O reklamach piwa w TV

Collapse
X
 
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • żąleną
    D(r)u(c)h nieuchwytny
    • 2002.01
    • 13239

    #106
    To jest psucie rynku. Im więcej tego typu konsumentów, tym mniej miejsca (czyli oferty) dla takich jak my.

    Comment

    • arcy
      Pułkownik Chmielowy Ekspert
      • 2002.07
      • 7538

      #107
      Łapy precz od oranżady.

      Comment

      • arcy
        Pułkownik Chmielowy Ekspert
        • 2002.07
        • 7538

        #108
        Jak przez mgłę.

        Comment

        • Lacriferno
          Kapitan Lagerowej Marynarki
          • 2005.07
          • 783

          #109
          Według mnie, akcje w stylu jak ta z reklamą Żywca w tym wypadku nic nie dadzą. Tak jak GŻ czasami jest w stanie okazać 'ludzką twarz' (zaprzestanie emisji kontrowersyjnej reklamy), tak KP nie zrobi nic w tym kierunku. Przeciwnie - będą się cieszyć, że udało im się wkurzyć tych, którzy najbardziej 'jadą' na ich produktach. Najlepsze rozwiązanie według mnie: olać ich.

          Comment

          • Pinio74
            Major Piwnych Rewolucji
            • 2003.10
            • 3881

            #110
            Pomijając zupełnie wątek piwa domowego, to jak dla mnie najsłabsza reklama Tyskiego i jedna z najgorszych w ogóle. Historia naciągana, na siłę umieszczona w Chinach (pewnie w związku z olimpiadą). Wcześniej zdarzały się dobre reklamy Tyskiego, ta nie jest.
            BIRRARE HUMANUM EST

            Comment

            • Seta
              D(r)u(c)h nieuchwytny
              • 2002.10
              • 6964

              #111
              Aż sobie podpis zedytowałem...

              Comment

              • JAckson
                Pułkownik Chmielowy Ekspert
                🍼🍼
                • 2004.05
                • 6123

                #112
                Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Lacriferno
                Według mnie, akcje w stylu jak ta z reklamą Żywca w tym wypadku nic nie dadzą. Tak jak GŻ czasami jest w stanie okazać 'ludzką twarz' (zaprzestanie emisji kontrowersyjnej reklamy), tak KP nie zrobi nic w tym kierunku. Przeciwnie - będą się cieszyć, że udało im się wkurzyć tych, którzy najbardziej 'jadą' na ich produktach. Najlepsze rozwiązanie według mnie: olać ich.
                Jestem w stanie się z tym zgodzić. Olanie reklamy i brak odzewu to najgorsze co może spotkać jej pomysłodawcę.
                Tak więc zwyczajowo będę wytykał słabiznę piwa z owej fabryki i w miarę możliwośći nietykał ich produktów bez wpominania o jakości ich reklam.
                (A niech mi ktoś poda Tyskacza (tfu) ze słomką - wtedy pomyślę o rej reklamie )
                MM961
                4:-)

                Comment

                • wogosz
                  Major Piwnych Rewolucji
                  • 2005.12
                  • 1007

                  #113
                  Drodzy Domowi Piwowarzy!
                  Myślę, że powinniśmy być z siebie i naszych wyrobów dumni. Nawet taki wielki koncern jak KP dostrzegł w nas zagrożenie i skierował reklamę przeciwko piwowarstwu domowemu. W tej reklamie, jak dobrze widziałem, nie ma ani słowa o tradycji, tylko o "piwie domowym". Przesłanie jest jasne: boją się nas. Chyba żadne hobby nie rozwija się ostatnio tak intensywnie jak nasze. A do tego niektórzy z nas osiągają wielkie sukcesy ze swoimi wyrobami (oceniane przez niezależne jury) i zdobywają pierwsze miejsca ze swoimi wyrobami w konfrontacji z holdingami które dysponują dziesiątkami specjalistów, super laboratoriami i technologiami wartymi setki milionów euro. Ma na myśli oczywiście WielkiegoB (wielkie gratulacje - chapeaux bas) o którego sukcesach onegdaj pisały gazety. I jak tu wytłumaczyć, że jakiś facet w garnkach, z chochlą w ręce zrobi lepsze piwo niż cały sztab super-specjalistów wyposażonych w najnowsze technologie za kasę o jakiej nam się nie śniło (szóstka w LOTTO to to przy nich skrajna bida). No to wsadzili to biednym Chińczykom w papcie, żeby za jednym razem nam dokopać i już nawiązywać reklamę do zbliżającej się olimpiady. Trochę się rozpisałem-wybaczcie, ale właśnie wypiłem pierwszą butelkę mojego stouta, którego rozlałem tydzień temu i z jednej strony jestem dumny że tacy wielcy a się mnie boją, a drugiej strony jest mi przykro, że w tym moim kochanym kraju dochodzi do takich chwytów poniżej pasa.

                  Comment

                  • naczelnik
                    Major Piwnych Rewolucji
                    • 2003.08
                    • 1884

                    #114
                    reklamy nie widzialem i nie zaluje.
                    ale po tym co piszecie ciesze sie, ze mam sie dobrze, a od czasu do czasu nawet pojawiam sie na etykiecie piwa( lekko znieksztalcony, ale to nic )- zamknietego zwyklym kapslem , bez namalowanej korony- ktore po kilku latach od "zalania w butle" smakuje...w deche
                    Attached Files
                    Popieram domowe browary!

                    Polakom gratulujemy naczelnika

                    Zamykam browar.
                    Nie mogę robić tak skandalicznie dobrego piwa.

                    gratulacje wstrzymane:Pogratuluj bolcowi

                    Comment

                    • Seta
                      D(r)u(c)h nieuchwytny
                      • 2002.10
                      • 6964

                      #115
                      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika wogosz
                      Drodzy Domowi Piwowarzy!
                      Myślę, że powinniśmy być z siebie i naszych wyrobów dumni. Nawet taki wielki koncern jak KP dostrzegł w nas zagrożenie i skierował reklamę przeciwko piwowarstwu domowemu. W tej reklamie, jak dobrze widziałem, nie ma ani słowa o tradycji, tylko o "piwie domowym". Przesłanie jest jasne: boją się nas. ...
                      No patrzyć można na to na dwa sposoby. Po pierwsze mamy zdeżenie nowoczesności produkcji, stabilności jakości; z nieprzewidywalnością piw warzonych tradycyjnie (nie zawsze wychodzą). Pojawia to się też w najnowszej reklamie Dębowego - jakość piwa to nie rzut monetą, Dębowe jest za każdym razem tak samo "dobre". Taka interpretacja mnie bardziej wnerwia - wolę wylać parę skwaśniałych warek, ale uwarzyć kilkanaście dużo lepszych niż kape-standard.
                      Druga sprawa, to rzeczywiście kape może się bać, ale... Żywca(!). Organizatora chyba największego w Polsce konkursu dla piwowarów. Być może GŻ chciała wykorzystać to w reklamie? Może do KP coś wyciekło i postanowili przedstawić wartość piw domowych "po swojemu"? Jakby te moje gdybania opakały się prawdą będę z większą sympatią sięgał po cieszyńskiego Portera...

                      Comment

                      • delvish
                        Major Piwnych Rewolucji
                        • 2004.11
                        • 3508

                        #116
                        FCJP

                        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika seta
                        zdeżenie
                        zderzenie
                        "You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."
                        (Frank Zappa)

                        "It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker that we expect our dinner, but from their regard to their own interest. We address ourselves, not to their humanity but to their self-love" (Adam Smith)

                        Comment

                        • kopyr
                          Pułkownik Chmielowy Ekspert
                          • 2004.06
                          • 9475

                          #117
                          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika seta
                          No patrzyć można na to na dwa sposoby. Po pierwsze mamy zdeżenie nowoczesności produkcji, stabilności jakości; z nieprzewidywalnością piw warzonych tradycyjnie (nie zawsze wychodzą). Pojawia to się też w najnowszej reklamie Dębowego - jakość piwa to nie rzut monetą, Dębowe jest za każdym razem tak samo "dobre". Taka interpretacja mnie bardziej wnerwia - wolę wylać parę skwaśniałych warek, ale uwarzyć kilkanaście dużo lepszych niż kape-standard.
                          Po pierwsze domowe piwowarstwo nie zakłada kilkudziesięciu % kwachów. Po drugie jednak myślę że chodziło bardziej o pokazanie jak to nasze najlepsze smakuje zagranicznym obieżyświatom, niż dokopanie domowym piwowarom.
                          Druga sprawa, to rzeczywiście kape może się bać, ale... Żywca(!). Organizatora chyba największego w Polsce konkursu dla piwowarów. Być może GŻ chciała wykorzystać to w reklamie? Może do KP coś wyciekło i postanowili przedstawić wartość piw domowych "po swojemu"? Jakby te moje gdybania opakały się prawdą będę z większą sympatią sięgał po cieszyńskiego Portera...
                          Organizatorem konkursu jest BA a nie GŻ. GŻ jaki ma stosunek do piwowarów już pokazała i był to bardziej atak wprost niż obecna reklama kp. Żadna reklama o konkursie piw domowych nie powstanie, bo nie ma to żadnego uzasadnienia.
                          blog.kopyra.com

                          Comment

                          • snorre
                            Kapitan Lagerowej Marynarki
                            • 2006.02
                            • 655

                            #118
                            Jeszcze a propos reklam i produktów KP. Na naszej-klasie jest forum miłośników Lecha Jak się wejdzie to uczestnicy rzucają głównie hasłami reklamowymi - "będzie się działo", "nie ma imprezy bez leszka" i argumentami - "najlepszy na upały", czy bezwględny argument "nie ma lepszego!".
                            Zaproponowałem uczestnikom, żeby, jak im tak smakuje, opisali w krótkiej wypowiedzi smak i zapach ich ukochanego napoju. Ciekawe co napiszą...
                            Tak dla referendum w sprawie usunięcia Ryszarda Grobelnego ze stanowiska prezydenta m. Poznania!

                            Comment

                            • Lacriferno
                              Kapitan Lagerowej Marynarki
                              • 2005.07
                              • 783

                              #119
                              Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika snorre
                              Jeszcze a propos reklam i produktów KP. Na naszej-klasie jest forum miłośników Lecha Jak się wejdzie to uczestnicy rzucają głównie hasłami reklamowymi - "będzie się działo", "nie ma imprezy bez leszka" i argumentami - "najlepszy na upały", czy bezwględny argument "nie ma lepszego!".
                              Zaproponowałem uczestnikom, żeby, jak im tak smakuje, opisali w krótkiej wypowiedzi smak i zapach ich ukochanego napoju. Ciekawe co napiszą...
                              Też dodałem coś od siebie, ale nie liczę na nic innego oprócz linczu dokonanego przez większość, która wie, co dobre, a wiedzę czerpie z reklam.

                              Comment

                              • arzy
                                Major Piwnych Rewolucji
                                • 2002.06
                                • 2814

                                #120
                                Pojawiła się reklama na stronie tyskiego
                                "Spotkałem się z kolegą / Bo kolega jest od tego / I wypada czasem spotkać się z nim"

                                Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
                                Bractwo Piwne
                                Skład Piwa
                                Piszę poprawnie po polsku!

                                Comment

                                Related Topics

                                Collapse

                                • Javox
                                  Carlsberg Sverige, Carlsberg Sort Guld
                                  Javox
                                  Czarne złoto z alko 5.5% (IBU 28).

                                  Piana - więcej na początku potem pełna warstewka.
                                  Lacing - trochę było.
                                  Barwa - złoty.
                                  Gaz - średni.
                                  Aromat - zbożowość i winko strongowe.
                                  Smak - słodkawe, smaki strongowe, winko, lekka goryczka, lekko sciągające....
                                  2024-06-27, 14:37
                                • Javox
                                  Carlsberg Sverige, Carlsberg Hof Organic
                                  Javox
                                  Lekki organiczny koncernowy pilsik. Alko 4,2% a IBU 25.

                                  Piana - więcej na początku potem pełna warstewka.
                                  Lacing - nie za dużo.
                                  Gaz - średni.
                                  Barwa - złoty jasny.
                                  Aromat - zbożowość z nutą ziołową.
                                  Smak - słodkawa słodowość, lekko żołędziowe...
                                  2024-06-23, 15:48
                                • Javox
                                  Carlsberg UK, Kronenbourg 1664
                                  Javox
                                  Piwo aktualnie warzy się w Carlsberg Marston's.
                                  Zmniejszono zawartość alko do 4.6%
                                  Butelka 660 ml - koszt 2 funty.

                                  Piana - więcej na początku potem pełna warstewka.
                                  Lacing - trochę było.
                                  Barwa - jasne złoto.
                                  Gaz - średni.
                                  Aromat - zbożowość...
                                  2024-05-15, 00:34
                                • Javox
                                  Carlsberg UK, Brooklyn Pilsner
                                  Javox
                                  Lekki lagerek z alko 4.6% znany także u nas już od jakiegoś czasu.

                                  Piana - spora, aż za duża.
                                  Lacing - sporo.
                                  Gaz - średni.
                                  Barwa - jasna słomka.
                                  Aromat - jakiś chmiel ziołowy na zbożowym.
                                  Smak - lekko słodkawe, zbożowo ryżowe, lekko mydlane owoce...
                                  2024-09-19, 14:10
                                • darekd
                                  Carlsberg Sverige [Brooklyn Brewery], The Stonewall Inn IPA
                                  darekd
                                  Session IPA, 4,6% alk.

                                  Aromat - łagodny, cytrynowy chmiel, nieco słodu
                                  Piana - umiarkowanie wysoka, średnia trwałość, dłuższy kożuszek
                                  Barwa - zmętniona słomka
                                  Wysycenie - umiarkowana, łagodnie musujące
                                  Smak - lekki słód, w miarę wyraźny chmiel,...
                                  2024-07-14, 22:44
                                • Loading...
                                • Koniec listy.
                                Przetwarzanie...