Pomóżcie studentce!

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • maryhh
    Major Piwnych Rewolucji
    • 2001.02
    • 1895

    #31
    ale wrócmy do tematu.
    Koleżanko Aniu masz może już jakiś zarys pracy? jakiś plan?
    miałaś może do czynienia z burzą mózgów???
    Można by spróbować tutaj
    Wspieraj swój Browar! I Ty możesz zostać PREMIEREM!
    "do ciężkiej pracy jestem za lekki,
    do lekkiej pracy jestem za ciężki"

    Comment

    • Krzysiu
      D(r)u(c)h nieuchwytny
      • 2001.02
      • 14936

      #32
      Zajrzałem na początek i mam wrażenie, że odpowiadamy nie na temat. Chodzi chyba nie o to, jaka promocja jest skutecznam, tylko jak promocje (istniejące, dobre i kiepskie) oddziałują na konsumentów.
      Ja raczej nie poddaję się promocjom, nie biorę w nich udziału. Raz wygrałem płytę "Tyską" z piosenką biesiadną, ale poziom wykonania ...
      Sądzę, że Ania powinna sporządzić regularną ankietę i rozporowadzic ją w różnych środowiskach. Co do zestawu pytań - możemy współpracować.
      O sobie moge powiedzieć na razie tyle: dla mnie liczy się np. wystrój lokalu, rodzaj firmowych dekoracji, szkło, ale również jakość obsługi, muzyka. Jeżeli browar o to nie ddba, to żadna promocja nie poprawi mu sprzedaży.
      Spróbuję przygotować też jakieś inne uwagi na temat odbioru promocji - za parę dni.

      Comment

      • ART
        mAD'MINd
        🥛🥛🥛🥛🥛
        • 2001.02
        • 23929

        #33
        zamiescilem prostą sondę w Browarze, czy w ogóle odwiedzający korzystają z takiego dobrodziejstwa pt. PROMOCJA

        wyniki można sprawdzać tu: http://www.browar.biz/sonda.php3

        - Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
        - Moje: zbieranie - Opole & warzenie - Browar Domowy Świński Ryjek ****
        - Uwarz swoje piwo domowe z naszym Centrum Piwowarstwa

        Sprawy dotyczące postów/wpisów/wątków/tematów zgłaszaj proszę narzędziem "Zgłoś [moderatorowi]" (Ikonka flagi przy danym wpisie).

        Comment

        • Marusia
          Marszałek Browarów Rzemieślniczych
          🍼🍼
          • 2001.02
          • 20221

          #34
          No to teraz ja się powymądrzam :

          First of all, jak mawiają starzy Indianie, promocja, reklama, czy inne przedsięwzięcie mające zmydlić oczy, powinna być kierowana do konkretnego odbiorcy. W przypadku piwa najprzeciętniejszym konsumentem jest mężczyzna (nie wdając się w szczegóły) i nasze browary opierają reklamę i promocję na ściągnięciu właśnie takiego klienta, czyli ściągają, to co już mają.

          Browary, które już się "nachapały" na facetach (patrz: np. ohydne EB) mogłyby zwrócić swoje oczy na rynek jeszcze nie podbity, czyli kobiety.

          To raz. A dwa - mężczyźni też są różni. Każda firma ma zestaw produktów, każdy przeznaczony dla innego odbiorcy. Czyli: słabe, tanie piwo=młodzież (?teoria), mocne, tanie piwo= panowie na ławce w parku (ci nie gustujący w winach), premium=niby dla "lepszych", itp.

          Czyli: jak robimy promocję, zadajemy sobie pytanie, kto ma to piwo pić: jeśli przeciętny mężczyzna, to wg statystyk (i Krzysia) oglądacz BB i Kiepskich i ogólnie średnio inteligentny i wymagający - każda blaszka i darmowe piwo to atrakcja. Jeśli piwo ma spozywać bardziej elitarna klientela - robi się bardziej elitarną promocję. Jeśli kobiety - na mnie działa profesjonalizm obsługi i estetyka i zapewne jestem dość przeciętna (w tym względzie!). No, i wtedy oczywiście dla odmiany obsługa męska....

          Narazie tyle.

          www.warsztatpiwowarski.pl
          www.festiwaldobregopiwa.pl

          www.wrowar.com.pl



          Comment

          • Krzysiu
            D(r)u(c)h nieuchwytny
            • 2001.02
            • 14936

            #35
            A ta znowu nie tak. Ja nie uważam się za kochającego inaczej (może się mylę, takie teraz czasy, że nie wiadomo), ale wolę, żeby piwo podawał kelner - nie rozpraszam się wtedy i mogę skoncentrować na piwie.

            Comment

            • Marusia
              Marszałek Browarów Rzemieślniczych
              🍼🍼
              • 2001.02
              • 20221

              #36
              Mmmm, czyzby tak łatwo było Cię rozproszyć?
              www.warsztatpiwowarski.pl
              www.festiwaldobregopiwa.pl

              www.wrowar.com.pl



              Comment

              • Krzysiu
                D(r)u(c)h nieuchwytny
                • 2001.02
                • 14936

                #37
                Bardzo łatwo.

                Comment

                • Ania
                  D(r)u(c)h nieuchwytny
                  • 2001.03
                  • 4

                  #38
                  A widzieliście w jakims pubie nowa promocje tyskiego? Jak tak to co o niej sądzicie. Nazywa sie chyba Tysie gry biesiadne.

                  Comment

                  • sensor
                    Kapitan Lagerowej Marynarki
                    • 2001.02
                    • 817

                    #39
                    W jakimś celu sie te promocje robi. Gdyby nie przynosiły one browarom korzyści nikt nie wkładałby tyle pieniędzy w ich organizacje. w dzisiejszych czasach promocja to słowo magiczne. Jest to tzw. marketing bezpośredni który w obliczu zakazu reklamy piwa grać będzie coraz większa rolę. A sposobów promocji moze być tyle (albo i więcej) ile jest marek piwa i docelowych grup konsumentów. Jest to pole do popisu dla młodych gniewnych ze służb sprzedaży i marketingu. Zobaczymy czym jeszcze nas zaskoczą..................................
                    Dowiedz się więcej o piwie - www.piwoznawcy.pl
                    Kursy, szkolenia, raporty sensoryczne.

                    Comment

                    • ART
                      mAD'MINd
                      🥛🥛🥛🥛🥛
                      • 2001.02
                      • 23929

                      #40
                      w Opolu sie spotkalem tylko na pismie z tą promocją Tyskiego
                      - Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
                      - Moje: zbieranie - Opole & warzenie - Browar Domowy Świński Ryjek ****
                      - Uwarz swoje piwo domowe z naszym Centrum Piwowarstwa

                      Sprawy dotyczące postów/wpisów/wątków/tematów zgłaszaj proszę narzędziem "Zgłoś [moderatorowi]" (Ikonka flagi przy danym wpisie).

                      Comment

                      • Krzysiu
                        D(r)u(c)h nieuchwytny
                        • 2001.02
                        • 14936

                        #41
                        Najnowszą promocję Tyskiego widziałem w jednej knajpie w Świdnicy (plakat na oknie).Po zajrzeniu do środka stwierdziłem, że jestem jedynym klientem, więc się wycofałem (nie lubię tej knajpy). Wniosek - akcja źle przeprowadzona, skuteczność żadna. Było to w niedziele, 25 marca o godz. 12.00

                        Comment

                        • ART
                          mAD'MINd
                          🥛🥛🥛🥛🥛
                          • 2001.02
                          • 23929

                          #42
                          mógłbym zaryzykować stwierdzenie że wtedy akurat lepsze wzięcie miało wino mszalne
                          - Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
                          - Moje: zbieranie - Opole & warzenie - Browar Domowy Świński Ryjek ****
                          - Uwarz swoje piwo domowe z naszym Centrum Piwowarstwa

                          Sprawy dotyczące postów/wpisów/wątków/tematów zgłaszaj proszę narzędziem "Zgłoś [moderatorowi]" (Ikonka flagi przy danym wpisie).

                          Comment

                          • sensor
                            Kapitan Lagerowej Marynarki
                            • 2001.02
                            • 817

                            #43
                            A gdybys tak Krzysiu powiesił ogłoszenie o akcji promocyjnej na tylnej ścianie publicznego szaletu w Pcimiu Dolnym i nikt by sie nie zjawił to czy to także świadczyłoby o nieudane j akcji promocyjnej ?( przy założeniu że ogłoszenia wisiałyby jeszcze w 200 innych miejscach).
                            Dowiedz się więcej o piwie - www.piwoznawcy.pl
                            Kursy, szkolenia, raporty sensoryczne.

                            Comment

                            • gul_gul
                              Premium Member
                              • 2001.02
                              • 359

                              #44
                              A i tak czy akcja promocyjna powiodła się czy nie można stwierdzić jedynie przez analizę wyników sprzedaży. A my możemy tylko powiedzieć czy nam się podobała ew. czy do nas trafiła.

                              Comment

                              • Marusia
                                Marszałek Browarów Rzemieślniczych
                                🍼🍼
                                • 2001.02
                                • 20221

                                #45
                                Nieprawda. Wyniki sprzedaży nie zależą przecież tylko od wyników promocji.

                                Ja tej promocji Tyskiego nie widziałam. W ogóle jak sięgnę wstecz pamięcią (a od knajp nie stronię) nie pamiętam ani jednej promocji piwa. Natomiast w supermarketach jest na jedną modłę - szklaneczka lub koszulka itp. za zakup jakieś tak ilości piwek danej marki.
                                www.warsztatpiwowarski.pl
                                www.festiwaldobregopiwa.pl

                                www.wrowar.com.pl



                                Comment

                                Przetwarzanie...
                                X