Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Marusia
Piwny miesięcznik?
Collapse
X
-
To inaczej miało być, przyjaciele,
To nie o to walczyliśmy, burząc mur,
Nie ma pracy, nie ma chleba, próżny trud!
Czy naprawdę aż tak wiele chcemy?
Chleba i pracy chcemy! Pracy i chleba!
Rządzący światem samowładnie
Królowie banków, fabryk, hut
Tym mocni są, że każdy kradnie
Bogactwa, które stwarza lud.
-
-
I koniecznie dział "Odpiwków" piwnych limeryków itp...
Dobrze byłoby w takim pismie nie tylko reklamy zamieszczać, ale równiez je oceniać. Pod kątem pomysłu, realizacji, wiarygodności siły przekonywania... Można za najlepszą i najgorszą raz w roku odpowiednią nagrodę przyznać.
To wymyśliłem ja - DzikuDziku
Comment
-
-
Oczywiście bohaterami komiksu będą forumowiecze I już chyba wiem, kto go będzie rysował - może np. Bury_Wilk? Albo JANO.
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika zythumTylko w kwestii formalnej - Rynki może sobie kupić każdy, nie tylko ludzie z branży więc są normalnym periodykiem tyle, że rozprowadzanym drogą internetową.
Comment
-
-
No i koniecznie musi być kącik "Listy do redakcji" Obiecuję, że będę pisał, mogę też sam sobie odpowiadaćOstatnia zmiana dokonana przez iron; 2005-03-23, 14:29.bigb@n-s.pl; na Allegro jestem jako "moczu" :)
Nasze uszatki do podziwiania na stronie www.n-s.pl/bigb
Rock, Honor, Ojczyzna
Comment
-
-
Wszystko to ładnie i pięknie ale, bo zawsze jest jakieś "ale" - mimo, że wielokrotnie oferowałem łamy PIVARII to raczej trudno ludzi namówić do współpracy i pracy... Tu są gejzery pomysłów, ale do czarnej roboty to trzeba prócz deklaracji także chęci.
Podobnie było z książką (o czym powyżej) ukazała się jedna i to moja...
Podsumowując: powodzenia!
P.S. - A cała strona drukarska - w tym i koszta?
P.S.2 - Skoro jest tyle pomysłów to zapraszam nadal chętnych do pisania na łamach PIVARII. - także o popularno-naukowej stronie piwnego zagadnienia - nie tylko kolekcjonerskiego!
Tylko się nie pchać! Po kolei!!!
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika pivariaWszystko to ładnie i pięknie ale, bo zawsze jest jakieś "ale" - mimo, że wielokrotnie oferowałem łamy PIVARII to raczej trudno ludzi namówić do współpracy i pracy... Tu są gejzery pomysłów, ale do czarnej roboty to trzeba prócz deklaracji także chęci.
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kopyrNie do końca normalnym, bo znajdziesz tam np. reklamę prasową wyrobów wysokoalkoholowych wódki, whisky itd. czego nie znajdziesz w Pani Domu, ani w Wyborczej, czy w Newsweeku. Tylko dlatego, że te reklamy to nie są reklamy, tylko są to "informacje dla partnerów handlowych". No i jednak nie oszukujmy się poza tym, że możesz kupić, to jednak jest to pismo dla branżowców. Nota bene osoby zainteresowane dostają to pismo za free, natomiast zwykli śmiertelnicy muszą zapłacić niemałą kwotę. Teraz się tym nie zajmuję, ale kiedyś miałem dostęp do tego pisma i było dość drogie.
Ale to temat na zupełnie inną dyskusję. Dodam tylko, że miałem okazję kilkakrotnie brać udział czy to w konferencjach prasowych czy imprezach na któych byli dzienniakrze z "branży". Poziom ich wiedzy na temat piwa, czy szerzej produktów spożywczych niczym się nie różni od poziomu zwykłego połykacza reklam i działa na zasadzie -0-1 reklamowane - dobre, niereklamowane-niedobre. Koncernowe - wysoka jakość, niekoncernowe - niska jakość i tak dalej...To inaczej miało być, przyjaciele,
To nie o to walczyliśmy, burząc mur,
Nie ma pracy, nie ma chleba, próżny trud!
Czy naprawdę aż tak wiele chcemy?
Chleba i pracy chcemy! Pracy i chleba!
Rządzący światem samowładnie
Królowie banków, fabryk, hut
Tym mocni są, że każdy kradnie
Bogactwa, które stwarza lud.
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika zythumAle to temat na zupełnie inną dyskusję. Dodam tylko, że miałem okazję kilkakrotnie brać udział czy to w konferencjach prasowych czy imprezach na któych byli dzienniakrze z "branży". Poziom ich wiedzy na temat piwa, czy szerzej produktów spożywczych niczym się nie różni od poziomu zwykłego połykacza reklam i działa na zasadzie -0-1 reklamowane - dobre, niereklamowane-niedobre. Koncernowe - wysoka jakość, niekoncernowe - niska jakość i tak dalej...
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika MarusiaJeśli pomysł się powiedzie, to teksty będą oczywiście opłacane.
Arcy, przecież już o tym pisałam Myślę, że to bedzie odpowiedni doping
Comment
-
-
A czy byłby możliwy na przykład taki kompromis: 75-80% objętości numeru poświęcone piwom z małych i średnich browarów, reszta dla koncernów? (w końcu jednak - jak ktoś słusznie wcześniej zauważył - koncerny istnieją na rynku i nie da się ich nie zauważyć).
Comment
-
Comment