Witam
czy mam szanse nabyć chociaż 1 butlę portera do degustacji?!?
może ktoś ma jakieś info będę wdzięczny za info
Zbieram etykiety i podstawki z ciężarówkami, karty telefoniczne z motywem piwnym ,podstawki guinness oraz birofilia związane z browarem warszawskim.
Ktokolwiek chciałby pomóc w powiększaniu zbioru proszę o kontakt.
W Gdańsku na Przymorzy cały czas dostępny jest porter z limitowanej serii. Dzis miałem przyjemność dlektować się jego smakiem, w zasadzie bardziej przypomina koźlaka. Polecam tego portera wszystkim piwoszom
W Gdańsku na Przymorzy cały czas dostępny jest porter z limitowanej serii. Dzis miałem przyjemność dlektować się jego smakiem, w zasadzie bardziej przypomina koźlaka. Polecam tego portera wszystkim piwoszom
szumnie powiedziane, bo została 1 szt - ta z wystawy.
Uzupełniając dywagacje nt. tej akcji marketingowej pt "Porter ciechanowski w kamionce", warto podsumować koszty wyprodukowania takiej butelczyny.
Jak podaje temat: Kamionka koszt takiej flaszki jest prawdopodobnie mniejszy niż cena opisana w tamtym wątku tj. 4,10PLN. Dodając koszt "wsadu" i jego leżakowanie, browar zarobił kilkanaście PLN na flaszce.
Dodając do tego fakt, że poniesiono minimalne koszty związane z akcją promocyjną a koszty transportu w wyniku amoku akcji społecznej zostały łatwo przeniesione na klientów, to wypada mi tylko pogratulować pracownikom browaru pomysłu z kamionką.
Gratuluję
Czekajmy więc, aż inne browary podchwycą pomysł.
jak na moje oko cała akcja z porterem była ewidentnie skierowana w browar.biz (brak jakiejkolwiek promocji produktu - nawet na stronie browaru, ilość butelek); ktoś w browarze zwęszył forum, na którym kilkaset osób jara się piwem (i narzeka, że znikają kolejne portery) więc zrobili specjalnie dla browar.bizowiczów piwo speszal edyszyn i przy okazji trochę na tym zarobili
jakby nie było browar na laurach nie spoczywa i kombinuje, a nie narzeka i czeka na upadłość
jak na moje oko cała akcja z porterem była ewidentnie skierowana w browar.biz
Taka hipoteza wyjaśniałaby, dlaczego akcja z pozoru spontaniczna tak sprawnie i stosunkowo gładko została zrealizowana Z drugiej strony nie chce mi się wierzyć, że ktoś leżakuje portera 2 lata, po to, żeby zrealizować akcję, która wpływ na działalność browaru ma raczej pod kątem wizerunku. Przecież Ciechan na tym kokosów jakichś nie zrobił
Tak czy inaczej z marketingowego punktu widzenia cała akcja to strzał w dziesiątkę. Należy zespół Ciechana pochwalić.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."
(Frank Zappa)
"It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker that we expect our dinner, but from their regard to their own interest. We address ourselves, not to their humanity but to their self-love" (Adam Smith)
O co wam chodzi? Nikt nikogo nie zmuszał do kupna. Cena była znana, a nawet jak komuś nie pasowało mógł się wycofać i zwyczajnie nie odebrać swojego przydziału. Każdy kto był w browarze wie ile pojemności ma najmniejszy tank leżakowy, a co za tym idzie ile tego limitowanego produktu może być. Jako grupa ludzi pokazaliśmy o tym, że stanowimy grupę, której nie należy lekceważyć i należy się z tego cieszyć.
O to to. Może się mylę, ale mam wrażenie, że tak czasami działa właśnie wolny rynek
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."
(Frank Zappa)
"It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker that we expect our dinner, but from their regard to their own interest. We address ourselves, not to their humanity but to their self-love" (Adam Smith)
jak na moje oko cała akcja z porterem była ewidentnie skierowana w browar.biz (brak jakiejkolwiek promocji produktu - nawet na stronie browaru, ilość butelek); ktoś w browarze zwęszył forum, na którym kilkaset osób jara się piwem (i narzeka, że znikają kolejne portery) więc zrobili specjalnie dla browar.bizowiczów piwo speszal edyszyn i przy okazji trochę na tym zarobili
jakby nie było browar na laurach nie spoczywa i kombinuje, a nie narzeka i czeka na upadłość
Ewidentnie, to przeceniasz niestety znaczenie forum browar.biz. Jak łatwo policzyć, na forum rozeszło się circa 150-200szt. Kamionek było 1200szt. No to chyba by świetnego interesu nie zrobili. Produkt był już, jak sądzę i co wynikało z postów annetki, rozdysponowany pomiędzy różne firmy, jako prezenty dla kontrahentów, pracowników itp.
Dla nas poszła nadwyżka, którą myślę, że browar i tak by spokojnie upłynnił. Bądźmy szczerzy w przypadku tego produktu, dla 80% konsumentów o decyzji zakupowej decyduje opakowanie. Większość, z tych do których trafił ten porter pewnie w życiu za wiele porteru nie wypiła.
Fakt, że poszło to na browar.biz jest pewnym docenieniem naszego forum, ale spiskowych teorii to bym nie formułował.
Zarzut, że browar na tym zarobił jest tak wysokich lotów, że nie wiem co mam na to odpisać? A co miał k... dołożyć, żebyś mógł spróbować tego piwa? Sugestie, ze browar kombinuje uważam za niezłe świństwo. Jak czujesz się nabity w butelkę, to możesz mieć pretensje tylko do siebie, nikt Ci kota w worku nie kazał kupować. Trzeba było poczekać na pierwsze recenzje.
A to, że nie ma możliwości zakupienia tego produktu w sklepie internetowym Ciechana świadczy tylko o tym, że większość została już sprzedana. A także o tym, że rzeczywiście browar.biz został wyróżniony. A nie o tym, że forumowicze zostali naciągnięci.
Comment