Przyszło mailem
Złoty bożek (prawie) wszystkich Polaków 19:38 06-03-2002
-----------------------------------------------------------
60 proc. Polaków powyżej 15 lat pije piwo - wynika z Raportu Piwnego 2002
opracowanego przez Instytut Badania Opinii i Rynku Pentor.
Jedna osoba wypija średnio trzy półlitrowe piwa w tygodniu. Polacy
najczęściej piją piwo w domu (73 proc. ankietowanych), chociaż młodzież woli
to robić w pubie. Z roku na rok coraz większą popularnością cieszy się piwo
puszkowe.
Z badań Pentora wynika, że najbardziej znaną marką piwa w Polsce jest
"Żywiec", po nim plasują się dwie marki Kompanii Piwowarskiej: "Tyskie
Gronie" i "Lech Premium".
Za najlepszą w ubiegłym roku telewizyjną kampanię reklamową piwa konsumenci
uznali kampanię piwa "Królewskie". Raport Piwny obejmuje wyniki uzyskane w
całym 2001 roku. Raport oparty jest na próbach reprezentatywnych dorosłej
ludności Polski obejmujących 12.000 osób (od 1998 roku), w tym ponad 7.500
konsumentów piwa.
les, pap
Złoty bożek (prawie) wszystkich Polaków 19:38 06-03-2002
-----------------------------------------------------------
60 proc. Polaków powyżej 15 lat pije piwo - wynika z Raportu Piwnego 2002
opracowanego przez Instytut Badania Opinii i Rynku Pentor.
Jedna osoba wypija średnio trzy półlitrowe piwa w tygodniu. Polacy
najczęściej piją piwo w domu (73 proc. ankietowanych), chociaż młodzież woli
to robić w pubie. Z roku na rok coraz większą popularnością cieszy się piwo
puszkowe.
Z badań Pentora wynika, że najbardziej znaną marką piwa w Polsce jest
"Żywiec", po nim plasują się dwie marki Kompanii Piwowarskiej: "Tyskie
Gronie" i "Lech Premium".
Za najlepszą w ubiegłym roku telewizyjną kampanię reklamową piwa konsumenci
uznali kampanię piwa "Królewskie". Raport Piwny obejmuje wyniki uzyskane w
całym 2001 roku. Raport oparty jest na próbach reprezentatywnych dorosłej
ludności Polski obejmujących 12.000 osób (od 1998 roku), w tym ponad 7.500
konsumentów piwa.
les, pap
Comment