Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika strzelczyk76
Dodatkowo, z tyłu, pod opisem protestu - można by umieścić cytat wspomnianego przez Czesa - art. 4, pkt. 1 Kodeksu Reklamowego Browarów Polskich:
"Reklama nie może wykorzystywać wizerunków, symboli, osób lub tematów, które można uznać za obraźliwe, uwłaczające lub poniżające"
(...)
art. 5, pkt 1
"Spotkałem się z kolegą / Bo kolega jest od tego / I wypada czasem spotkać się z nim"
Pomysł z napisem Żywiec.Prawie jak piwo z przodu i Prawie robi wielką różnicę z tyłu nie bardzo mo się podoba, Oglądający nas z tyłu pomyślą, że Żywca reklamujemy. Proponuję z przodu mały napis Żywiec. Prawie jak piwo, taki sam na plecahc na górze, a na dole(na plecach) napis Prawie robi wielką różnicę.
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Marcin_wc
Pomysł z napisem Żywiec.Prawie jak piwo z przodu i Prawie robi wielką różnicę z tyłu nie bardzo mo się podoba, Oglądający nas z tyłu pomyślą, że Żywca reklamujemy.
Marcin ma rację, bo znając agresywny marketing Grupy Ż., pewnie by, podczas gieldy, strzelili fotkę szerszemu gronu od tylca i wykorzystali w kampanii reklamowej.
Akcja już się sie wydostała poza forum
Ktoś zadbał o to aby hasło pojawiło się na stronie startowej BA umieszczając je w galerii. Brawo za pomysł i realizację
Akcja już się sie wydostała poza forum
Ktoś zadbał o to aby hasło pojawiło się na stronie startowej BA umieszczając je w galerii. Brawo za pomysł i realizację
Jeżeli i BA się w to włączy to może udałoby się przenieść konkurs piw domowych na inną giełdę albo na Chmielaki tak wogóle i pokazać GŻ, że wcale ich nikt nie potrzebuje.
Coś mi się przypomniało. To cytat z relacji Czesa z III konkursu Piw Domowych:
Z kolei organizatorom Konkursu Piw Domowych udało się, jak nigdy dotąd, skutecznie zaprosić do Żywca znakomite grono fachowców – ludzi zawodowo związanych z piwowarstwem. Na 17 w sumie jurorów, którzy zasiedli w komisjach degustacyjnych w piątek wieczorem 17 czerwca i sobotę rano 18 czerwca, aż 12 było profesjonalistami. Wśród nich, Główny Audytor Jakości Browaru Żywiec, Gert Jan Muts z Holandii. W kategorii piw aromatyzowanych wspierał znawców piwa znany znawca smaków w ogóle – Robert Makłowicz. To sympatyczny Gert J. Muts, który zapewne z niejednego heinekenowskiego browaru „piwo pił”, z entuzjazmem wykonał bodajże największą pracę w jury: oceniał w kategorii Porterów (9 piw), a w sobotę w kategorii Koźlaków (9 piw plus piwo referencyjne – Bock z Kulmbach). W obu kategoriach zdarzyło mu się wystawić oceny maksymalne: 5/5, co niewątpliwie można odebrać jako wielki komplement dla piwowarstwa amatorskiego.
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika strzelczyk76
Skoro parę osób popiera moją koncepcje, więc to zobowiązuje
Oto moja propozycja, oczywiście teraz burza mózgów - redagujcie, przerabiajcie, proponujcie - co z tego wyjdzie - zobaczymy...
ustalcie też, z całą pewnościa - który to punkt tego Kodeksu (czes napisał - 4, arzy - że 5).
Ja sprawdziłam - załącznik do Kodeksu: "Standardy reklamy" artykuł 5 pkt 1 (pkt 2 mówi o obrazie uczuć religijnych).
Ps. w "tematyce" literówka.
Pozdr.
Dla mnie reklamy Żywca są bardzo " trendy " i nie przyłącze się do bojkotu
Uważam je za wzorzec marketingowy w odróżnieniu od " babci z Chrzanowa " lub " Hiszpana przy Tyskim "
Wg mnie trochę informacyjnie "przeładowana" strona plecowa. Lepiej byłoby zawrzeć treść w krótkiej, acz zgarbnej formie po to, by gapiostwo nie zaczęło się męcząco wczytywać w plecy.
Wg mnie "Piwowarzy domowi i przyjaciele" - niepotrzebne
"wizerunek, symbolikę i tematykę" - nie wystarczy sam "wizerunek"?
"obraźliwy, uwłaczający i poniżający" - też zastąpiłbym jednym przymiotnikiem (jeszcze nie wiem, jakim)
Skorygujcie mnie jeśli się zagalopowałem, ale uważam, że taka koszulka to nie gazeta.
Koszulka jest genialna i nic bym z niej nie "wycinał", zastanawiam się nad dołączeniem wzmianki o tradycyjnych produktach i technikach używanych w koncernach takich jak GŻ, tylko, wtedy mogło być to wszystko trochę nieczytelne.
Comment