Piwny miesięcznik?

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • zythum
    Pułkownik Chmielowy Ekspert
    • 2001.08
    • 8305

    #46
    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Marusia
    E, to mnie uspokoiliście Możemy wrócić do spraw merytorycznych

    Dodatkowo w piśmie widzę stronę z historyjkami piwnymi w wykonaniu Yemiołki
    I oczywiście jakiś cykliczny KOMIKS.
    To inaczej miało być, przyjaciele,
    To nie o to walczyliśmy, burząc mur,
    Nie ma pracy, nie ma chleba, próżny trud!
    Czy naprawdę aż tak wiele chcemy?
    Chleba i pracy chcemy! Pracy i chleba!

    Rządzący światem samowładnie
    Królowie banków, fabryk, hut
    Tym mocni są, że każdy kradnie
    Bogactwa, które stwarza lud.

    Comment

    • dziku
      Major Piwnych Rewolucji
      • 2002.12
      • 1992

      #47
      I koniecznie dział "Odpiwków" piwnych limeryków itp...

      Dobrze byłoby w takim pismie nie tylko reklamy zamieszczać, ale równiez je oceniać. Pod kątem pomysłu, realizacji, wiarygodności siły przekonywania... Można za najlepszą i najgorszą raz w roku odpowiednią nagrodę przyznać.

      To wymyśliłem ja - Dziku
      Dziku


      Comment

      • Marusia
        Marszałek Browarów Rzemieślniczych
        🍼🍼
        • 2001.02
        • 20221

        #48
        Oczywiście bohaterami komiksu będą forumowiecze I już chyba wiem, kto go będzie rysował - może np. Bury_Wilk? Albo JANO.
        www.warsztatpiwowarski.pl
        www.festiwaldobregopiwa.pl

        www.wrowar.com.pl



        Comment

        • Viktor
          Kapitan Lagerowej Marynarki
          🍼
          • 2002.04
          • 617

          #49
          Miesięcznik piwny

          Na początek dwa segregatory :
          - jeden na piwa
          - drugi na browary
          W każdym numerze jedna lub dwe wkładki do wyrywania ( j.w. z piwem i browarem)

          Comment

          • kopyr
            Pułkownik Chmielowy Ekspert
            • 2004.06
            • 9475

            #50
            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika zythum
            Tylko w kwestii formalnej - Rynki może sobie kupić każdy, nie tylko ludzie z branży więc są normalnym periodykiem tyle, że rozprowadzanym drogą internetową.
            Nie do końca normalnym, bo znajdziesz tam np. reklamę prasową wyrobów wysokoalkoholowych wódki, whisky itd. czego nie znajdziesz w Pani Domu, ani w Wyborczej, czy w Newsweeku. Tylko dlatego, że te reklamy to nie są reklamy, tylko są to "informacje dla partnerów handlowych". No i jednak nie oszukujmy się poza tym, że możesz kupić, to jednak jest to pismo dla branżowców. Nota bene osoby zainteresowane dostają to pismo za free, natomiast zwykli śmiertelnicy muszą zapłacić niemałą kwotę. Teraz się tym nie zajmuję, ale kiedyś miałem dostęp do tego pisma i było dość drogie.
            blog.kopyra.com

            Comment

            • e-prezes
              Generał Wszelkich Fermentacji
              🥛🥛🥛🥛🥛
              • 2002.05
              • 19274

              #51
              ale wulkan pomysłów, aż się boję co z tego wyjdzie. z chęcią zaprenumeruję. tak trzymać!

              Comment

              • iron
                Pułkownik Chmielowy Ekspert
                🍼🍼
                • 2002.08
                • 6771

                #52
                No i koniecznie musi być kącik "Listy do redakcji" Obiecuję, że będę pisał, mogę też sam sobie odpowiadać
                Ostatnia zmiana dokonana przez iron; 2005-03-23, 14:29.
                bigb@n-s.pl; na Allegro jestem jako "moczu" :)
                Nasze uszatki do podziwiania na stronie www.n-s.pl/bigb
                Rock, Honor, Ojczyzna

                Comment

                • arcy
                  Pułkownik Chmielowy Ekspert
                  • 2002.07
                  • 7538

                  #53
                  Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kopyr
                  Nie do końca normalnym
                  Na ich stronie znalazłem potwierdzenie - kolejność w plebiscycie o Złoty Kielich: Warka, Żywiec, Tyskie

                  Comment

                  • pivaria
                    Major Piwnych Rewolucji
                    • 2001.03
                    • 1538

                    #54
                    Wszystko to ładnie i pięknie ale, bo zawsze jest jakieś "ale" - mimo, że wielokrotnie oferowałem łamy PIVARII to raczej trudno ludzi namówić do współpracy i pracy... Tu są gejzery pomysłów, ale do czarnej roboty to trzeba prócz deklaracji także chęci.
                    Podobnie było z książką (o czym powyżej) ukazała się jedna i to moja...
                    Podsumowując: powodzenia!

                    P.S. - A cała strona drukarska - w tym i koszta?
                    P.S.2 - Skoro jest tyle pomysłów to zapraszam nadal chętnych do pisania na łamach PIVARII. - także o popularno-naukowej stronie piwnego zagadnienia - nie tylko kolekcjonerskiego!
                    Tylko się nie pchać! Po kolei!!!
                    PIVARIA - Z MIŁOŚCI DO PIWA!
                    www.pivaria.pl
                    https://www.facebook.com/pages/Pivar...72566796087490

                    Comment

                    • arcy
                      Pułkownik Chmielowy Ekspert
                      • 2002.07
                      • 7538

                      #55
                      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika pivaria
                      Wszystko to ładnie i pięknie ale, bo zawsze jest jakieś "ale" - mimo, że wielokrotnie oferowałem łamy PIVARII to raczej trudno ludzi namówić do współpracy i pracy... Tu są gejzery pomysłów, ale do czarnej roboty to trzeba prócz deklaracji także chęci.
                      I tu dochodzimy do sedna sprawy. Jeżeli mówimy o miesięczniku dla mas, z silną stroną dziennikarską i fotograficzną, sprzedawanym w całej Polsce, trzeba wziąć pod uwagę kwestię wynagrodzeń, chociażby w postaci wierszówek. Bez tego będzie bardzo trudno o wypełnienie łamów, nie mówiąc o terminowości i dyscyplinie potencjalnych autorów.

                      Comment

                      • zythum
                        Pułkownik Chmielowy Ekspert
                        • 2001.08
                        • 8305

                        #56
                        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kopyr
                        Nie do końca normalnym, bo znajdziesz tam np. reklamę prasową wyrobów wysokoalkoholowych wódki, whisky itd. czego nie znajdziesz w Pani Domu, ani w Wyborczej, czy w Newsweeku. Tylko dlatego, że te reklamy to nie są reklamy, tylko są to "informacje dla partnerów handlowych". No i jednak nie oszukujmy się poza tym, że możesz kupić, to jednak jest to pismo dla branżowców. Nota bene osoby zainteresowane dostają to pismo za free, natomiast zwykli śmiertelnicy muszą zapłacić niemałą kwotę. Teraz się tym nie zajmuję, ale kiedyś miałem dostęp do tego pisma i było dość drogie.
                        Dlatego napisałem, że w kwestii formalnje jest to magazyn dla wszystkich bo każdy może go kupić. W praktyce jest tak jak piszesz - jest obecny w zamkniętym środowisku. Przy okazji w poście o poddaństwie m.in. miałem na mysli Rynki - jest to typowy wytwór który ma służyć korporacjom i przekazywać ich wizję. W zamian redaktorzy mają rauty, wycieczki, kaskę. A rzetelność dziennikarska w tym kraju akurat w ogle praktycznie nie istnieje.

                        Ale to temat na zupełnie inną dyskusję. Dodam tylko, że miałem okazję kilkakrotnie brać udział czy to w konferencjach prasowych czy imprezach na któych byli dzienniakrze z "branży". Poziom ich wiedzy na temat piwa, czy szerzej produktów spożywczych niczym się nie różni od poziomu zwykłego połykacza reklam i działa na zasadzie -0-1 reklamowane - dobre, niereklamowane-niedobre. Koncernowe - wysoka jakość, niekoncernowe - niska jakość i tak dalej...
                        To inaczej miało być, przyjaciele,
                        To nie o to walczyliśmy, burząc mur,
                        Nie ma pracy, nie ma chleba, próżny trud!
                        Czy naprawdę aż tak wiele chcemy?
                        Chleba i pracy chcemy! Pracy i chleba!

                        Rządzący światem samowładnie
                        Królowie banków, fabryk, hut
                        Tym mocni są, że każdy kradnie
                        Bogactwa, które stwarza lud.

                        Comment

                        • kopyr
                          Pułkownik Chmielowy Ekspert
                          • 2004.06
                          • 9475

                          #57
                          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika zythum
                          Ale to temat na zupełnie inną dyskusję. Dodam tylko, że miałem okazję kilkakrotnie brać udział czy to w konferencjach prasowych czy imprezach na któych byli dzienniakrze z "branży". Poziom ich wiedzy na temat piwa, czy szerzej produktów spożywczych niczym się nie różni od poziomu zwykłego połykacza reklam i działa na zasadzie -0-1 reklamowane - dobre, niereklamowane-niedobre. Koncernowe - wysoka jakość, niekoncernowe - niska jakość i tak dalej...
                          Zacytuję klasyka "(...) dobre jest to co się sprzeda, ch...we to co sprzedać się nie da(...)". I oto chodzi w piśmie branżowym, nie o degustacje, koneserów itp. tylko o sprzedaż. Dobre produkty dla handlowców, to są te które sie sprzedają. Oczywiście takie "Żywe " z Ambera też może być dobre, ale raczej w jakimś wyjatkowym sklepie, a "Tyskie" jest dobre wszędzie. Taka jest rzeczywistość.
                          blog.kopyra.com

                          Comment

                          • Marusia
                            Marszałek Browarów Rzemieślniczych
                            🍼🍼
                            • 2001.02
                            • 20221

                            #58
                            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Marusia
                            Jeśli pomysł się powiedzie, to teksty będą oczywiście opłacane.

                            Arcy, przecież już o tym pisałam Myślę, że to bedzie odpowiedni doping
                            www.warsztatpiwowarski.pl
                            www.festiwaldobregopiwa.pl

                            www.wrowar.com.pl



                            Comment

                            • arcy
                              Pułkownik Chmielowy Ekspert
                              • 2002.07
                              • 7538

                              #59
                              Nie zauważyłem

                              Nie potrzebujesz przypadkiem sekretarza redakcji? redaktora prowadzącego? zastępcy naczelnej?

                              Comment

                              • breslauer
                                Major Piwnych Rewolucji
                                • 2002.05
                                • 2690

                                #60
                                A czy byłby możliwy na przykład taki kompromis: 75-80% objętości numeru poświęcone piwom z małych i średnich browarów, reszta dla koncernów? (w końcu jednak - jak ktoś słusznie wcześniej zauważył - koncerny istnieją na rynku i nie da się ich nie zauważyć).

                                Comment

                                Przetwarzanie...
                                X