1. Naród głupi - z tą tezą trudno polemizować. Jest po prostu głupia.
2. "Uświadamianie" to przede wszystkim rola browarów. Nawet tych małych. Ale muszą się zdecydować na budowę silnej, własnej marki a nie na sprzedawanie piwa pod obcą marką np Lider Price. Niestety, często ta walka jest nierówna: ciężko przebić ofertę np Heinekena skierowaną do właściciela lokalu gastronomicznego ( poza wyposażeniem w nalewak, chładziarkę, szklanki, podstawki, neon, meble do ogródka itp jest to również "budżet promocyjny" czyli po prostu cash za wyłączność... ).
3. Tak, rzeczywiśćie. Większości nie interesuje gdzie piwo zostało wyprodukowane. Np ostatnie badania wykazały, że większość konsumentów Tatry była święcie przekonana, że Tatra produkowana jest w jakimś podhalańskim browarze...
Siła reklamy...
4. I Heineken , i Carlsberg, i Bud są dobrymi piwami. W sensie: są zgodne z recepturami , które z kolei są wynikiem testów rynkowych. Taki smak preferuje największa część konsumentów na świecie ( sic ). A to są MARKI GLOBALNE !
2. "Uświadamianie" to przede wszystkim rola browarów. Nawet tych małych. Ale muszą się zdecydować na budowę silnej, własnej marki a nie na sprzedawanie piwa pod obcą marką np Lider Price. Niestety, często ta walka jest nierówna: ciężko przebić ofertę np Heinekena skierowaną do właściciela lokalu gastronomicznego ( poza wyposażeniem w nalewak, chładziarkę, szklanki, podstawki, neon, meble do ogródka itp jest to również "budżet promocyjny" czyli po prostu cash za wyłączność... ).
3. Tak, rzeczywiśćie. Większości nie interesuje gdzie piwo zostało wyprodukowane. Np ostatnie badania wykazały, że większość konsumentów Tatry była święcie przekonana, że Tatra produkowana jest w jakimś podhalańskim browarze...
Siła reklamy...
4. I Heineken , i Carlsberg, i Bud są dobrymi piwami. W sensie: są zgodne z recepturami , które z kolei są wynikiem testów rynkowych. Taki smak preferuje największa część konsumentów na świecie ( sic ). A to są MARKI GLOBALNE !
Comment