Dzisiejszy Pressserwis donosi:
"Od akcji teaserowej rozpoczęła się kampania nowej marki piwa Dog in the Fog (w tłumaczeniu: pies we mgle). Dla Kompanii Piwowarskiej SA przygotowała ją agencja reklamowa PZL.
* * W ramach akcji teaserowej młodzi ludzie chodzą po ulicach dużych miast z obrożą na sztywnej smyczy. Nagabywani przez przechodniów odpowiadają, że spacerują z jamnikiem. ? Ze względu na specyfikę kampanii marketingowej nie mogę zdradzić jej szczegółów. Nie możemy wytrącać sobie oręża z ręki ? mówi Paweł Kwiatkowski, rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej, i obiecuje, że wkrótce wszystko się wyjaśni. Kiedy ? nie ujawnia.
Cezary Antoń, dyrektor zarządzający agencji PZL, przyznaje, że jego firma oprócz kampanii reklamowej opracowała również projekt opakowania piwa Dog in the Fog i jest autorem jego nazwy. (...)" (MMW)
"Od akcji teaserowej rozpoczęła się kampania nowej marki piwa Dog in the Fog (w tłumaczeniu: pies we mgle). Dla Kompanii Piwowarskiej SA przygotowała ją agencja reklamowa PZL.
* * W ramach akcji teaserowej młodzi ludzie chodzą po ulicach dużych miast z obrożą na sztywnej smyczy. Nagabywani przez przechodniów odpowiadają, że spacerują z jamnikiem. ? Ze względu na specyfikę kampanii marketingowej nie mogę zdradzić jej szczegółów. Nie możemy wytrącać sobie oręża z ręki ? mówi Paweł Kwiatkowski, rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej, i obiecuje, że wkrótce wszystko się wyjaśni. Kiedy ? nie ujawnia.
Cezary Antoń, dyrektor zarządzający agencji PZL, przyznaje, że jego firma oprócz kampanii reklamowej opracowała również projekt opakowania piwa Dog in the Fog i jest autorem jego nazwy. (...)" (MMW)
Comment