Czyli w Niemczech jest dokładnie jak w Polsce - Browary wyposażają lokale w mnóstwo różnych rzeczy oczekując w zamian wyłącznej sprzedaży ich piw w ściśle określonych ilościach minimalnych.
Jeśli gastronomik ma na tyle dużó kasy, że zrezygnuje z pomocy Browaru to może oczywiście zamontować kilka kranów. Tylko, że wtedy tzw rotacja niektórych piw może być zbyt niska i piwo po prostu zacznie się psuć. Nadmiar kranów => ryzyko !
Następny powód dla którego warto podpisać umowę z Browarem ==> gwarancja realizacji reklamacji.
Co do wyboru: najczęściej duże browary mają do zaoferowania kilka rodzajów piw: np Grupa Żywiec: Warka Specjal, Warka Strong, EB, Leżajsk, Żywiec, Heineken, Żywiec Porter, na północy Specjal... + cała półka piw butelkowych. Kompania ma 4 piwa kegowe, Austriacy też kilka... Poza tym umowy gwarantują możliwość sprzedaży piw butelkowych typu Miller, Corona...
I tak jest właściwie na całym świecie...
Co do reklamy:
Nie jest tak źle: nad lokalami mogą wisieć logotypy Browarów,
nad wejściami do sklepów zresztą też. Promocje wystarczy nazwać informacją o produkcie... itp itd. Przykrywanie kasetonów to raczej akcję zwracające uwagę... a więc de facto to też działania reklamowe
Jeśli gastronomik ma na tyle dużó kasy, że zrezygnuje z pomocy Browaru to może oczywiście zamontować kilka kranów. Tylko, że wtedy tzw rotacja niektórych piw może być zbyt niska i piwo po prostu zacznie się psuć. Nadmiar kranów => ryzyko !
Następny powód dla którego warto podpisać umowę z Browarem ==> gwarancja realizacji reklamacji.
Co do wyboru: najczęściej duże browary mają do zaoferowania kilka rodzajów piw: np Grupa Żywiec: Warka Specjal, Warka Strong, EB, Leżajsk, Żywiec, Heineken, Żywiec Porter, na północy Specjal... + cała półka piw butelkowych. Kompania ma 4 piwa kegowe, Austriacy też kilka... Poza tym umowy gwarantują możliwość sprzedaży piw butelkowych typu Miller, Corona...
I tak jest właściwie na całym świecie...
Co do reklamy:
Nie jest tak źle: nad lokalami mogą wisieć logotypy Browarów,
nad wejściami do sklepów zresztą też. Promocje wystarczy nazwać informacją o produkcie... itp itd. Przykrywanie kasetonów to raczej akcję zwracające uwagę... a więc de facto to też działania reklamowe
Comment