Ludzie prosze niech wkoncu ktos to wypije i opisze swoje przezycia Czekam bo sam chcetnie bym ów produkty zamówił
Armagedon?
Collapse
X
-
Czyli kolejne w naszym kraju piwo kontraktowe. W sumie to dosyć pożyteczne zjawisko: kontraktujący na ogół ma ambicje wprowadzenia na rynek ciekawszych (żeby nie powiedzieć: niszowych) produktów, pojawiają się nowe marki, kolekcjonerzy etykiet cieszą się jak dzieci, smakosze są dumni, że w "nowym" piwie potrafią wyczuć rozpoznawalny smaczek któregoś z od dawna istniejących browarów... No, krótko mówiąc, trzebaby zamówić parę butelek, zanim piwo zniknie z rynku...Comment
-
Pszenica na pewno nie będzie z Relakspola jak pośrednio pisze iommi. Ideą Górnej Półki jest prezentacja smakoszom piw wyjątkowych. Zamysł firmowania ich własną marką przez skład jest zacny i go popieram. Zagadka dt. pszenicy nadal aktualna... obstawiam Kipera, podobnie jako następny browar gdzie będą kontraktować (to tylko zgadywanki)Comment
-
Browar Hajduki.
adam16@browar.biz
Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
Krasnoludki są na świecie, a w każdym razie w Chorzowie ;) a dowodem jest to, iż do domowego piwa siusiają :D - mam KWASIŻURA :DComment
-
Comment
-
doczytałem na stronie, że chodzi o pRZeniczne- Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
- Moje: zbieranie - Opole & warzenie - Browar Domowy Świński Ryjek ****
- Uwarz swoje piwo domowe z naszym Centrum Piwowarstwa
Sprawy dotyczące postów/wpisów/wątków/tematów zgłaszaj proszę narzędziem "Zgłoś [moderatorowi]" (Ikonka flagi przy danym wpisie).Comment
-
30. lipca pan Wiciślok przesłał taki oto tekst "dla prasy":
Eksperyment pod nazwą „piwo Armagedon 2012” zakończył się sporym sukcesem. Autorom testu chodziło o ustalenie czy polski rynek jest w stanie przyjąć nikomu nie znane piwo kotraktowe o dziwnie brzmiącej nazwie. Dodatkowym utrudnieniem było przyjęte założenie, że na reklamę piwa nie zostanie zainwestowana ani jedna złotówka. Całą sferę promocji postanowiono ograniczyć do komunikatów prasowych oraz wykorzystania darmowych narzędzi promocji w sieci.
- To było karkołomne zadanie – mówi Marek Wyciślok właściciel firmy Górna Półka Skład Alkoholi, jeden z pomysłodawców eksperymentu – i trudno było przewidzieć, czy piwo o „nie piwnej” nazwie i etykiecie osadzonej w stylistyce francuskich win znajdzie swoich zwolenników.
Do promocji piwa wykorzystano serwisy YouTube oraz Joemonster.org, gdzie opublikowano kilkudziesięciosekundowy spot reklamowy. W trakcie eksperymentu w pierwszym serwisie z filmem zapoznało się ponad 4000 użytkowników, w drugim prawie 2500. Dołączywszy w ostatniej chwili serwis Nautilus.org.pl (z zalinkowanym filmikiem z YouTube) w ciągu zaledwie kilku dni zwiększył tę liczbę o kolejne 2000 użytkowników. Podczas trwającego zaledwie pół roku eksperymentu sprzedano ponad 6 tys. butelek.
Obecnie firma Górna Pólka Skład Alkoholi przygotowuje nowe, tym razem już nie eksperymentalne, kontraktowe piwo.- Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
- Moje: zbieranie - Opole & warzenie - Browar Domowy Świński Ryjek ****
- Uwarz swoje piwo domowe z naszym Centrum Piwowarstwa
Sprawy dotyczące postów/wpisów/wątków/tematów zgłaszaj proszę narzędziem "Zgłoś [moderatorowi]" (Ikonka flagi przy danym wpisie).Comment
-
Podczas trwającego zaledwie pół roku eksperymentu sprzedano ponad 6 tys. butelek.Comment
-
a ile Żubra wtedy schodzi myślę że trzeba by porównywać podobne produkty.- Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
- Moje: zbieranie - Opole & warzenie - Browar Domowy Świński Ryjek ****
- Uwarz swoje piwo domowe z naszym Centrum Piwowarstwa
Sprawy dotyczące postów/wpisów/wątków/tematów zgłaszaj proszę narzędziem "Zgłoś [moderatorowi]" (Ikonka flagi przy danym wpisie).Comment
Comment