Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Kampania reklamowa piwa "Mocny Odjazd"

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • bogdan21
    Senior
    • 02-2003
    • 187

    Kampania reklamowa piwa "Mocny Odjazd"

    Witam.
    Jestem uczniem ostatniej klasy liceum technicznego o profilu usługowo-gospodarczym. Ostatniu na MARKETINGU dostałem nietypowe zadanie: przeprowadzić kampanię reklamową piwa. Piwa oczywiście wymyślonego przez siebie i nie chodzi tu bynajmniej o jego skład czy sposób warzenia. Chodzi o wymyslenie nazwy, loga, sloganów reklamowych, zaprojektowanie bilbordów, gadżetów reklamowych, etykiet, reklam w prasie, radiu itp.

    Może ktoś mógłby mi pomóc w tej sprawie? Narazie wymyśliłem tylko nazwę , logo i kilka gadżetów reklamowych (podstawek piwnych i ulotek). Nazwa piwa to "Mocny Odjazd" - trochę śmieszna, ale właśnie o to w tym wszystkim chodzi. Jakoś nie mogę wymyślić sposobu prezentacji piwa przed komisją (przedstawiciele innych klas, nauczyciele, itp.). Jednym z mozliwych sposobów prezentacji jest degustacja...

    Mam nadzieję, że użytkownucy BROWARU będą mieli ciekawe pomysły, może ciekawsze od moich. Jakieś śmieszne slogany (np "Czas na Odjazd"), pomysł na prezentację piwa przed komisją oceniającą przeprowadzoną kampanię, albo jakąś śmieszną historyjkę zachwalająca zlety piwa...

    Z góry dzięki za ewentualną pomoc.
    Pozdrawiam.
    - BogdanNiemczyk.friko.pl - ponad 1500 polskich podstawek :)
  • baklazanek
    † 2014 Piwosz w Raju
    • 08-2001
    • 3562

    #2
    Sądzę iż nazwa piwa troszkę utrudni tobie możliwości pokazania zalet piwa. Doradzam zmianę nazwy która ułatwi prezentację.

    Comment

    • Pogoniarz
      † 1971-2015 Piwosz w Raju
      • 02-2003
      • 7971

      #3
      "Mocny odjazd" kojarzy mi się od razu jakąś wódą,albo narkotykami.
      Piwo nie powinno mieć takiej nazwy-no chyba ,że jest z Jabłonowa
      Za bardzo chcesz coś odjeżdżać po piwie


      Prawie jak Piwo