reklama Żywca [z serii Prawie jak...] a kwestia piwowarstwa domowego

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • strzelczyk76
    Kapitan Lagerowej Marynarki
    • 2003.11
    • 823

    #31
    To co, może w czerwcu - koszulki z hasłem, dokładnie takim jak w poście Krzysia wyżej?!

    Jak się w Piwiarni Żywieckiej - pojawi z takim napisem ze 100 osób - może ktoś się następnym razem zastanowi...

    oczywiście pod napisem umieścić info - czego protest konkretnie dotyczy

    najbardziej wkur.. mnie ta dwulicowość - organizują giełdę, konkurs piw domowych, a tu taki atak...

    chociaż fakt, piwowarstwo domowe zaistniało w końcu na tyle - że zaczyna coś znaczyć, teraz pewnie możemy się spodziewać lobbowania jakiejś ustawy, zabraniającej tego "niecnego" procederu w domu...


    Żywiec. Prawie jak piwo.
    NORMALNOŚĆ



    Browar "nadRzeczny" warzy od 2003 r.

    Comment

    • e-prezes
      Generał Wszelkich Fermentacji
      🥛🥛🥛🥛🥛
      • 2002.05
      • 19260

      #32
      koszulki można zrobić, ale zakres i rodzaj bojkotu jest do ustalenia. tak nie może być!

      Comment

      • Shlangbaum
        Pułkownik Chmielowy Ekspert
        • 2005.03
        • 5828

        #33
        Jak nie będzie dzięki temu lepiej, to przynajmniej będzie śmieszniej...

        Dlaczego jeszcze Grzegorz się nie wypowiedział w temacie

        Krakowski Konkurs Piw Domowych !

        Comment

        • JAckson
          Pułkownik Chmielowy Ekspert
          🍼🍼
          • 2004.05
          • 6123

          #34
          Sądząc po klarowności, jasnym kolorku oraz 'obfitej' pianie panowie na reklamie mają Żywczyka prosto z puszki.

          Nie dziwiłaby mnie taka postawa koncernu gdyby nie fakt organizacji konkursu piwowarów domowych pod patronatem Żywca.

          Może zrobić zrzutkę na jakąś kontr-reklamę. Choćby strona w gazecie z tekstem "Żywiec - prawie jak piwo"
          MM961
          4:-)

          Comment

          • Shlangbaum
            Pułkownik Chmielowy Ekspert
            • 2005.03
            • 5828

            #35
            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika JAckson
            Może zrobić zrzutkę na jakąś kontr-reklamę. Choćby strona w gazecie z tekstem "Żywiec - prawie jak piwo"
            W gazetach lokalnych drogie to nie będzie.

            Krakowski Konkurs Piw Domowych !

            Comment

            • e-prezes
              Generał Wszelkich Fermentacji
              🥛🥛🥛🥛🥛
              • 2002.05
              • 19260

              #36
              jestem za czymś spektakularnym!
              - mogę bojkotować konkurs piw domowych (tyle, że inni tego nie zrobia - to już było i nic z tego nie wyszło);
              - mogę zbojkotować samą giełdę (a co mi tam);
              - mogę zbojkotować każde piwo z HŻ (w sumie i tak to robię);
              - mogę przyjechać w koszulce z w/w napisem...

              tylko co to da? to musi zgrane przedsięwzięcie...

              Comment

              • Shlangbaum
                Pułkownik Chmielowy Ekspert
                • 2005.03
                • 5828

                #37
                Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika e-prezes
                tylko co to da? to musi być zgrane przedsięwzięcie...
                I będzie! Załóż osobny temat a jak nie to ja to zrobię i wymyślmy coś, co GŻ przyniesie przynajmnie prasową niesławę!

                P.S.
                Jeszcze nas cholery na Giełdę nie zaproszą

                Krakowski Konkurs Piw Domowych !

                Comment

                • e-prezes
                  Generał Wszelkich Fermentacji
                  🥛🥛🥛🥛🥛
                  • 2002.05
                  • 19260

                  #38
                  a kto by chciał?! ja się czuję dotknięty reklamą żywca i wcale nie mam ochoty tam jechać.

                  Comment

                  • crizz
                    Major Piwnych Rewolucji
                    • 2003.02
                    • 1255

                    #39
                    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Krzysiu
                    Żywiec. Prawie jak piwo.
                    Nie dotyczy Portera, oczywiście.

                    Koszulki to fajny pomysł, z tym, że wtedy bojkot giełdy/festiwalu nie jest wskazany - a wręcz przeciwnie, masowe uczestnictwo!

                    Comment

                    • Shlangbaum
                      Pułkownik Chmielowy Ekspert
                      • 2005.03
                      • 5828

                      #40
                      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika crizz
                      Nie dotyczy Portera, oczywiście
                      Porter na szczęście robiony jest w Cieszynie. Poza tym Porter by ich nie ocalił gbyby nie to, że portery innych browarów są słabo dostępne.

                      Krakowski Konkurs Piw Domowych !

                      Comment

                      • Marcin_wc
                        Major Piwnych Rewolucji
                        • 2005.09
                        • 2115

                        #41
                        Ja bym się trochę wstrzymał, z tego co słyszałem, to ludzie odpowiedzialni za konkurs i giełdę nie są dumni z tej reklamy i więdzą, że została popełniona straszna gafa, tylko, że oni w przeciwieństwie do ludzi z marketingu reklamę zobaczyli dopiero w telewizji. Jeśli to prawda, to powinniśmy wkrótce zobaczyć jakąś reakcję, jeśli nie, to chyba mamy już ustalony strój na giełdę Żywiecką.

                        Co do konkursu piw, to ciekawie wygłądało by, gdyby zwycięzca odebrał nagrodę w takiej koszulce

                        Comment

                        • Maggyk
                          Szara Adminiscjencja
                          🍼
                          • 2004.05
                          • 5617

                          #42
                          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Shlangbaum
                          Dlaczego jeszcze Grzegorz się nie wypowiedział w temacie
                          Pewnie dlatego, że nie konsultowano z nim tej reklamy. I nie on jest odpowiedzialny za decyzje marketingowe Żywca.
                          A koszulka to świetny pomysł. A jak jeszcze będzie gotował Makłowicz to trzeba będzie się tylko ustawić tak, aby musieli nakręcić nasze koszulki i hasło "Żywiec. Prawie jak piwo" pójdzie w świat.
                          Życie jest jak skrzynka piw rzemieślniczych - nigdy nie wiesz na co trafisz!
                          Piwo domowe -
                          Centrum Piwowarstwa - sklep dla piwowarów domowych

                          Reklama w BROWARZE
                          PIWO GDZIE - STREFA Z ZASADAMI :D

                          Comment

                          • kony
                            D(r)u(c)h nieuchwytny
                            • 2005.08
                            • 1701

                            #43
                            Przyłączam się do akcji a w takiej koszulce mogę chodzić całe lato
                            Choć uczciwie przyznaję, że portera z Cieszyna pijam.

                            A jak już się zorientowali że palnęli gafę to może by im zasugerować jakiś kurtuazyjny tekscik w ogólnopolskim dzienniku z przeprosinami

                            Comment

                            • e-prezes
                              Generał Wszelkich Fermentacji
                              🥛🥛🥛🥛🥛
                              • 2002.05
                              • 19260

                              #44
                              sorry, ale naiwniak z Ciebie. koncerny nawet jak popełniają błąd to bardzo sporadycznie przepraszają (patrz sprawa KP kontra wielbiciele kopania piłki).
                              Last edited by e-prezes; 2006-01-23, 16:24.

                              Comment

                              • kony
                                D(r)u(c)h nieuchwytny
                                • 2005.08
                                • 1701

                                #45
                                Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika e-prezes
                                sorry, ale naiwniak z Ciebie. koncerny nawet jak popełniają błąd to bardzo sporadycznie przepraszają (patrz sprawa KP kontra wielbiciele kopania piłki).
                                niestety mam tego świadomość - dlatego dałem mordę na końcu.

                                Comment

                                Przetwarzanie...
                                X