Redd's w puszce 0,33l

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • kopyr
    Pułkownik Chmielowy Ekspert
    • 2004.06
    • 9475

    Redd's w puszce 0,33l

    KP wprowadza Redd'sa w puszkach 0,33l. Jednak nie będą to puszki, takie jak np. Pepsi, czy Coca-Cola, ale bardziej smukłe. Podobne do tych w jakich są sprzedawane energetyki (np. Red Bull, tyle, ze 0,33l).
    Cytat z ulotki dla detalistów "Nowa puszka o pojemności 330ml, wygodna, poręczna i lekka z łatwością zmieści się w damskiej torebce. (...) Zgrabne 330ml to opakowanie na wszelkie okazje, idealne zarówno w domu jak i poza domem, w przerwach między obowiązkami, w klubie, czy na dyskotece".
    Taa... na uczelni, na zakupach, w pracy.
    blog.kopyra.com
  • remfire
    Major Piwnych Rewolucji
    • 2004.03
    • 1334

    #2
    Ciekawa wiadomości
    Czy dobrze rozumie, że to narazie tylko zapowiedzi , a samych puszek jeszcze nie ma w sprzedaży ?

    Comment

    • kopyr
      Pułkownik Chmielowy Ekspert
      • 2004.06
      • 9475

      #3
      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika remfire Wyświetlenie odpowiedzi
      Ciekawa wiadomości
      Czy dobrze rozumie, że to narazie tylko zapowiedzi , a samych puszek jeszcze nie ma w sprzedaży ?
      W sprzedaży jeszcze chyba nie ma, ale miałem je w ręce. Dostałem pakiet startowy dla detalistów.
      blog.kopyra.com

      Comment

      • gryzli
        Szeregowy Piwny Łykacz
        • 2005.10
        • 24

        #4
        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika remfire Wyświetlenie odpowiedzi
        Ciekawa wiadomości
        Czy dobrze rozumie, że to narazie tylko zapowiedzi , a samych puszek jeszcze nie ma w sprzedaży ?
        Wszystkie trzy są już od jakiegoś czasu w sprzedaży. Wiem, bo kupiłem i stoją u mnie na biurku i nie ma kto ich wypić... :/

        Comment

        • esperal
          D(r)u(c)h nieuchwytny
          • 2005.01
          • 10

          #5
          A jaka cena takiego cuda? bo jeszcze nigdzie nie widziałem takiej puszki

          Comment

          • grzeber
            Major Piwnych Rewolucji
            🍼🍼
            • 2002.05
            • 2880

            #6
            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kopyr Wyświetlenie odpowiedzi
            Taa... na uczelni, na zakupach, w pracy.
            We Włoszech dostępne są wina w kartonikach 0,33 l, ze słomeczką. W sam raz dla dzieci do kanapek do szkoły .
            pozdrawiam
            www.BrowaryMazowsza.pl - kompendium wiedzy o piwowarstwie ziemi mazowieckiej

            Comment

            • kopyr
              Pułkownik Chmielowy Ekspert
              • 2004.06
              • 9475

              #7
              Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika grzeber Wyświetlenie odpowiedzi
              We Włoszech dostępne są wina w kartonikach 0,33 l, ze słomeczką. W sam raz dla dzieci do kanapek do szkoły .
              W Polsce widziałem wino, no powiedzmy napój alkoholowy, w kubeczku plastikowym zamkniętym wieczkiem aluminiowym, takim w jakie pakuje się jogurty. Z banderolą.
              blog.kopyra.com

              Comment

              • anteks
                Generał Wszelkich Fermentacji
                🥛🥛🥛🥛
                • 2003.08
                • 10782

                #8
                przejście na puszki 0,33l oznacza rezygnacje z butelek 0,33 czy będzie lany w oba pojemniki
                Mniej książków więcej piwa

                Comment

                • Maidenowiec
                  Major Piwnych Rewolucji
                  • 2004.07
                  • 2287

                  #9
                  E, na uczelniach to nikt nie bawi się w pierdoły typu puszki 0,33
                  Surowce i akcesoria piwowarskie i serowarskie - Piwodziej.pl

                  Thou shallt not spilleth thy beer!

                  Przy wysokim stężeniu alkoholu organizm człowieka znajduje się blisko śmierci i instynktownie dąży do przedłużenia rodu.

                  Comment

                  • remfire
                    Major Piwnych Rewolucji
                    • 2004.03
                    • 1334

                    #10
                    Fotki owych puszek sa już dodane do stosownego działu w Kolekcjonerstwie Nie wiem czy dobrze kombinuję , ale zaintrygowal mnie napis na tych puszkach " Nigdy nie jeżdżę po alkoholu". Troche to dziwnie wygląda na opakowanu piwa, dlatego zastanawiam się czy to nie będzie wiązalo się z nowa akcja promocyjną , w której będzie się sugerowało że tyle to jeszcze można wypić , a wiecej już nie. To tylko przypuszczenia , zapewne wkrótce się okaże o co chodzi z tym napisem.

                    Comment

                    • grzeber
                      Major Piwnych Rewolucji
                      🍼🍼
                      • 2002.05
                      • 2880

                      #11
                      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kopyr Wyświetlenie odpowiedzi
                      W Polsce widziałem wino, no powiedzmy napój alkoholowy, w kubeczku plastikowym zamkniętym wieczkiem aluminiowym, takim w jakie pakuje się jogurty. Z banderolą.
                      W Chinach widziałem jeszcze wódkę w plastikowych woreczkach (jak kiedyś u nas mleko) oraz w "jednostrzałowych" kieliszkach zamykanych wieczkiem .
                      pozdrawiam
                      www.BrowaryMazowsza.pl - kompendium wiedzy o piwowarstwie ziemi mazowieckiej

                      Comment

                      • robox
                        D(r)u(c)h nieuchwytny
                        • 2002.11
                        • 8188

                        #12
                        No to może trochę marketingowej "sieczki" KP na temat nowych opakowań:
                        Kampania „Redd’s. Zgrabne 330 ml” wspiera wprowadzenie nowej, smukłej puszki Redd's stworzonej specjalnie z myślą o kobietach. Propozycja przygotowana przez Kompanię Piwowarską została dostosowana do potrzeb nowoczesnych i aktywnych konsumentek. Launch puszki sleek can o pojemności 330 ml komunikuje ogólnopolska kampania reklamowa oraz działania PR.


                        Zgrabna Redd’s to pierwsza puszka typu „sleek can” (ang. „sleek” – elegancki) na polskim rynku piwa. Adresatami kampanii są młode i nowoczesne kobiety, które śledzą trendy i nowości rynkowe oraz chętnie kupują nowe produkty. Półlitrowa puszka nie zawsze odpowiada aktywnym osobom - bywa za duża i za ciężka. Redd’s stworzył propozycję dla „zabieganych” kobiet, które w poszukiwaniu małych przyjemności w wolnej chwili sięgają po swoje ulubione owocowe piwo – powiedział Tomasz Kanton, Brand PR manager w Kompanii Piwowarskiej.
                        Attached Files

                        Comment

                        • żąleną
                          D(r)u(c)h nieuchwytny
                          • 2002.01
                          • 13239

                          #13
                          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika robox Wyświetlenie odpowiedzi
                          Launch puszki sleek can o pojemności 330 ml komunikuje ogólnopolska kampania reklamowa oraz działania PR.

                          Aaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

                          Comment

                          • robox
                            D(r)u(c)h nieuchwytny
                            • 2002.11
                            • 8188

                            #14
                            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika żąleną Wyświetlenie odpowiedzi
                            Aaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
                            Ostrzegałem przed lekturą .

                            Comment

                            • jacer
                              Pułkownik Chmielowy Ekspert
                              • 2006.03
                              • 9875

                              #15
                              Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika robox Wyświetlenie odpowiedzi
                              Adresatami kampanii są młode i nowoczesne kobiety, które śledzą trendy i nowości rynkowe oraz chętnie kupują nowe produkty.
                              hehee

                              biznesłumen, dyskotekówki czy też idiotki-feministki?
                              Milicki Browar Rynkowy
                              Grupa STYRIAN

                              (1+sqrt5)/2
                              "Nie ma (...) piwa, które smakowałoby wszystkim. Każdy browarnik, który próbuje takie przygotować, skazany jest na klęskę" - Michael Jackson
                              "Dobrzy ludzie piją dobre piwa" - Hunter S. Thompson
                              No Hops, no Glory :)

                              Comment

                              Przetwarzanie...
                              X