Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Twilight_Alehouse
A to ma zwalniać grafików KP z odrobiny wysiłku?
Nieraz niestety tak. Przypuszczam, że w tym przypadku to akurat nie plagiat, a być może po prostu wytyczne w obrębie koncernu. W sumie nic niezwykłego - w branży farmaceutycznej jest np dokładnie tak samo. Co innego "Dog in the fog" - tu rzeczywiście komuś nie chciało się myśleć...
Wiem o tym.
Właśnie dlatego napisałem, że tu (w przypadku "Doga...") "komuś nie chciało się pomyśleć"... Z drugiej strony - temu komuś chciało się poszukać. Cóż jedni preferują bardziej twórcze zajęcia inni mniej. Tak jak grafikom wyszła etykieta, tak piwowarom sam "Dog..." W sumie nie ma o czym pisać, ani czego pić...
Ostatnia zmiana dokonana przez dziku; 2005-07-07, 07:21.
Dokładnie. Wątpię, aby w KP pracowali ludzie od kreacji przekazów reklamowych. Inna sprawa, że ci, którzy decydują o wyborze propozycji agencji reklamowych, powinni mieć trochę większą orientację w temacie - mam tu na myśli layout Dog in the Fog, który dla mnie jest ewidentnym plagiatem.
Nowość (2024) z Bari w Apulii z dodatkiem tamtejszego jęczmienia i odrobiny pszenicy durum. W składzie na wszelki wypadek również kukurydza, ale nie napisali czy miejscowego pochodzenia
Schwetzingen to nieduże miasto (około 20 tyś. mieszkańców) położone 13 km na południe od Mannheim na linii kolejowej do Karlsruhe. Pociągi kursują tu co 30 minut (w szczycie częściej), a podróż między tymi miastami trwa 14 minut.
Główna atrakcją, która przyciąga turystów do...
kolor - bursztyn
piana - biała, drobna, mocna, zostaje w szkle gdy piwa już nie ma
zapach - miły, feeria kwiatowego zapachu i odrobiny słodu
smak - pełne, treściwe, goryczka wyraźna, miła ale nie dominująca, owocowe smaki,...
Comment