... której się własnie czepnęła PARPA:
http://www.tvn24.pl/-1,1642277,0,1,a...wiadomosc.html:
[...]Udział znanego sportowca w reklamie piwa jest złamaniem ustawy o wychowaniu w trzeźwości - twierdzi dyrektor Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Krzysztof Brzózka.
Jak podkreśla, reklama piwa nie może kojarzyć się z sukcesem życiowym i zawodowym ani ze sprawnością fizyczną. - Jeśli Tomasz Adamek to nie jest sprawność fizyczna, to co? Intelekt? Mister Polonia? - z ironią pyta się szef PARPA.
http://www.tvn24.pl/-1,1642277,0,1,a...wiadomosc.html:
[...]Udział znanego sportowca w reklamie piwa jest złamaniem ustawy o wychowaniu w trzeźwości - twierdzi dyrektor Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Krzysztof Brzózka.
Jak podkreśla, reklama piwa nie może kojarzyć się z sukcesem życiowym i zawodowym ani ze sprawnością fizyczną. - Jeśli Tomasz Adamek to nie jest sprawność fizyczna, to co? Intelekt? Mister Polonia? - z ironią pyta się szef PARPA.
Comment