Dla dobra piwowarstwa domowego marzyłoby mi się, aby jedną z kolejnych reklam typu "Prawie...", któryś z koncernów poświęcił w całości negowaniu produkcji piwa w domu!
Bo uważam, że w obecnej reklamie jest to zbyt niezrozumiałym epizodem.
Dlatego błagam koncern GŻ, aby wychodząc naprzeciw tutejszym arcyobrażonym ( ), w kolejnym spocie od początku do końca porównywał produkcję:
- kadź zacierna browaru, kontra garnek w domu,
- filtracja w browarze, kontra wiaderko z dziurami,
- gotowanie, chmielenie, fermentacja, butelkowanie, LEŻAKOWANIE (tu polegną!) degustacja...
Pozdrowienia dla Becika za wytrwałość i dla browaru w Żywcu za fajną reklamę!
Popieram post Jarosłav-a. W kwestii może nie związanej z tematem, ale dotyczącym wszystkich tematów, to sie zapytuję, czy nadmierne (jak dla mnie) powiększanie czcionek pewnych wydawałoby się "ważnych" wypowiedzi mają jakis związek ze słabą jakością monitorów niektórych forumowiczy ? Bo mnie to daje po oczach i nie za bardzo rozumiem sensu takich oczojebnych manifestacji. Przepraszam za określenie, ale akurat jest to chyba adekwatne do tych praktyk.
W tym temacie jest taki bajzel , że nie odmówię sobie również dorzucenia swoich trzech groszy.
Naprawdę wielki szacunek dla ludzi z GŻ, którzy dla jakby nie było małej grupy osób gotowi byli na coś naprawdę wielkiego, bo to nie jest tak hop reklamę zmienić. Inni by pozostali przy przeprosinach i zapewnieniach, ze bardzo by chcieli, ale już się nic nie da z reklamą zrobić. Myślę, ze warto byłoby zrezygnować z tworzenia koszulki, choćby z tego powodu, zeby ludzie z GŻ czytujący forum, a zapewne po tej aferze ktoś został do tego oddelegowany zobaczyli, ze doceniamy ich krok.
Przy okazji dla ludzi z GŻ - "chcemy, co ja mówię żądamy polskiego pszeniczniaka, coś ala Paulaner".
Ciekawostka, czy zauważyliście, ze Żywiec tak daleko posunął się w samokrytyce, że pokazując krajobraz industrialny z napisem Prawie jak w Żywcu nawiązał, do ostatnich informacji o smogu na Żywiecczyźnie
Wczoraj o 22:40 na TVP1 przed "Cotton Club"-em leciał standardowy spot. Na stronie GŻ też pokutuje stary. No ale OK, jeśli w innych stacjach znika, myślę że jest OK.
A koszulkę nadal chcę. Jest Żywiec-ludzie i Żywiec-piwo. Żywiec-ludzie, a ściślej markating, zachował się w porządku i ściskam prawicę (ale uwalonych marek i browarów i tak nie zapomnę!). Niestety Żywiec-piwo nadal jest do bani i drogie, więc hasło jest jak najbardziej aktualne. Szkoda że KP i CP nie mają tak fajnie dających się odkręcić haseł. Można by tylko do koszulki dorzucić
Także i moje słowa uznania, za nierzucanie słów na wiatr.
Tym samym debatując dokąd zmierza browar.biz otrzymaliśmy sygnał, że nasza skromna społeczność forumowa została uznana przez koncern za partnera godnego szacunku. To już jest COŚ
Ja nie śledziłem tego wątku na bieżąco i się trochę pogubiłem. Czy ktoś może mnie pokierować do miejsca gdzie zapoznam się tekstem przeprosin skierowanym do nas od browaru Żywiec. Chyba, że to było w jakiejś innej formie zrobione - to także proszę o info w tym miejscu.
Comment