Agencja reklamowa Martis na zlecanie Carey Agri International Poland ( wyłącznego przedstawiciela marki piwa Beck's w Polsce) przygotowała nową, piwną akcję promocyjną pod hasłem KLUCZ DO EUROPY!
"Bardzo popularny za naszą zachodnią granicą Beck's z roku na rok zyskuje coraz większą liczbę zwolenników "- mówi Katarzyna Piszewska - Kopeć - Brand Manager marki. Akcją KLUCZ DO EUROPY! chcieliśmy nagrodzić naszych wiernych nabywców. Jest to dla nas również okazja by zainteresować piwem Beck's szersze grono wielbicieli złotego trunku.
Grupa odbiorców akcji : mężczyźni, wiek 21-35, wykształcenie średnie, wyższe, kierujący się przy wyborze piwa wysoką jakością. Cechą charakterystyczną grupy odbiorców jest ich otwartość na świat i wysoka aktywność.
W czasie trwanie promocji do wszystkich 6paków Beck'sa będzie dołączana płyta CD z Atlasem Samochodowym Europy.
KLUCZ DO EUROPY! to typowa promocja onpackowa. Celem letniej akcji jest wzrost sprzedaży i budowanie skojarzeń z marką. Komunikacja akcji bazuje na materiałach POS. Informacje o promocji znajdą się na plakatach w miejscach sprzedaży.
Czas trwania -1-31/06/2004 lub do wyczerpania promocyjnego wolumenu. Zasięg terytorialny -cała Polska.
Akcję utrzymano w zielonych kolorach korporacyjnych.
Beck's jest jedną z bardziej znanych marek importowanego segmentu piw premium. Produkowany w Niemczech, cieszy się dużym uznaniem wśród smakoszy tej kategorii
źródło: wirtualnemedia.pl
Beck's jako pierwszy - czy reszta pójdzie w jego ślady? jak to wpłynie na kondycję polskich małych browarów? a może ktoś wpadnie na pomysł aby promować w Polsce np. pszeniczniaki?
"Bardzo popularny za naszą zachodnią granicą Beck's z roku na rok zyskuje coraz większą liczbę zwolenników "- mówi Katarzyna Piszewska - Kopeć - Brand Manager marki. Akcją KLUCZ DO EUROPY! chcieliśmy nagrodzić naszych wiernych nabywców. Jest to dla nas również okazja by zainteresować piwem Beck's szersze grono wielbicieli złotego trunku.
Grupa odbiorców akcji : mężczyźni, wiek 21-35, wykształcenie średnie, wyższe, kierujący się przy wyborze piwa wysoką jakością. Cechą charakterystyczną grupy odbiorców jest ich otwartość na świat i wysoka aktywność.
W czasie trwanie promocji do wszystkich 6paków Beck'sa będzie dołączana płyta CD z Atlasem Samochodowym Europy.
KLUCZ DO EUROPY! to typowa promocja onpackowa. Celem letniej akcji jest wzrost sprzedaży i budowanie skojarzeń z marką. Komunikacja akcji bazuje na materiałach POS. Informacje o promocji znajdą się na plakatach w miejscach sprzedaży.
Czas trwania -1-31/06/2004 lub do wyczerpania promocyjnego wolumenu. Zasięg terytorialny -cała Polska.
Akcję utrzymano w zielonych kolorach korporacyjnych.
Beck's jest jedną z bardziej znanych marek importowanego segmentu piw premium. Produkowany w Niemczech, cieszy się dużym uznaniem wśród smakoszy tej kategorii
źródło: wirtualnemedia.pl
Beck's jako pierwszy - czy reszta pójdzie w jego ślady? jak to wpłynie na kondycję polskich małych browarów? a może ktoś wpadnie na pomysł aby promować w Polsce np. pszeniczniaki?
Comment