Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Twilight_Alehouse
A to ma zwalniać grafików KP z odrobiny wysiłku?
Nieraz niestety tak. Przypuszczam, że w tym przypadku to akurat nie plagiat, a być może po prostu wytyczne w obrębie koncernu. W sumie nic niezwykłego - w branży farmaceutycznej jest np dokładnie tak samo. Co innego "Dog in the fog" - tu rzeczywiście komuś nie chciało się myśleć...
Wiem o tym.
Właśnie dlatego napisałem, że tu (w przypadku "Doga...") "komuś nie chciało się pomyśleć"... Z drugiej strony - temu komuś chciało się poszukać. Cóż jedni preferują bardziej twórcze zajęcia inni mniej. Tak jak grafikom wyszła etykieta, tak piwowarom sam "Dog..." W sumie nie ma o czym pisać, ani czego pić...
Dokładnie. Wątpię, aby w KP pracowali ludzie od kreacji przekazów reklamowych. Inna sprawa, że ci, którzy decydują o wyborze propozycji agencji reklamowych, powinni mieć trochę większą orientację w temacie - mam tu na myśli layout Dog in the Fog, który dla mnie jest ewidentnym plagiatem.
Comment