Zajrzałem do Atlasu Lokomotiv i nie widzę aby to była wina skrajni. Motoriczka serii 810 ma jeszcze 20 mm zapasu do wymiaru granicznego skrajni w Polsce. Poza tym wjeżdzali tą serią do Głuchołaz i Łupkowa (ZSR). To jest zapewne kwestia zgody UTK na ruch transgraniczny Czeski Cieszyn - Cieszyn, otrzymanie takiej zgody nie wymaga jakichś szczególnych wymagań od przewoźnika dlatego przedstawiciele CD szybko i zdecydowanie wypowiedzieli się w tym temacie. Jeżeli jednak moje życzenie miało się spełnić i CD chcieliby wjeżdzać do BB to seria 810, musiałaby przejść badania celem otrzymania świadectwa dopuszczenia do eksploatacji w RP. To im się nie opłaca niestety.
Pociągiem po kolejowo-piwnych szlakach
Collapse
X
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Gringo Wyświetlenie odpowiedziZajrzałem do Atlasu Lokomotiv i nie widzę aby to była wina skrajni.
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Gringo Wyświetlenie odpowiedziTo im się nie opłaca niestety.
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Pankracy Wyświetlenie odpowiedziCD za dwa lata wprowadza na czeskie linie kolejowe dwuczłonowe DMU 120 produkcji polskiej. Może wtedy coś się zmieni na liniach przygranicznych.
moje piwne mapy // Piwny Informator (facebook) // Browarek Camelot
Lepiej siedzieć w gospodzie nad piwem i rozmyślać o kościele, niż siedzieć w kościele myśląc o gospodzie
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika belfer102 Wyświetlenie odpowiedziDokładnie tak Panie Burmistrzu!mb WOS
Comment
-
-
Rozszerzona oferta „Sąsiedzi”
Źródło: RK
Przewozy Regionalne od 1 czerwca rozszerzyły ofertę „Sąsiedzi” o odcinki: Wrocław – Opole (pociągi nr 6430/1/3357, 4626/7/3352) i Legnica Żagań (pociągi nr 76136/5845, 67135/5844).
Oferta „Sąsiedzi” pozwala korzystać z przejazdów pociągami międzynarodowymi w relacjach krajowych, po atrakcyjnych cenach.
W obrębie Dolnego Śląska, ofertą objęte są m.in. relacje:
- Wrocław Główny – Bohumin
- Sędzisław – Kralovec (Trutnov hl.n.)
- Szklarska Poręba Górna – Harrachov (Korenov)
- Wrocław Główny – Goerlitz (Drezno)
- Legnica – Forst Lausitz
TABELA OPŁAT ZA BILETY JEDNORAZOWE
klasa 2 pociągów REGIO
Za odległość - taryfa normalna
do 5km - 3,00
6 - 10km - 3,20
11 - 15km - 3,70
16 - 20km - 4,30
21 - 25km - 5,30
26 - 30km - 6,30
31 - 35km - 6,90
36 - 40km - 8,00
41 - 47km - 9,00
48 - 53km - 10,00
54 - 59km - 11,10
60 - 67km - 11,60
68 - 73km - 12,60
74 - 80km - 13,60
81 - 90km - 14,60
91 - 100km - 15,70
101 - 120km - 17,20
121 - 140km - 19,20
141 - 160km - 21,20
161 - 180km - 23,20
181 - 200km - 25,20Last edited by Gringo; 2011-06-07, 06:44.
Comment
-
-
Za ciosem sukcesu sprzedaży Atlasu Linii Kolejowych, firma Eurosprinter wydała Mały Atlas Linii Kolejowych Polski 2011 "wersja podróżnicza". Premiera miała miejsce w dniu 01.06.2011. Cena jest już zdecydowanie bardziej atrakcyjna od Wielkiego Atlasu- 45 zł.
Comment
-
-
To jest atlas linii a nie rozkład jazdy. Poza tym to rozkłady zmieniają się codziennie, a nie co 3 miesiące
moje piwne mapy // Piwny Informator (facebook) // Browarek Camelot
Lepiej siedzieć w gospodzie nad piwem i rozmyślać o kościele, niż siedzieć w kościele myśląc o gospodzie
Comment
-
-
Na przykład z Bydgoszczy do Gościszewa można dojechać w niecałe cztery godziny pociągami Arrivy, czyli DB. Ciekawe, jak to funkcjonuje - z tym że trzeba by było się nastawić na nocleg, bo nie da się ustawić tak kilkugodzinnej wizyty. Szkoda, że już nie mieszkam w Bdg.Lotna ekspozytura browaru
Też Was kocham.
Comment
-
-
Ja o tym projekcie słyszę już od co najmniej 20 lat, jak nie 25. Nie wiem czy dożyję realizacji.
Poza tym mowa jest o jakiś Szczyrzycach, a nie Szczyrzycu
"Planowana inwestycja kolejowa da zatrudnienie ponad tysiącom osób". Ile to jest ponad tysiącom? Milionom?Last edited by Pendragon; 2012-01-27, 10:54.
moje piwne mapy // Piwny Informator (facebook) // Browarek Camelot
Lepiej siedzieć w gospodzie nad piwem i rozmyślać o kościele, niż siedzieć w kościele myśląc o gospodzie
Comment
-
-
Rynek Kolejowy: http://www.rynek-kolejowy.pl/29148/P...raz_blizej.htm
A koszty budowy linii Podłęże – Piekiełko już w 2006 roku szacowano na 8-9 mld zł. Teraz mówi się o 5-6 mld zł.
Comment
-
-
-
Wydaje mi się że nie jeden tor nie zmniejszyłby kosztów o niemal 50% (nie uwzględniając jeszcze inflacji od 2006 roku). Poza tym jednotorówka jest do d...
Jak to często mówię - pożyjemy zobaczymy
Starają się o pieniądzę na rozbudowę a Małopolska ma dużo do zrobienia w istniejącej infrastrukturze. Połączenia z woj. śląskim są fatalne.
Czechowice Dz. - Kraków - 180 minut - około 90km.
Katowice - Kraków pociąg IC 120 minut - około 80 km.
Dla mnie, wycieczka do Omerty w Krakowie, 90km w jedną stronę to była podróż w której spędziłem w pociągu łącznie prawie 7 godzin. Paradoksalnie dobrą alternatywą (czasu przejazdu) jest wycieczka do Wrocławia.
Comment
-
Comment