Harnaś w nowej szacie

Collapse
X
 
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • cielak
    Major Piwnych Rewolucji
    • 2004.03
    • 2890

    Harnaś w nowej szacie

    I szykują sie zmiany w harnasiu. Nowa szata: ciemniejsza barwa (etykiety) czerwony napis "harnaś", a co najważniejsze eks.12,1%, alk.6,2%.(dostępny od czerwca) Zobaczymy co to da!! (oprócz nowej etykiety dla kolekcji)
    zupka chmielowa dobra i zdrowa!!
  • robox
    D(r)u(c)h nieuchwytny
    • 2002.11
    • 8188

    #2
    Jak pojawią się zmiany w nadruku na kapslu, to się skuszę i spróbuję tego nowego Harnasia. Widać, że okocimscy marketingowcy ostro zabrali się za reklamę tego piwa. Ciekawe, czy kasa wpakowana w reklamę jest rekompensowana zamierzoną sprzedażą Harnasia?

    Comment

    • cielak
      Major Piwnych Rewolucji
      • 2004.03
      • 2890

      #3
      Podejrzewam że nie, gdyż z tego co wiem 90% tego piwa sprzedają w małopolsce. A reszta Polski to klęska.
      zupka chmielowa dobra i zdrowa!!

      Comment

      • Larenta
        D(r)u(c)h nieuchwytny
        • 2003.02
        • 42

        #4
        jeżeli to ma być tylko zmiana wizualna typu nowe etykiety i puszki a ( piwo jakie było takie będzie ) to chyba to nie ma sensu. Jeśli komuś nie smakuje to nadal będzie nie smakować

        Comment

        • sklep-piwowar
          D(r)u(c)h nieuchwytny
          • 2002.10
          • 559

          #5
          Dopiero zmieniali szatę na Okocim Jasne
          Coś im chyba słabo sprzedaż idzie

          Comment

          • cielak
            Major Piwnych Rewolucji
            • 2004.03
            • 2890

            #6
            Jutro tj. 27.05 degustuję nowego Harnasia!!
            Ocena na forum.
            zupka chmielowa dobra i zdrowa!!

            Comment

            • breslauer
              Major Piwnych Rewolucji
              • 2002.05
              • 2690

              #7
              sklep-piwowar napisał(a)
              Dopiero zmieniali szatę na Okocim Jasne
              Coś im chyba słabo sprzedaż idzie
              Jak widać jedynymi pomysłami marketingu CO na zmianę sytuacji na rynku piwnym w Polsce są zmiany wzornictwa etykiet ...

              Comment

              • cielak
                Major Piwnych Rewolucji
                • 2004.03
                • 2890

                #8
                breslauer napisał(a)
                Jak widać jedynymi pomysłami marketingu CO na zmianę sytuacji na rynku piwnym w Polsce są zmiany wzornictwa etykiet ...




                Ale i cena się zmieniła (dziś nabyłem but. 1,79, a puszka była w cenie 2,29), a nawed skoczył eks. do 12,1% i alk. do 6,2.

                Już się mrozi na wieczór
                zupka chmielowa dobra i zdrowa!!

                Comment

                • robox
                  D(r)u(c)h nieuchwytny
                  • 2002.11
                  • 8188

                  #9
                  Jak masz możliwość, to wrzuć do Kolekcjonerstwa wzory etykiety i kapsla (mam nadzieję, że go też zmienili).

                  Comment

                  • cielak
                    Major Piwnych Rewolucji
                    • 2004.03
                    • 2890

                    #10
                    Niestety nie mam możliwości ,a kapsel jest taki sam jak był.
                    zupka chmielowa dobra i zdrowa!!

                    Comment

                    • robox
                      D(r)u(c)h nieuchwytny
                      • 2002.11
                      • 8188

                      #11
                      cielak napisał(a)
                      Niestety nie mam możliwości ,a kapsel jest taki sam jak był.
                      Czyli nie do końca dopracowali tego nowego Harnasia .

                      Comment

                      • breslauer
                        Major Piwnych Rewolucji
                        • 2002.05
                        • 2690

                        #12
                        cielak napisał(a)
                        Ale i cena się zmieniła (dziś nabyłem but. 1,79, a puszka była w cenie 2,29), a nawed skoczył eks. do 12,1% i alk. do 6,2.
                        No i co z tego?

                        Comment

                        • cielak
                          Major Piwnych Rewolucji
                          • 2004.03
                          • 2890

                          #13
                          breslauer napisał(a)
                          No i co z tego?

                          To że "wyglądowo", cenowo, a co najważniejsze smakowo prezentuje się o wiele lepiej.
                          zupka chmielowa dobra i zdrowa!!

                          Comment

                          • cielak
                            Major Piwnych Rewolucji
                            • 2004.03
                            • 2890

                            #14
                            za "mediarun"

                            Harnaś zmienia smak i ...


                            Od kilku dni w punktach sprzedaży stopniowo pojawia się nowy wariant marki HARNAŚ. Osiągnięcie precyzyjnej spójności pomiędzy nazwą piwa, wartościami związanymi z marką a opakowaniem i walorami smakowymi Harnasia to główne cele wprowadzanych zmian.


                            HARNAŚ to przede wszystkim synonim siły i zdecydowania – mocniejszy i bardziej wyrazisty staje się również jego nowy smak. Zawartość ekstraktu zwiększono z 11,6% do 12,1%, natomiast alkoholu z 5,6% do 6,2% – nie jest to piwo mocne i w dalszym ciągu należy do segmentu Full Light. HARNAŚ posiada lepiej wyczuwalną goryczkę, a także bardziej wyróżnialny smak i barwę.

                            Druga zasadnicza odnowa dotyczy szaty graficznej. Opakowanie przybrało ciemnogranatowy kolor. Na butelkach i puszkach pojawia się wizerunek Harnasia, który spontanicznie kojarzy się z nazwą piwa.

                            Zmiany nie ominęły również logo - znajduje się ono na czerwonym tle, które nadaje etykietom wyrazistości i charakteru. Słowo „Harnaś” jest teraz doskonale widoczne i zdecydowanie wyróżnia produkt na sklepowych półkach.

                            Autorem projektu jest Damian Styrna z agencji Wytwórnia 68.

                            W połowie czerwca rusza telewizyjna kampania reklamowa promująca Harnasia.
                            Attached Files
                            zupka chmielowa dobra i zdrowa!!

                            Comment

                            • YouPeter
                              Major Piwnych Rewolucji
                              • 2004.05
                              • 2379

                              #15
                              cielak napisał(a)
                              Podejrzewam że nie, gdyż z tego co wiem 90% tego piwa sprzedają w małopolsce. A reszta Polski to klęska.
                              Z tym chyba trzeb się zgodzić. Jestem z Krakowa i zaobserwowałem, że bardzo dużo ludzie sięga po to piwo.
                              Bo kto piwa nie pije ten jest wywrotowcem, świadomie uszczuplającym dochody państwa, bezideowcem.

                              Comment

                              Przetwarzanie...