Na stronach GŻ pojawiły się dwa kolejne spoty porównawcze. Jeden z nich (pod nazwą "Markowa") przedstawia wyglądającego na ubogiego, bezzębnego mężczyznę w podeszłym wieku, delektującego się ciemnym piwem ze szklanki. I oczywiście napis "Prawie jak Ż". Nie wiem, co jest złego w piciu ciemnego piwa, zwłaszcza, że z filmu wynika, że człowiekowi sprawia to przyjemność. A może on pije portera żywieckiego?
reklama Żywca [z serii Prawie jak...] kolejna odsłona
Collapse
X
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika fukfukNa stronach GŻ pojawiły się dwa kolejne spoty porównawcze. Jeden z nich (pod nazwą "Markowa") przedstawia wyglądającego na ubogiego, bezzębnego mężczyznę w podeszłym wieku, delektującego się ciemnym piwem ze szklanki. I oczywiście napis "Prawie jak Ż". Nie wiem, co jest złego w piciu ciemnego piwa, zwłaszcza, że z filmu wynika, że człowiekowi sprawia to przyjemność. A może on pije portera żywieckiego?
Comment
-
-
Ja myślę, że nie ma się co rzucać o kolejne reklamy. Domowi piwowarzy osiągneli już swoje. GŻ może reklamować swoje produkty w każdy sposób zgodny z prawem - więc nie ma się do czego przyczepić. Poprzedni spór dotyczył śladu hipokryzji w działaniach GŻ. A co do nowej reklamy, no cóż - wypada częstować ludzi ciemnym piwem i pokazywać, że nie jest złe. Choć jeżeli chodzi o ciemniaki to przy ich spożyciu w Polsce, to na pewno reklama szkód im nie wyrządzi...
Comment
-
-
heh, kolejny powód do protestów, tym razem przeciwko obrazie piw ciemnychGdybyśmy nie mieli Warszawy w Generalnym Gubernatorstwie, to nie mielibyśmy 4/5 trudności, z którymi musimy walczyć. Warszawa jest i pozostanie ogniskiem zamętu, punktem, z którego rozprzestrzenia się niepokój w tym kraju - Hans Frank 14.12.1943 http://zamkidwory.forumoteka.pl
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika joelkaTiaa, nudne są już te reklamy ale teraz to sobie strzelili w plecy. Mało ludzi kojarzy ciemne piwa na rynku polskim. Kojarzą je jedynie z porterem żywieckim. (...)Ostatnia zmiana dokonana przez becik; 2006-03-15, 19:05.Gdybyśmy nie mieli Warszawy w Generalnym Gubernatorstwie, to nie mielibyśmy 4/5 trudności, z którymi musimy walczyć. Warszawa jest i pozostanie ogniskiem zamętu, punktem, z którego rozprzestrzenia się niepokój w tym kraju - Hans Frank 14.12.1943 http://zamkidwory.forumoteka.pl
Comment
-
-
Mi się wydaje, że ludziska przed TV aż tak bardzo nie analizują i nie wgryzaja się w reklamy: dla przeciętnego konsumenta to migające obrazki, na końcu których pojawia sie dobre piwo..
A, że jest jakieś ciemne? - no to co? I tak jest gorsze, bo nie smakuje jak Żywiec.
A Palone? Powstaje z palenia kadzi - więc jest po prostu przypalonym w garnku piwem jasnym...fANIAtic www.faktoria-ukraina.pl
Comment
-
-
I to jest właśnie smutne, że reklamy są tak często oglądane przez społeczeństwo, że utrwalają schematy myślowe. Na zasadzie: Ten browar co ma ciekawsze reklamy, ten ma smaczniejsze piwo. Sama kiedyś, mając do wyboru Leszka, Tyskie lub Żywca, myślałam że lepsze piwo jest to, które droższe. Że niby wraz z ceną idzie jakość. Takie to mądrości reklamy wpajają. Dobrze, że się nawróciłam
Comment
-
-
Fragment reklamy Żywca Palonemu nie zaszkodzi, jak i nie pomogła mu też wiele silna kampania reklamowa. Sprzedaż mówi sama za siebie. W wielu kręgach pokutuje opinia, że prawdziwe piwo musi mieć złoty kolor, a ciemne traktowane jest na zasadach dziwactwa. A swoją drogą, czy ktoś zwrócił uwagę na pewien kalendarz GŻ na rok 2006? Ciekawe jest to, że postacie na wielu fotografiach piją właśnie piwo ciemne.
Comment
-
Comment