Etki ładne acz co potwierdzą nawet czytający językiem Braila skopiowane z et ciechanowskich takich sprzed kilku lat. Wiem że właściciel ma do tego prawo ale nasuwa się pytanie - po co ? Chyba zależy mu na różnorodności i orginalności ?
Na etach ewidentnie jest lew a nie gryf czyli skrzyżowanie ciała lwa z głową i skrzydłami orła a ten (choć nie jestem heraldykiem) pasuje mi bardziej do terenów Pomorza czy Kaszub a nie Dolnego Śląska.
Ładna czcionka marki piwa , ładny rysunek lwóweckiego ratusza(?) , szkoda że nie ma kontynuacji poprzedniego logo browaru czyli tarczy z czarnym orłem śląskim i koroną nad nią. Obecne logo z lwem kojarzy mi się również z Ciechanowem tzn starym logo Machlejda (siedzący lew opierający łapę na tarczy), inicjały JM będące (najprawdopodobniej) inicjałami właściciela też są lekko dyskusyjne ale zakładając że to chyba jedyne a na pewno nieliczne lwśród innych browarów logo takowe zawierające - owa dyskusyjność może być wytłumaczona.
Cieszy nazwa miasta jako marka piwa a więc jego promowanie (w przeciwiweństwie do wielu marek piw z małych browarów będących "totalnie od czapy" i nic nie mówiących w sumie).
Rozumiem że browar dopiero w rozruchu i musi robic to z rozwagą i z przemyslaną strategią ale było by fajnie gdybby odtworzono tradycyjne lwóweckie marki piw jak Książęce , Basztowe czy lekkie Ciemne. Poprzestanie na na masowych mocno podvoltowanych pilsach 6,2 i 7,2 % to wg mnie pójście na łatwiznę ale - podkreślam - takie piwa "na bezpieczny początek dzialalności" są zrozumiałe.
Na etach ewidentnie jest lew a nie gryf czyli skrzyżowanie ciała lwa z głową i skrzydłami orła a ten (choć nie jestem heraldykiem) pasuje mi bardziej do terenów Pomorza czy Kaszub a nie Dolnego Śląska.
Ładna czcionka marki piwa , ładny rysunek lwóweckiego ratusza(?) , szkoda że nie ma kontynuacji poprzedniego logo browaru czyli tarczy z czarnym orłem śląskim i koroną nad nią. Obecne logo z lwem kojarzy mi się również z Ciechanowem tzn starym logo Machlejda (siedzący lew opierający łapę na tarczy), inicjały JM będące (najprawdopodobniej) inicjałami właściciela też są lekko dyskusyjne ale zakładając że to chyba jedyne a na pewno nieliczne lwśród innych browarów logo takowe zawierające - owa dyskusyjność może być wytłumaczona.
Cieszy nazwa miasta jako marka piwa a więc jego promowanie (w przeciwiweństwie do wielu marek piw z małych browarów będących "totalnie od czapy" i nic nie mówiących w sumie).
Rozumiem że browar dopiero w rozruchu i musi robic to z rozwagą i z przemyslaną strategią ale było by fajnie gdybby odtworzono tradycyjne lwóweckie marki piw jak Książęce , Basztowe czy lekkie Ciemne. Poprzestanie na na masowych mocno podvoltowanych pilsach 6,2 i 7,2 % to wg mnie pójście na łatwiznę ale - podkreślam - takie piwa "na bezpieczny początek dzialalności" są zrozumiałe.
Comment