Perła Lublin

Collapse
X
 
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • And69
    Major Piwnych Rewolucji
    • 2002.06
    • 1487

    #46
    ppns napisał(a)


    Widełki cenowe to zupełna paranoja. Na drugim końcu Polski - Zielona Góra , w Auchan Goolman 1.62zł , Perła 2.05zł. (Obie ceny butelkowe).
    Jak uwzględniono w cenie piwa koszty transportu ?!?!
    Co dziwne , butelki sprzedawane sa bez kaucji (jako jednorazowe) , mimo że widziałem w Lublinie , że są to butelki wielokrotnego użytku.
    Hipermarkety to całkiem inna inszość , taki Auchan posiada tzw. magazyn centralny w Mszczonowie . Zamówienia ze wszystkich sklepów są sumowane ,dodawane jakieś minimum zapasowe i wysyłane jest zamówienie do browaru . Tak więc browar kosztuje tylko transport z browaru do Mszczonowa a jest to najczęściej cały Tir ( takie są podpisywane umowy - minimum logistyczne ) , a dalej towar jest rozprowadzany transportem Auchan .

    Comment

    • martyn
      D(r)u(c)h nieuchwytny
      • 2002.12
      • 33

      #47
      Może troszkę przesadzam, ale nie jestem pewien czy te widełki cenowe stosowane przez perłę to nie jest czasem celowy zabieg. znaczy się wyższą ceną w regionie,gdzie i tak mają niezagrożoną pozycję zmniejszają delikatnie popyt. Niższa w pozostałych regionach to może być przyczółek do dalszej ekspansji?

      Comment

      • martyn
        D(r)u(c)h nieuchwytny
        • 2002.12
        • 33

        #48
        A co sadzicie o nazwie Goolman? Rzekomo - zdaniem marketingowców- miał się odnosić do gry w noge (ale nasza drużyna to jakoś nie przekonuj), a i skojarzenie z dżwiękiem picia miało zachęcać do kupna właśnie tego browarka

        Comment

        • ppns
          Major Piwnych Rewolucji
          • 2002.10
          • 1737

          #49
          martyn napisał(a)
          A co sadzicie o nazwie Goolman?
          A jak należy tę nazwę wymawiać ? kulman , golman ?
          piwoppns@wp.pl

          Comment

          • żąleną
            D(r)u(c)h nieuchwytny
            • 2002.01
            • 13239

            #50
            'Zdaniem marketingowców' - to starczy za odpowiedź.

            Ta nazwa jest kretyńska i kojarzy mi się z czymś w stylu Ciuchex, Stefbud lub Szwagropol.

            Comment

            • ppns
              Major Piwnych Rewolucji
              • 2002.10
              • 1737

              #51
              He , he .
              Przychodzi chłop do McDonalda. Sprzedawczyni patrzy pytająco. Chłop
              nie pytany : "Ja ? WieśMac". itd. wszystkim znane.

              Czyli:
              "Ja gulman"
              piwoppns@wp.pl

              Comment

              • martyn
                D(r)u(c)h nieuchwytny
                • 2002.12
                • 33

                #52
                Czyta się Gulman. A i tak uważam, że Perła w sumie dobrze zrobiła wypuszczając to piwo. Jest nieporównywalnie lepsze od Vipa i innych Biedronkowych, Liderowych syfów. Zresztą, najniższy segment piwoszy też trzeba zago0spodarować. Wolę żeby to zrobił ktoś w miare przyzwoicie niż na uwłaczającym choćby miernemu piwoszowi poziomie.

                Comment

                • e-prezes
                  Generał Wszelkich Fermentacji
                  🥛🥛🥛🥛🥛
                  • 2002.05
                  • 19243

                  #53
                  muszę się z przedmówcami nie zgodzić, zwłaszcza co do jakości Goolmana. dawniej (wtedy, gdy był w Billi po 1.39 + butelka typ EURO za 0.50) pijałem go dość dużo. niestety masówka ich przerosła. obecnie cena 1.29 zł (+ nietypowa butelka Perły 0.50, którą bez paragonu przyjmują po 0.35 zł) zachęca jak najbardziej do kupna, ale zarówno w butelce i w puszce bywa z niesmacznym posmakiem piw kiepskiej jakości. podobne doświadczenie miałem z Hermanem Mullerem z Rybnika, z którego przerzuciłem się właśnie na Goolmana.
                  natomiast co do posunięć marketingowych: dostęp do sieci dystrybucyjej Strzelca, nowe ładniejsze opakowania, lowcostowy produkt dla dużych sieci sprzedaży, spowodowały na pewno wzrost dochodów. ogólnie popieram, ale nie za wszelką cenę

                  Comment

                  Przetwarzanie...