obyczaje." - Pablo

      Comment

      Przetwarzanie...
      X