O reklamach piwa w TV

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • barteczekr
    Kapral Kuflowy Chlupacz
    • 2007.11
    • 31

    #91
    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika jurgin Wyświetlenie odpowiedzi
    Hmm no tak Tyskie przedstawiło swój stosunek do piwowarstwa domowego. Może BP albo SWIMP zapyta rzecznika prasowego KP "co autor miał na myśli?"
    Może "wielka trójca" zaczyna się bać, że konsumenci nie mogąc pić ich pseudopiw przerzucą się na domową produkcję Jak inaczej wytłumaczyć tego typu debilne spoty czy też ten "obiektywny inaczej" artykuł ... http://www.kp.pl/artykuly.xml%3Fid=6?id=6

    Comment

    • kopyr
      Pułkownik Chmielowy Ekspert
      • 2004.06
      • 9475

      #92
      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika barteczekr Wyświetlenie odpowiedzi
      też ten "obiektywny inaczej" artykuł ... http://www.kp.pl/artykuly.xml%3Fid=6?id=6
      To stare jest.
      blog.kopyra.com

      Comment

      • barteczekr
        Kapral Kuflowy Chlupacz
        • 2007.11
        • 31

        #93
        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kopyr Wyświetlenie odpowiedzi
        To stare jest.
        Wiem, że stare. To tylko miał być dowód na poparcie mojej tezy

        Comment

        • jacer
          Pułkownik Chmielowy Ekspert
          • 2006.03
          • 9875

          #94
          Widziałem właśnie tą reklame.

          powiem wam jedno z KP: jesteście popaprani.
          Milicki Browar Rynkowy
          Grupa STYRIAN

          (1+sqrt5)/2
          "Nie ma (...) piwa, które smakowałoby wszystkim. Każdy browarnik, który próbuje takie przygotować, skazany jest na klęskę" - Michael Jackson
          "Dobrzy ludzie piją dobre piwa" - Hunter S. Thompson
          No Hops, no Glory :)

          Comment

          • arcy
            Pułkownik Chmielowy Ekspert
            • 2002.07
            • 7538

            #95
            Chętnie nabędę koszulkę z napisem: Tyskie. Wasze najgorsze

            Comment

            • jacer
              Pułkownik Chmielowy Ekspert
              • 2006.03
              • 9875

              #96
              Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika arcy Wyświetlenie odpowiedzi
              Chętnie nabędę koszulkę z napisem: Tyskie. Wasze najgorsze
              Monty Python będzie lepszy


              - Wasze piwo smakuje jak mineta w kajaku!
              -?
              - Cholernie zalatuje wodą!
              Milicki Browar Rynkowy
              Grupa STYRIAN

              (1+sqrt5)/2
              "Nie ma (...) piwa, które smakowałoby wszystkim. Każdy browarnik, który próbuje takie przygotować, skazany jest na klęskę" - Michael Jackson
              "Dobrzy ludzie piją dobre piwa" - Hunter S. Thompson
              No Hops, no Glory :)

              Comment

              • kopyr
                Pułkownik Chmielowy Ekspert
                • 2004.06
                • 9475

                #97
                Widziałem reklamę - to świnie.
                Za jednym zamachem pojechali po domowym, po tradycyjnym i po egzotycznym piwie. No ale to samo było w Tyskim Vademecum Piwa, tylko tam to było w białych rękawiczkach.
                Weźmy optymistyczną wersję - boją się nas.
                blog.kopyra.com

                Comment

                • żąleną
                  D(r)u(c)h nieuchwytny
                  • 2002.01
                  • 13239

                  #98
                  I ten moment, kiedy otwiera się przejście do baru i światłość płynie zeń wiekuista.

                  Podobnie mogłyby wyglądać reklamy McDonalda. Po co próbować regionalnej kuchni, nasz hamburger jest zawsze taki sam, nie zaliczysz wtopy!

                  To jest wychowywanie kastratów doznaniowych.

                  Comment

                  • Seta
                    D(r)u(c)h nieuchwytny
                    • 2002.10
                    • 6964

                    #99
                    Czemu te tchórze z Sabmillera nie odważą się np na dyskusję na naszym forum?
                    Reklama tych p...ch...p...k...s...p... z KP "uświadomi" społeczeństwu, że słusznie że stwierdził, że domowe (górnej) smakuje inaczej = jest nie do wypicia. I po co wywawać kasę na jakieś wynalazki, jaknawet w Chinach kupują Tyskie.
                    Nienawidzę koncernów...

                    Comment

                    • delvish
                      Major Piwnych Rewolucji
                      • 2004.11
                      • 3508

                      Moim zdaniem ta reklama to trochę strzał KP we własne kolano. Skoro jest „sala tradycji”, a Tyskie jednak do tradycji jakoś tam się odwołuje, to całóść ma wymowę trochę nie teges. Chyba, że to ma być w zamierzeniu „Nasze Nietradycyjne”. Swoją drogą to miło, że w końcu KP przyznała się, że z tradycyjnym, domowym piwem Tyskie nie ma już nic wspólnego
                      "You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."
                      (Frank Zappa)

                      "It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker that we expect our dinner, but from their regard to their own interest. We address ourselves, not to their humanity but to their self-love" (Adam Smith)

                      Comment

                      • jacer
                        Pułkownik Chmielowy Ekspert
                        • 2006.03
                        • 9875

                        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika delvish Wyświetlenie odpowiedzi
                        Moim zdaniem ta reklama to trochę strzał KP we własne kolano. Skoro jest „sala tradycji”, a Tyskie jednak do tradycji jakoś tam się odwołuje, to całóść ma wymowę trochę nie teges. Chyba, że to ma być w zamierzeniu „Nasze Nietradycyjne”. Swoją drogą to miło, że w końcu KP przyznała się, że z tradycyjnym, domowym piwem Tyskie nie ma już nic wspólnego
                        Nie wiedziałeś, że tradycja to jest coś przedczym należy się wzdrygać, robic skrzywionma minę?

                        Teraz nowoczesność, precz zabobony i wstecznictwo, teraz jest nowy lepszy świat.

                        Ciekawe, która agencja reklamowa to zrobiła i jacy tytani intelektu to wymyślili?
                        Milicki Browar Rynkowy
                        Grupa STYRIAN

                        (1+sqrt5)/2
                        "Nie ma (...) piwa, które smakowałoby wszystkim. Każdy browarnik, który próbuje takie przygotować, skazany jest na klęskę" - Michael Jackson
                        "Dobrzy ludzie piją dobre piwa" - Hunter S. Thompson
                        No Hops, no Glory :)

                        Comment

                        • mwa
                          Pułkownik Chmielowy Ekspert
                          • 2003.01
                          • 5071

                          Parę lat temu to nowoczesność robiło swoje.
                          Obecnie jest powrót do tradycyjnych produktów. Jednak reklama osiągnęła swój cel, gdyż przedstawia w dojść bardzo obrzydliwy sposób piwo domowe. Wiadomo, nie pokarzą jak fajnie jest na Warsztatach w Wrocławiu lub na Festiwalu w Żywcu.
                          Pozdrawiam Cię !!!!

                          Comment

                          • snorre
                            Kapitan Lagerowej Marynarki
                            • 2006.02
                            • 655

                            Reklama dość prymitywna i moim zdaniem chyba skierowana do najmłodszych i najmniej uświadomionych konsumentów piwa - na nich podziałają takie historyjki.
                            Przyszło mi do głowy, że można by reklamę zaatakować z jeszcze jednej strony - wyraźne jest tam naśmiewanie się ze starszych osób!
                            Tak dla referendum w sprawie usunięcia Ryszarda Grobelnego ze stanowiska prezydenta m. Poznania!

                            Comment

                            • żąleną
                              D(r)u(c)h nieuchwytny
                              • 2002.01
                              • 13239

                              Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika seta Wyświetlenie odpowiedzi
                              Czemu te tchórze z Sabmillera nie odważą się np na dyskusję na naszym forum?
                              A o czym mieliby dyskutować? Mogliby jedynie rzucać cyferkami (miliony much nie mogą się mylić) i przypominać o tej wielce reprezentatywnej nagrodzie.

                              Comment

                              • sergioP
                                Major Piwnych Rewolucji
                                • 2005.09
                                • 1271

                                Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika żąleną Wyświetlenie odpowiedzi
                                To jest wychowywanie kastratów doznaniowych.
                                Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika snorre Wyświetlenie odpowiedzi
                                Reklama dość prymitywna i moim zdaniem chyba skierowana do najmłodszych i najmniej uświadomionych konsumentów piwa - na nich podziałają takie historyjki.
                                Nie rozumiem dlaczego tak się przejmujecie odbiorcami, do których kierowana jest ta głupia reklama.
                                Przychodzi mi na myśl tekst z "Seksmisji":
                                "Zostaw, zostaw... Tamtego świata sie nie da uratować..."
                                - Wiesz Luciu, co ci powiem?
                                - ???
                                - ...napiłbym się piwa.

                                ------------------------------------------
                                Dzień dobry panu.
                                Poproszę dwa piwa...albo nawet trzy.

                                Comment

                                Przetwarzanie...
                                X