Perła się reklamuje

Collapse
X
 
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • kopyr
    Pułkownik Chmielowy Ekspert
    • 2004.06
    • 9475

    #1

    Perła się reklamuje

    Właśnie przed chwilą widziałem w TVN-ie reklamę Perły, to już drugie piwo obok Goolmana z tego browaru reklamowane w tv. Dodam, że reklama całkiem fajnie zrobiona, jest jakiś pomysł, można się leciutko uśmiechnąć
    Jak myślicie ma szansę w konfrontacji z wielką trójcą? Wydaje mi się, że fakt, iż stać ich na dość kosztowną reklamę wróży dobrze - pożyjemy zobaczymy. W każdym razie wypije, za to, żeby im się udało
    blog.kopyra.com
  • Pan_Palivec
    Kapral Kuflowy Chlupacz
    • 2003.07
    • 40

    #2
    Reklamy nie widziałem więc dobrze byłoby gdybyś ją bliżej opisał bo na lubelszczyźnie (a przynajmniej w moich okolicach)od początku wakacji trwa intensywna kampania bilbordowa.Więc może to ciąg dalszy.
    A co do potencjalnej ekspansji "Perły" to wolałbym żeby bardziej skupili się na lokalnym rynku i może na nowych produktach bo czuję lekki przesyt "Perłami" (na szczęście zawsze jest jeszcze "Zwierzyniec" )
    Zresztą żeby zdobyć poważne miejsce na rynku ogólnopolskim trzeba było wyłozyc olbrzymie pieniądze nie tylko na reklamę ale także na budowanie sieci dystrybucji a na to stać chyba tylko wielkie koncerny.
    Który polski browar zajmie sie produkcją prawdziwego piwa klasztornego???

    Comment

    • kopyr
      Pułkownik Chmielowy Ekspert
      • 2004.06
      • 9475

      #3
      W barze - panienka przechodzi koło źródła ognia (nie pamiętam czy to była świeczka czy coś innego) jej spódnica zajmuje się ogniem. Jeden z siedzących klientów chwyta za szklankę z piwem, ale w ostatniej chwili ją odstawia - szkoda piwa . Ogień się rozprzestrzenia, w końcu gasi go wodą z okrągłego (w kształcie kuli) akwarium.
      Niby nic nadzwyczajnego, ale buduje taki dość sympatyczny klimat wokół tego piwa. Myślę, że spot może trafić do przeciętnego konsumenta, który wybiera Tyskie czy Tatrę, a Perła może pobić je ceną.
      Co do sieci dystrybucji to niekoniecznie - tzn. Belgia nie ma takiego potencjału jak KP, CO czy GŻ a mimo to jest obecna w bardzo wielu hurtowniach, a co za tym idzie sklepach.
      No i widziałem Perłę już w kilu marketach. Klient, który będzie znał markę z tv sięgnie po nią prędzej niż po inne tanie piwo np. markę własną.
      Ostatnia zmiana dokonana przez kopyr; 2004-08-23, 22:03.
      blog.kopyra.com

      Comment

      • cielak
        Major Piwnych Rewolucji
        • 2004.03
        • 2890

        #4
        [QUOTE]kopyr napisał(a)
        ...Myślę, że spot może trafić do przeciętnego konsumenta, który wybiera Tyskie czy Tatrę, a Perła może pobić je ceną...

        No i co z tego że trafi do konsumenta jak dostępność tego piwa, oprócz niektórych hipermarketów, wynosi ZERO. Ciężko go dostać na hurtowniach, w przeciwieństwie do Goolmana. Nie wiem jak gdzie indziej, ale w Krakowie i okolicach tak jest. Smutne, ale prawdziwe .
        zupka chmielowa dobra i zdrowa!!

        Comment

        • kopyr
          Pułkownik Chmielowy Ekspert
          • 2004.06
          • 9475

          #5
          Hurtownicy też oglądają reklamy
          A tak serio to rzeczywiście może być problem i bez jakiegoś ruchu ze strony browaru się nie obejdzie. Wydaje mi się jednak, że towar reklamowany ma od razu mocniejszą kartę przetargową jeśli chodzi o wciśnięcie go do hurtowni czy sklepu. Także ja odczytuję tą reklamę jako zwiastun całego szeregu działań (m.in. zwiększenia obecności w kanałach dystrybucji) niż jako sztukę dla sztuki. Tak przynajmniej powinno to wyglądać.
          To może też być ciągniony (pull) sposób wejści do hurtownii - na zasadzie "a macie może to nowe piwo co reklamują w tv?".
          blog.kopyra.com

          Comment

          • cielak
            Major Piwnych Rewolucji
            • 2004.03
            • 2890

            #6
            [QUOTE]kopyr napisał(a)

            ...Także ja odczytuję tą reklamę jako zwiastun całego szeregu działań (m.in. zwiększenia obecności w kanałach dystrybucji)...
            ...To może też być ciągniony (pull) sposób wejści do hurtownii - na zasadzie "a macie może to nowe piwo co reklamują w tv?"...

            No, coś TY?!!
            Wierzysz w te marketingowe bzdury?
            W "Perle" na terenie Małopolski pracuje JEDEN człowiek, a jak On pracuje to tylko On wie. Moim zdaniem nie robią nic aby zaistnieć na rynku, oprócz reklamy.
            zupka chmielowa dobra i zdrowa!!

            Comment

            • robox
              D(r)u(c)h nieuchwytny
              • 2002.11
              • 8188

              #7
              To prawda, że Perła jako piwo prawie nie istnieje na rynku np. dolnośląskim. Nie licząc wersji puszkowych w kilku hipermarketach, np. Tesco.
              W przypadku Goolmana taka reklama ogólnopolska była zrozumiała, bo piwo jest dostępne nawet w mniejszych sklepach.
              Chyba, że browar z Lublina zamierza rozszerzyć dystrybucję swojego piwa?

              Comment

              • arzy
                Major Piwnych Rewolucji
                • 2002.06
                • 2814

                #8
                Taka reklama, bez ogólnopolskiej dystybucji piwa, nie ma sensu. Jest to wyrzucenie pieniędzy w błoto. Tak więc możemy spodziewać się że Perła będzie dostępna.
                "Spotkałem się z kolegą / Bo kolega jest od tego / I wypada czasem spotkać się z nim"

                Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
                Bractwo Piwne
                Skład Piwa
                Piszę poprawnie po polsku!

                Comment

                • zgrredek
                  Porucznik Browarny Tester
                  • 2002.10
                  • 315

                  #9
                  Jeśli Goolman jest tak ogólnie dostepny to lada chwila bedzie dostępna również Perła ( u mnie już jest ).
                  www.collections.pl
                  Forum Kolekcjonerów Rzeczy Najróżniejszych

                  Comment

                  • Wujcio_Shaggy
                    Major Piwnych Rewolucji
                    • 2004.01
                    • 4628

                    #10
                    Od czasu rozpoczęcia emisji reklamy Goolmana jego dostępność znacznie się zwiększyła, z Perłą będzie zapewne identycznie. To chyba taka strategia - zareklamować, wywołać potrzebę, a potem dopiero dystrybucja w skali całego kraju. To odrobinę bezpieczniej, niż działać w odwrotnej kolejności, gdy trzeba ponieść nakłady, a potem czekać na efekt reklamy. Jeżeli zaś efekt reklamy będzie niewielki i nie wywoła odpowiedniego zainteresowania, wówczas nieudana próba wejścia na rynek krajowy będzie trochę tańsza.
                    Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!

                    Browar Szlachecki w Warszawie (działalność zawieszona)

                    @WujcioShaggy Wuj na Twitterze, czasem coś napisze nawet

                    Comment

                    • sodom
                      Porucznik Browarny Tester
                      • 2002.12
                      • 351

                      #11
                      W Warszawie, przynajmniej na Ursynowie Goolman dostępny jest od conajmniej kilku miesięcy i to nie tylko w jednym sklepie; podobnie jak Zwierzyniec i Perła (te niestety, tylko puszkowe).

                      Comment

                      • piecyk_gazowy
                        Sierżant Pijalniowy Zaprawiacz
                        • 2004.05
                        • 124

                        #12
                        W szczecinskim caerfurze(czy jak to sie pisze) jest dostepna czasami perla mocna co cieszy choc cena mogla by byc nizsza
                        !!!! Fuck you prototypy!!!!

                        Comment

                        • Pan_Palivec
                          Kapral Kuflowy Chlupacz
                          • 2003.07
                          • 40

                          #13
                          Dziękuję bardzo Kopyrowi za opis reklamy - zdaje się jednak że to zupełnie inna kampania niż bilbordowa prowadzona na lubelszczyźnie.
                          Więc Perła rzeczywiście myśli o wejściu na rynek ogólnopolski z pełnym asortymentem piw,a kampania Goolmana była preludium,swoją droga całkiem nieźle pomyślanym - zaczęło się od produktu taniego a kiedy juz klienci zapamętali markę,firma wychodzi z innymi,droższymi produktami.
                          Będziemy mieli zatem prawdopodobnie do czynienia z kampanią długofalową,choć z drugiej strony trudno podejrzewać żeby "Perle" udało się zagrozić wielkiej trójcy, która będzie zazdrośnie strzegła swoich pozycji.I tak np.wątpię czy kiedyś zobaczę np.w Warszawie plafon "Perły".
                          Mam też nadzieję że kampania nie odbędzie się ze szkodą dla jakości piwa,jak bowiem pokazuje to historia mocno promowane marki szybko traciły swój smak.
                          Który polski browar zajmie sie produkcją prawdziwego piwa klasztornego???

                          Comment

                          • Cooper
                            Pułkownik Chmielowy Ekspert
                            🥛🥛🥛
                            • 2002.11
                            • 6059

                            #14
                            Moim skromnym zdaniem Perła tą kampanią reklamową w TV conajwyżej umocni się wśród średnich browarów (a właściwie grup piwowarskich) takich jak np Brok-Strzelec czy Kielce-Belgia.
                            Piętnastego czerwca roku dwa tysiące czwartego zbóje z bandy Heńka zamkły "Królewskiego" !!!
                            1944 - brunatni niszczą Browar Haberbuscha. W 60. rocznicę zieloni niszczą Browar Warszawski.

                            Zbiór etykiet z Tanzanii, zbiór polskich bloczków kelnerskich sprzed 1945 roku i et z motywem borsuka na Facebooku

                            Comment

                            • Mistrzu
                              Kapitan Lagerowej Marynarki
                              • 2003.08
                              • 750

                              #15
                              Cooper napisał(a)
                              ...a właściwie grup piwowarskich takich jak np Brok-Strzelec czy Kielce-Belgia.
                              Kurcze, nawet nie wiedziałem, że jest grupa piwowarska Kielce-Belgia

                              Comment

                              Related Topics

                              Collapse

                              • e-prezes
                                Perła, Doppel bock
                                e-prezes
                                Na etykiecie z dopiskiem "Koźlak dubeltowy" oraz na kapslu (nowym) "Sezonowe specjalności". Czyli zapowiada się być może odświeżenie starszych produktów (porter dostał już wcześniej nowy wygląd) oraz stworzenie czegoś nowego. Być może na bazie doświadczeń ze...
                                2024-01-24, 14:47
                              • marqqq
                                Perła, Perłał
                                marqqq
                                Nowość z browaru Perła, skierowana jak mniemam dla młodych dorosłych.



                                Lager na amerykańskich chmielach? Przychodzi na myśl Lech chmiele cytrusowe.

                                Piana - znikła błyskawicznie
                                Barwa - jasne słomkowe
                                Aromat - koncernowy mało wyczuwalny...
                                2023-08-08, 22:23
                              • Javox
                                Perła - Lublin, Perła Biała Pszeniczna
                                Javox
                                Ciekawa odmiana na lato - pszeniczniak od Perełki

                                Na razie z danych mamy tylko zawartość alko w wysokości 4.8%

                                Piana - więcej na początku potem prawie pełna warstewka.
                                Lacing - trochę było.
                                Barwa - zamglony, blady - jasny żółty.
                                Gaz - średni....
                                2023-07-27, 10:07
                              • Prusak
                                Perła, American IPA
                                Prusak
                                Parametry:
                                E: 14, 9 % wag.
                                A: 6,2& obj.
                                Reklamowane na kontrze chmielenie: Cascade, Centennial, Amarillo, Simcoe.
                                Nie wiem, co poszło nie tak, ale wywąchać się ich nie da. Może leciutki nieżyt nosa zdecydował, może nie, ale czuć naprawdę niewiele, śładowa żywiczność,...
                                2025-01-04, 22:00
                              • Javox
                                Perła, Janosik Mocny
                                Javox
                                Strong lubelski z alko 7.0%

                                Piana - więcej na początku potem pełna warstewka.
                                Lacing - sporo.
                                Gaz - średni.
                                Barwa - złoty bursztyn.
                                Aromat - estry owocowe.
                                Smak - słodko, estry owocowe lagerowe, lekka goryczka.

                                Słabo ...
                                2024-11-12, 19:15
                              • Loading...
                              • Koniec listy.
                              Przetwarzanie...