Pszeniczne z Browaru KIPER?

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Borysko
    Major Piwnych Rewolucji
    • 2004.02
    • 1144

    Pszeniczne z Browaru KIPER?

    Uwaga wszyscy miłośnicy piw pszenicznych!
    Zwracam się do was z apelem o odwiedzenie poniższej strony:

    Po wejściu na stronę Bractwa Piwnego pojawi się okienko z krótką ankietą:
    Ja, niżej podpisana/y, sympatyk piwa pszenicznego, postuluję rozpoczęcie warzenia piwa tego typu w Browarze Kiper w Piotrkowie Trybunalskim. Jestem przekonana/y, że browar z takimi możliwościami, jak Kiper, może być pierwszym polskim producentem tego rodzaju piwa na szerszą skalę.
    Więcej na ten temat w artykule:

    Myślę że nie muszę nic więcej tłumaczyć. Nasze forum zrzesza wielu prawdziwych miłośników piwa, liczę więc, że ilość głosów oddanych w tej ankiecie pójdzie co najmniej w setki.
    A więc do dzieła, "Batalia o pszeniczne się zaczęła"!!!
  • cielak
    Major Piwnych Rewolucji
    • 2004.03
    • 2890

    #2
    Nie wierzę!!!
    Nie ma szans!!!
    zupka chmielowa dobra i zdrowa!!

    Comment

    • Małażonka
      Major Piwnych Rewolucji
      • 2003.03
      • 4602

      #3
      Dla nas to żadna nowość - jak byliśmy rok temu w browarze - technolog wspominał nam, że mają sprzęt do produkcji piwa pszenicznego, ale boją się, że takie piwo nie będzie miało zbytu. Obawiam się, że również dzisiaj będą bać się wypuścić pszeniczniaka
      Last edited by Małażonka; 2004-06-14, 07:52.

      Comment

      • Borysko
        Major Piwnych Rewolucji
        • 2004.02
        • 1144

        #4
        Czy wierzymy, czy też nie, każdy głos się liczy. Możemy zamknąć się w naszym forum i biadolić, że w Polsce nie ma wyboru piw. Możemy też spróbować coś z tym zrobić. A szansa się pojawiła!

        Comment

        • robox
          D(r)u(c)h nieuchwytny
          • 2002.11
          • 8188

          #5
          Pewnie, że spróbować z tym pszenicznym mogą, tylko to związane musi być z jakąś kampanią reklamową, inaczej będzie naprawdę trudno ...
          Brawo za pomysł i być może, w niedługim czasie jego realizację !

          Comment

          • zythum
            Pułkownik Chmielowy Ekspert
            • 2001.08
            • 8305

            #6
            Co Wam szkodzi zagłosować. Zawsze na NIE, tak nic się nie uda.
            To inaczej miało być, przyjaciele,
            To nie o to walczyliśmy, burząc mur,
            Nie ma pracy, nie ma chleba, próżny trud!
            Czy naprawdę aż tak wiele chcemy?
            Chleba i pracy chcemy! Pracy i chleba!

            Rządzący światem samowładnie
            Królowie banków, fabryk, hut
            Tym mocni są, że każdy kradnie
            Bogactwa, które stwarza lud.

            Comment

            • Andrewbrw
              Kapitan Lagerowej Marynarki
              • 2004.03
              • 932

              #7
              Zagłosowałem... ale "nie wierzę Danusiu, nie wierzę"

              Comment

              • kishar
                D(r)u(c)h nieuchwytny
                • 2003.10
                • 1691

                #8
                Ja też zagłosowałem a nuż sie uda, jakiś browar musi byc pierwszy, uważam ze mogło by być to szansą dla Kipera, tylko żeby jje nie zmarnowali, słąbym piwem, no i przydała by sie kampania reklamowa.

                Comment

                • sklep-piwowar
                  D(r)u(c)h nieuchwytny
                  • 2002.10
                  • 559

                  #9
                  Zagłosowałem .
                  Pamietam że przedstawiciel Browaru Amber ,też nieśmiało wspominał o warzeniu takiego piwa ,ale badania rynku w Polsce bezlitośnie wzkazują - tylko jasne pełne !!!

                  Comment

                  • zythum
                    Pułkownik Chmielowy Ekspert
                    • 2001.08
                    • 8305

                    #10
                    Oczywiście badania, ale gdyby opierać się tylko na badaniach to dzisiaj nie byłoby wielu potrzebnych i niepotrzebnych rzeczy. Nawet studentów marketingu na pierwszym roku uczą o przypadku ciasta z proszku w USA. W badaniach wyszło, że czegoś takiego nikt nie kupi - bo gospodynie domowe czułyby się leniwe i niegosapodarne gdyby mężowi podały ciasto z proszku. I co, dzisiaj prawie wszystkie ciasta są produkowane w ten sposób.Nie czas tu i miejsce na wykłady ale istnieje coś takiego jak wytworzenie potrzeby. A nawet na dzisiejszym całkowicie nasyconym rynku mówi się, że samo zaspokokajanie potrzeb to za mało, dziś potrzeby klienta się KREUJE. i rozumieją to wszyscy, kreując różne bzdurne potrzeby, tylko nie piwowarstwo.
                    A do tego wiadomo, że na rynku nie liczy się wcale ani najlepszy, ani najtańszy tylko PIERWSZY.
                    Tak więc ten browar który pierwszy zdecyduje się na zerwanie tej defemsywnej, dzisiaj stosowanej techniki marketingowej, będzie zbierał tego profity. Te zaś które w nieskończoność będą czekać przegrają konkurencję z międzynarodowymi koncernami.
                    To inaczej miało być, przyjaciele,
                    To nie o to walczyliśmy, burząc mur,
                    Nie ma pracy, nie ma chleba, próżny trud!
                    Czy naprawdę aż tak wiele chcemy?
                    Chleba i pracy chcemy! Pracy i chleba!

                    Rządzący światem samowładnie
                    Królowie banków, fabryk, hut
                    Tym mocni są, że każdy kradnie
                    Bogactwa, które stwarza lud.

                    Comment

                    • Makaron
                      Major Piwnych Rewolucji
                      • 2003.08
                      • 2107

                      #11
                      Tylko,że z kreowaniem potrzeb to tak naprawde śliska sprawa . Na rynku piwa można popatrzeć na to co próbował kilka lat temu zrobić browar Belgia. Piwo Palm miał być alternatywą. Sporo pieniędzy poszło na rekame i niestety pomysł niewypalił.
                      "If you see a beer, do it a favor, and drink it. Beer was not meant to age." Michael Jackson

                      Comment

                      • zythum
                        Pułkownik Chmielowy Ekspert
                        • 2001.08
                        • 8305

                        #12
                        Wiedziałem, że padnie ten przykład Bo oczywiście to kreowanie musi być poprzedzone rzetelną analizą rynku, kultury społeczeństwa, stylu życia, świadomości, percpecji produktu. Pewnie, że nie jest to łatwa sprawa - gdyby była nie byłaby przewagą konkurencyjną. Ale nie jest niemożliwa, wymaga trafienia w odpowiedni czas (Browar Belgia zaczął zdecyodwanie za wcześnie, nie biorąc pod uwagę ogólnej kultury i specyfiki Polski we wczesnych latach 90).
                        To inaczej miało być, przyjaciele,
                        To nie o to walczyliśmy, burząc mur,
                        Nie ma pracy, nie ma chleba, próżny trud!
                        Czy naprawdę aż tak wiele chcemy?
                        Chleba i pracy chcemy! Pracy i chleba!

                        Rządzący światem samowładnie
                        Królowie banków, fabryk, hut
                        Tym mocni są, że każdy kradnie
                        Bogactwa, które stwarza lud.

                        Comment

                        • kishar
                          D(r)u(c)h nieuchwytny
                          • 2003.10
                          • 1691

                          #13
                          I tu sie zgadzam z Zythumem, wtedy bylo za wcześnie a teraz jest juz chyba czas odpowiedni, badz co badz piwa pszeniczne sa już dostępne w sporej ilosci sklepów i lokali a ich wieksza sprzedaż blokuja CENY bo są to produkty importowane.

                          Comment

                          • jerzy
                            Major Piwnych Rewolucji
                            • 2001.10
                            • 4707

                            #14
                            zythum napisał(a)
                            A nawet na dzisiejszym całkowicie nasyconym rynku mówi się, że samo zaspokokajanie potrzeb to za mało, dziś potrzeby klienta się KREUJE. i rozumieją to wszyscy, kreując różne bzdurne potrzeby, tylko nie piwowarstwo.
                            A tu się nie zgadzam - potentaci rynku browarniczego w Polsce KREUJĄ potrzebę picia tylko i wyłącznie standardowych pilsów - gdyż uznali, że w ten sposób zarobią więcej. I niestety na tyle skutecznie im to wychodzi, że mamy to, co mamy.
                            browerzysta, abstynent i nałogowy piwoholik c[]

                            Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham piwo :]

                            Comment

                            • kishar
                              D(r)u(c)h nieuchwytny
                              • 2003.10
                              • 1691

                              #15
                              I tu jest własnie pole do popisu dla średnich i małych browarów by wielkim koncernom napsuc troche krwi nowymi i innymi produktami.
                              Przecietny konsument w wiekszości nie wie że istnieje cos takiego jak piwo pszeniczne, a jak wie i mu posmakuje to i tak rzadko je pije "od świeta" bo jest ono po prostu stosunkowo drogie.

                              Comment

                              Przetwarzanie...
                              X