Protest kibiców przeciwko polityce KP

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • albeertos
    Major Piwnych Rewolucji
    • 2001.10
    • 2313

    #76
    Czy małe nie zyskają choc odrobiny to nie byłbym tego taki pewny. Z wypowiedzi kibiców wynika że szukają i próbują róznych piw i nie zawsze kończy się na piwie koncernowym. Części smakuje Fortuna, częśc próbuje piw zagranicznych - tutaj smakują im głównie pszeniczniaki. Także pod tym względem nie jest aż taka tragedia.
    (_)>
    Nigdy się nie poddawaj!!!
    Browar "Pyrlandia" Poznań - albeertos & kiler
    Lech jest tam gdzie jego wiara
    Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!

    Comment

    • Audi
      Major Piwnych Rewolucji
      • 2003.03
      • 1682

      #77
      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika albeertos
      Czy małe nie zyskają choc odrobiny to nie byłbym tego taki pewny. Z wypowiedzi kibiców wynika że szukają i próbują róznych piw i nie zawsze kończy się na piwie koncernowym.
      Po meczu z Koroną kibice wykupili cały zapas na CPN piwa Karpackie.
      Z trgo co podsłuchałem na przystanku to " smakowało "

      Comment

      • e-prezes
        Generał Wszelkich Fermentacji
        🥛🥛🥛🥛🥛
        • 2002.05
        • 19260

        #78
        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Audi
        Po meczu z Koroną kibice wykupili cały zapas na CPN piwa Karpackie.
        Z trgo co podsłuchałem na przystanku to " smakowało "
        to dorzucili grosza żywcowi

        Comment

        • Audi
          Major Piwnych Rewolucji
          • 2003.03
          • 1682

          #79
          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika e-prezes
          to dorzucili grosza żywcowi
          No niby tak, ale piją coś innego niż piwo z KP, inaczej nikt by nie kupił piwa Karpacke

          Comment

          • sloniatko
            Major Piwnych Rewolucji
            • 2004.02
            • 1014

            #80
            Mnie w artykule uderzyły przede wszystkim dwie rzeczy:

            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika arcy
            Podczas ostatniego meczu z Koroną Kielce na stadionie pojawił się transparent z napisem "Tyskie - trudno dostępne w Champions League", nawiązujące do jednej z reklam KP. Firma poprosiła o zdjęcie transparentów.
            Jakim prawem KP o to poprosiła, dla mnie jest to zwykłe ograniczenie wolności słowa. Każdy, w tym i kibic , ma prawo wyrażać w sposób, który nie narusza norm społecznych. Wywieszenie tego transparaentu chyba tego nie robiło a może się mylę

            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika arcy
            - KP czuje się szantażowana, ale moim zdaniem to błędne poczucie - powiada Kiliński. - Piwo nie jest szlachetnym trunkiem dla elit, lecz raczej dla takich odbiorców jak kibice.
            Czyli kibice uważają się za coś gorszego a piwo za napój dla plebsu.
            Piwo czyni każdą czynność przyjemniejszą

            Comment

            • kopyr
              Pułkownik Chmielowy Ekspert
              • 2004.06
              • 9475

              #81
              Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika e-prezes
              to dorzucili grosza żywcowi
              Chyba nie, przecież Karpackie robi Van Pur.
              blog.kopyra.com

              Comment

              • e-prezes
                Generał Wszelkich Fermentacji
                🥛🥛🥛🥛🥛
                • 2002.05
                • 19260

                #82
                to zerknij tutaj

                Comment

                • Audi
                  Major Piwnych Rewolucji
                  • 2003.03
                  • 1682

                  #83
                  Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika sloniatko
                  Jakim prawem KP o to poprosiła, dla mnie jest to zwykłe ograniczenie wolności słowa.
                  Prosić to oni mogą, prawie na wszystkich meczach (nie tylko w Poznaniu) wiszą transparenty nantyKP np. Kraków - Cracovia Kraków

                  Comment

                  • kopyr
                    Pułkownik Chmielowy Ekspert
                    • 2004.06
                    • 9475

                    #84
                    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika e-prezes
                    to zerknij tutaj
                    Niestety, a może stety (bo będziesz miał okazję się ucieszyć) masz nieaktualne informacje. Van Pur nie należy do GŻ. Zerknij tutaj albo spróbuj znaleźć Karpackie w portfolio marek GŻ tutaj GŻ robi Podkarpackie, nota bene w Leżajsku.
                    Pierwszy właściciel odkupił od GŻ browar, który sprzedał Brau Union, w dodatku nieźle na całej operacji zarabiając.
                    blog.kopyra.com

                    Comment

                    • arcy
                      Pułkownik Chmielowy Ekspert
                      • 2002.07
                      • 7538

                      #85
                      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika becik
                      Arcy - posty nabijasz?
                      Mam awarię - wysłanie czegoś większego lub wstawienie załącznika to koszmar - nawet nie wiem, czy weszło i ile razy.

                      Comment

                      • albeertos
                        Major Piwnych Rewolucji
                        • 2001.10
                        • 2313

                        #86
                        Dzisiejsza Rzeczpospolita:

                        PRZEDSIĘBIORSTWA
                        PRZEMYSŁ SPOŻYWCZY

                        Kibice bojkotują Kompanię Piwowarską

                        O przeszło 10 procent spadła w sierpniu w Wielkopolsce - w porównaniu z lipcem - sprzedaż piw produkowanych przez Kompanię Piwowarską

                        Dane są nieoficjalne, a badanie przeprowadzono w jednej z dużych sieci handlowych. Najbardziej, bo prawie 31 proc., straciła marka Lech Premium, o przeszło 18 proc. mniej kupowano Redd'sa, Tyskie straciło prawie 6 proc., Żubr - 8 proc., a Dębowe Mocne niemal 13 proc.

                        Od trzech tygodni w Wielkopolsce trwa bojkot. Kibice poznańskiego klubu wezwali mieszkańców regionu, by nie kupowali piw produkowanych przez Kompanię (Lech, Tyskie, Żubr, Dębowe Mocne, Redd's, Dog in the Fog i Pilsner Urquell). Bojkot ogłoszono, gdy poznański producent, który jest oficjalnym sponsorem Lecha Poznań i - zdaniem kibiców - wspierał go rocznie kwotą ok. 500 tys. zł, zdecydował się sponsorować krakowską Wisłę, przeznaczając na ten cel ok. 3 mln zł rocznie.

                        asta
                        Dzisiaj także była audycja w Radiu Merkurym o bojkocie. Niestety tylko nagrane wypowiedzi obu stron, ponieważ Szanowny Pan Rzecznik KP Paweł Kwiatkowski nie chciał się spotkac z kibicami (de facto klientami) w studiu i rozmawiac z nimi na antenie na żywo.
                        Link do strony audycji z Radia Merkury tutaj. Można sobie porównac obie wypowiedzi i przekonac się komu w tym konflikcie zależy bardziej na jego zakończeniu.
                        (_)>
                        Nigdy się nie poddawaj!!!
                        Browar "Pyrlandia" Poznań - albeertos & kiler
                        Lech jest tam gdzie jego wiara
                        Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!

                        Comment

                        • arcy
                          Pułkownik Chmielowy Ekspert
                          • 2002.07
                          • 7538

                          #87
                          Jak słucham Kwiatkowskiego, to mam wrażenie że KP ciągle jeszcze nie otrząsnęła się z zaskoczenia i nie bardzo wie, co ma teraz zrobić. Jeśli da więcej pieniędzy Lechowi, stworzy niebezpieczny precedens, a i wizerunek firmy na tym ucierpi.
                          Zresztą, pan rzecznik pokazał, że chyba nerwy mu puszczają - tekst o szkole raczej trudno uznać za pojednawczy, w dodatku wypowiada się o ludziach, którzy mogliby kupować produkty KP przez najbliższych 50-60 lat. Tyle, że w ten sposób klienta się nie wychowuje.

                          Natomiast jeśli nie da, bojkot może jeszcze potrwać. Istnieje nawet ryzyko, że KP straci przodownictwo na rynku na rzecz GŻ - a to także bolesne dla wizerunku firmy.

                          Aż boję się pomyśleć, co by się działo, gdyby KP postanowiła wycofać się z finansowania Lecha.

                          Choć nietrudno wyobrazić sobie, że w sklepach, a zwłaszcza w centrach handlowych, pojawiają się ludzie w koszulkach z napisem "piwny doradca" i zniechęcają do zakupu produktów KP. Nawet nie musieliby kłamać.
                          Last edited by arcy; 2005-09-02, 13:23.

                          Comment

                          • albeertos
                            Major Piwnych Rewolucji
                            • 2001.10
                            • 2313

                            #88
                            Oświadczenie Wiary Lecha w sprawie nieodpowiedzialnego zachowania rzecznika prasowego KP:

                            Stowarzyszenie „Wiara Lecha”, koordynator bojkotu konsumentów, oświadcza, iż z oburzeniem i niesmakiem przyjęliśmy do wiadomości arogancki ton wypowiedzi rzecznika prasowego Kompanii Piwowarskiej, pana Pawła Kwiatkowskiego.
                            W audycji rozgłośni Radio Merkury „W środku dnia”, nadanej 2 września, pan Kwiatkowski wypowiedział się w sposób następujący o możliwości zakończenia bojkotu: „Myślę, że teraz się już skończy, bo rozpoczął się rok szkolny. Spotkałem się z kilkoma organizatorami bojkotu. To byli tacy chłopcy, mieli 16-17 lat. Sądzę, że zajmą się tym, co do nich należy, czyli do szkoły pójdą i zaczną się uczyć.”
                            Mówił również o próbie ograniczenia przez Kompanię Piwowarską wolności wypowiedzi, podjętej na meczu Lech – Korona Kielce 27 lipca br.: „Niech kibice nie odstraszają takich kibiców jak ja. Ja się boję przyjść teraz z synem na mecz, jeżeli kibice odmawiają ściągnięcia transparentów i grożą, że wyjdą na murawę i będzie rozróba.”

                            Cytowane i pozostałe części wypowiedzi pana Kwiatkowskiego skierowane do klientów Kompanii Piwowarskiej przekroczyły granice dobrego smaku i cywilizowanych form zachowania się stron pozostających w sporze. Uderzyły w dobre imię Stowarzyszenia, którego działalność statutowa polega między innymi na: promocji meczów piłki nożnej, podnoszeniu poziomu kultury życia kibicowskiego na „Stadionie Lecha” i propagowaniu bezpiecznego uczestnictwa w meczach klubu Lech Poznań wśród młodzieży szkolnej (§ 8, pkt. 1,2 i 3 Statutu) i świadczyły nieprawdę. Członkami Stowarzyszenia, zgodnie ze Statutem, zostać mogą wyłącznie osoby pełnoletnie. Nikt z organizatorów bojkotu nie miał do tej pory przyjemności rozmawiania z panem Kwiatkowskim. Strona bojkotująca nigdy nie twierdziła, że żąda wsparcia Lecha Poznań na poziomie przekraczającym zaangażowanie finansowe marki „Tyskie” w Wiśle Kraków.
                            Ponadto skandaliczne sugerowanie, że na od lat bezpiecznym Stadionie Lecha, bezpieczeństwo rzecznika i jego syna jest zagrożone uderza bezpośrednio w prestiż Stowarzyszenia i umowę wiążącą Stowarzyszenie z Klubem Lech Poznań, której przedmiotem jest – między innymi – „kształtowanie pozytywnego wizerunku Klubu i jego Kibiców”.
                            Uważamy również, że osobiste i błędne odczucia pana Kwiatkowskiego nie powinny być tematem wypowiedzi urzędnika, który został wynajęty do dbania o dobre imię Kompanii Piwowarskiej oraz jej Kontrahentów.

                            Zawsze podkreślaliśmy pokojowy charakter bojkotu i chęć zawarcia kompromisu. W zgodnej opinii osób zaangażowanych oraz postronnych dziennikarzy, którzy zapoznali się z wypowiedziami Stowarzyszenia oraz rzecznika prasowego Kompanii Piwowarskiej zawarty jest wniosek, że pojęcie „pokój” i „kompromis z klientami” nie jest w Kompanii Piwowarskiej znane.
                            Pytanie, jak ton wypowiedzi rzecznika prasowego ma się do tez zawartych w artykule prasowym Pawła Kwiatkowskiego pt. „Największe wydarzenie medialne”: „(...)Profesjonalni producenci nie będą zatem swego konsumenta zanadto edukować czy do czegoś przymuszać, ale raczej schlebiać jego gustom i twórczo odczytywać jego potrzeby. (...)” (Wydawnictwo W Drodze, Zeszyt nr 12 (352) 2002 r.) –pozostawiamy bez odpowiedzi.

                            Stowarzyszenie oświadcza, że w świetle powyższych faktów, całkowita odpowiedzialność za fiasko ewentualnych rozmów oraz za eskalację działań podejmowanych przez Stowarzyszenie w trakcie prowadzenia bojkotu produktów Kompanii Piwowarskiej, spoczywa na panu Kwiatkowskim.
                            Jednocześnie apelujemy i prosimy władze Kompanii Piwowarskiej o zaniechanie działań prowadzących do skutków nieodwracalnych i niepożądanych przez żadną ze stron konfliktu.

                            Pozostajemy z nadzieją na głos rozsądku z Kompanii Piwowarskiej.

                            Jarosław Kiliński
                            Prezes
                            Stowarzyszenie „Wiara Lecha”
                            (_)>
                            Nigdy się nie poddawaj!!!
                            Browar "Pyrlandia" Poznań - albeertos & kiler
                            Lech jest tam gdzie jego wiara
                            Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!

                            Comment

                            • zythum
                              Pułkownik Chmielowy Ekspert
                              • 2001.08
                              • 8305

                              #89
                              "Profesjonalni producenci nie będą zatem swego konsumenta zanadto edukować"

                              Ja tak z innej beczki - bo i po co edukować, lepiej (w domyśle) mieć bezmyślnych idiotów bo takim łatwiej wcisnąć każde badziewie w reklamie. Jasno pan Kwiatkowski pokazał jaki stosunek do ludzi (klientów) mają duże firmy, a KP w szczególności.
                              To inaczej miało być, przyjaciele,
                              To nie o to walczyliśmy, burząc mur,
                              Nie ma pracy, nie ma chleba, próżny trud!
                              Czy naprawdę aż tak wiele chcemy?
                              Chleba i pracy chcemy! Pracy i chleba!

                              Rządzący światem samowładnie
                              Królowie banków, fabryk, hut
                              Tym mocni są, że każdy kradnie
                              Bogactwa, które stwarza lud.

                              Comment

                              • pawelek59
                                D(r)u(c)h nieuchwytny
                                • 2003.04
                                • 195

                                #90
                                A tak nawiasem mówiąc Stowarzyszeniu chodzi tylko o pieniądze od KP na Lecha.

                                Comment

                                Przetwarzanie...
                                X