reklama Żywca [z serii Prawie jak...] a kwestia piwowarstwa domowego

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Maremali
    Major Piwnych Rewolucji
    • 2002.05
    • 1955

    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika miodek
    Mareczku, oni tego nawet nie skojarzą
    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika becik
    Niczego się nie dowiedzą bo 99% społeczeństwa nawet nie wie o co chodzi w tym spocie.
    Czy nie wiecie, że reklamy nie są dla idiotów
    jak głosi jedna z sieci marketów?
    http://maremali.web-album.org/

    Comment

    • Wielki_B
      Major Piwnych Rewolucji
      • 2005.02
      • 1968

      Dla dobra piwowarstwa domowego marzyłoby mi się, aby jedną z kolejnych reklam typu "Prawie...", któryś z koncernów poświęcił w całości negowaniu produkcji piwa w domu!
      Bo uważam, że w obecnej reklamie jest to zbyt niezrozumiałym epizodem.

      Dlatego błagam koncern GŻ, aby wychodząc naprzeciw tutejszym arcyobrażonym ( ), w kolejnym spocie od początku do końca porównywał produkcję:
      - kadź zacierna browaru, kontra garnek w domu,
      - filtracja w browarze, kontra wiaderko z dziurami,
      - gotowanie, chmielenie, fermentacja, butelkowanie, LEŻAKOWANIE (tu polegną!) degustacja...

      Pozdrowienia dla Becika za wytrwałość i dla browaru w Żywcu za fajną reklamę!

      Comment

      • Małażonka
        Major Piwnych Rewolucji
        • 2003.03
        • 4602

        To ja z innej beczki:

        Końcówka rekalamy została zmieniona

        Osobiście JA bardzo za to dziękuję!!!!

        PS. Widziane w Polsacie

        Comment

        • Czes
          Kapitan Lagerowej Marynarki
          • 2001.06
          • 752

          Szacunek dla pana Krzysztofa Ruta i Żywca za spełnienie obietnicy,
          gratulacje dla wszystkich naciskających OBYWATELI!

          Reklamę zmieniono
          O!Nanobrowar Domowy "PiwU"

          Comment

          • Jaroslav
            D(r)u(c)h nieuchwytny
            🍼
            • 2005.10
            • 967

            Tym samym proponowałbym zamknąć ten temat.
            Spełnił on w 100 % swoja rolę...

            Comment

            • emes
              Major Piwnych Rewolucji
              • 2003.08
              • 4275

              Popieram post Jarosłav-a. W kwestii może nie związanej z tematem, ale dotyczącym wszystkich tematów, to sie zapytuję, czy nadmierne (jak dla mnie) powiększanie czcionek pewnych wydawałoby się "ważnych" wypowiedzi mają jakis związek ze słabą jakością monitorów niektórych forumowiczy ? Bo mnie to daje po oczach i nie za bardzo rozumiem sensu takich oczojebnych manifestacji. Przepraszam za określenie, ale akurat jest to chyba adekwatne do tych praktyk.
              Last edited by emes; 2006-02-05, 23:13.

              Comment

              • Małażonka
                Major Piwnych Rewolucji
                • 2003.03
                • 4602

                Tak Emes, chodzi o oczojebne manifestacje!!!

                Comment

                • kopyr
                  Pułkownik Chmielowy Ekspert
                  • 2004.06
                  • 9475

                  W tym temacie jest taki bajzel , że nie odmówię sobie również dorzucenia swoich trzech groszy.
                  Naprawdę wielki szacunek dla ludzi z GŻ, którzy dla jakby nie było małej grupy osób gotowi byli na coś naprawdę wielkiego, bo to nie jest tak hop reklamę zmienić. Inni by pozostali przy przeprosinach i zapewnieniach, ze bardzo by chcieli, ale już się nic nie da z reklamą zrobić. Myślę, ze warto byłoby zrezygnować z tworzenia koszulki, choćby z tego powodu, zeby ludzie z GŻ czytujący forum, a zapewne po tej aferze ktoś został do tego oddelegowany zobaczyli, ze doceniamy ich krok.
                  Przy okazji dla ludzi z GŻ - "chcemy, co ja mówię żądamy polskiego pszeniczniaka, coś ala Paulaner".
                  Ciekawostka, czy zauważyliście, ze Żywiec tak daleko posunął się w samokrytyce, że pokazując krajobraz industrialny z napisem Prawie jak w Żywcu nawiązał, do ostatnich informacji o smogu na Żywiecczyźnie
                  blog.kopyra.com

                  Comment

                  • robox
                    D(r)u(c)h nieuchwytny
                    • 2002.11
                    • 8188

                    Zgadza się, wczoraj reklamę Żywca ze zmienioną końcówką, widziałem w spotach reklamowych dwóch stacji TV.

                    Comment

                    • kalifat
                      Major Piwnych Rewolucji
                      • 2004.10
                      • 1168

                      A zatem temat można zamknąć. Koszulki można sobie w kieszeń włożyć, albo zmienić na nich napis.

                      Przy okazji należy podziękować ładnie Grupie Żywiec i Panu Krzysztofowi Rutowi za spełnienie obietnic (co uczynił CZES).
                      bla bla bla

                      Comment

                      • slavoy
                        Pułkownik Chmielowy Ekspert
                        🥛🥛🥛
                        • 2001.10
                        • 5055

                        Wczoraj o 22:40 na TVP1 przed "Cotton Club"-em leciał standardowy spot. Na stronie GŻ też pokutuje stary. No ale OK, jeśli w innych stacjach znika, myślę że jest OK.
                        A koszulkę nadal chcę. Jest Żywiec-ludzie i Żywiec-piwo. Żywiec-ludzie, a ściślej markating, zachował się w porządku i ściskam prawicę (ale uwalonych marek i browarów i tak nie zapomnę!). Niestety Żywiec-piwo nadal jest do bani i drogie, więc hasło jest jak najbardziej aktualne. Szkoda że KP i CP nie mają tak fajnie dających się odkręcić haseł. Można by tylko do koszulki dorzucić
                        Dick Laurent is dead.

                        Comment

                        • adam16
                          Pułkownik Chmielowy Ekspert
                          • 2001.02
                          • 9865

                          Szacunek dla ludzi z Żywca. Nie każdego byłoby na to stać.
                          Browar Hajduki.
                          adam16@browar.biz
                          Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!

                          Krasnoludki są na świecie, a w każdym razie w Chorzowie ;) a dowodem jest to, iż do domowego piwa siusiają :D - mam KWASIŻURA :D

                          Comment

                          • Dreamer
                            Major Piwnych Rewolucji
                            • 2003.05
                            • 1576

                            Także i moje słowa uznania, za nierzucanie słów na wiatr.

                            Tym samym debatując dokąd zmierza browar.biz otrzymaliśmy sygnał, że nasza skromna społeczność forumowa została uznana przez koncern za partnera godnego szacunku. To już jest COŚ
                            Blog: Piwna Brytania

                            Comment

                            • JAckson
                              Pułkownik Chmielowy Ekspert
                              🍼🍼
                              • 2004.05
                              • 6123

                              Ja nie śledziłem tego wątku na bieżąco i się trochę pogubiłem. Czy ktoś może mnie pokierować do miejsca gdzie zapoznam się tekstem przeprosin skierowanym do nas od browaru Żywiec. Chyba, że to było w jakiejś innej formie zrobione - to także proszę o info w tym miejscu.
                              MM961
                              4:-)

                              Comment

                              • Dreamer
                                Major Piwnych Rewolucji
                                • 2003.05
                                • 1576

                                Post #326
                                Blog: Piwna Brytania

                                Comment

                                Przetwarzanie...
                                X