Tak sobie pomyślałem niedawno: Tyskie znów wygrało kolejny międzynarodowy konkurs, dostało kolejne grand prix - od razu jest to przetwarzane i pojawia się w reklamach. Strzelec Jane Pełne też ostatnio wygrało mniejszy konkurs, i co z tego - NIC Nie ma reklam w telewizji, nie sprzedaje sie chyba lepiej, a smak się pogorszył Czy po tym jak Koźlak z Ambera został piwem roku na browar.biz, to Amber więcej tego piwa sprzedaje Czy przez to, że Perła Mocna dostała nagrodę od Bractwa Piwnego, to mogę ją w Krakowie kupić - NIE Czy to, że niekiedy małe browary wygrywają nagrody na Chmielakach Krasnostawskich to chroni je przed zamknięciem
Odnoszę wrażenie, że te wszystkie nagrody i wyróżnienia są niewiele warte i korzystają z nich i tak tylko koncerny.
Odnoszę wrażenie, że te wszystkie nagrody i wyróżnienia są niewiele warte i korzystają z nich i tak tylko koncerny.
Comment