A jeśli ten w lustrze nie będzie chciał się z tobą napić?
Reklama piwa w TV
Collapse
X
-
gul-gul jeśli nie będzie chciał iść to oznacza, że nie można już więcej pićWspieraj swój Browar! I Ty możesz zostać PREMIEREM!
"do ciężkiej pracy jestem za lekki,
do lekkiej pracy jestem za ciężki"
Comment
-
-
najlepiej powieś je tyłemWspieraj swój Browar! I Ty możesz zostać PREMIEREM!
"do ciężkiej pracy jestem za lekki,
do lekkiej pracy jestem za ciężki"
Comment
-
-
Królewskie istotnie ma najlepszą reklamę
a. nie nudzi przy kolejnym oglądaniu
b. muzyka (co już zauważono) bardzo dobrze dobrana
c. nie sili się na górnolotność - vide nudny Lech, czy internacjonalizm ( Tyskie na australijskiej pustyni, jakby nie mieli tam co pić ?!)
d. pokazuje zwykłych ludzi w zwykłych sytuacjach; po co kopać kapsle, albo wysyłać panienkę po dwa bezalkoholowe EB - czysty nadrealizm.
Choć podobał mi się Kaiser - lodówka. Trochę pogięty, ale z humorem.
Comment
-
-
Reklamę widziałam raz u znajomych (jestem szczęśliwą nieposiadaczką telewizora), tą "strzeliłem trzy", podobała mi się, wprawdzie mogłabym się przyczepić, że znowu faceci itp., ale nie jest to tak niskich lotów jak dziura w ścianie a ja ostatecznie tez nie jestem bez poczucia humoru
No i z tym wzrostem sprzedaży to tez chyba prawda - moi znajomi właśnie zaczęli to kupować... sama jeszcze nie próbowałam.
Comment
-
-
Tak, o to chodzi.
Taka dziura przenośna każdemu by się przydała, ale sama reklama jest dla mnie wyjątkowo niesmaczna - odwołuje się do czyjegoś braku inteligencji.
Warszawska reklama tego nie czyni, wprawdzie facet też kręci, ale w końcu nikogo nie oszukuje - strzelił trzy, a że piwa - przecież żona nie pytała, co strzelił. Dla mnie ta raklama jest sympatyczna.
Comment
-
-
Krzysiu - nie próbowałam, to znaczy, że nie DEGUSTOWAŁAM.
Wlewanie w siebie nastego z kolei piwa sie nie liczy - kubki smakowe są już wtedy mało wyczulone na nowe smaki.
Maja - w tej reklamie nie podoba mi się tendencyjność, że to ON w tą dziurę. Myślę, że wersja odwrotna byłaby o wiele ciekawsza
Comment
-
Comment