Grand Champion VII KPD-Koźlak Dubeltowy
Collapse
X
-
Najświeższa "Polityka" zamieszcza na str. 69 reklamę na ok. pół strony pt. "6 grudnia Grand Champion Birofilia 2009 przybywa!", informując jednocześnie, że:
"Od tej pory każdego roku w dzień Świętego Mikołaja będziemy prezentować miłośnikom piwa szczytowe osiągnięcie domowej sztuki warzenia piwa."
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Pancernik Wyświetlenie odpowiedzi"Od tej pory każdego roku w dzień Świętego Mikołaja będziemy prezentować miłośnikom piwa szczytowe osiągnięcie domowej sztuki warzenia piwa."
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika miszawar40 tysięcy znika w czeluści korporacji.Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Pancernik"Od tej pory każdego roku w dzień Świętego Mikołaja będziemy prezentować miłośnikom piwa szczytowe osiągnięcie domowej sztuki warzenia piwa."Nawet najgłupsi politycy, nie są tak głupi jak społeczeństwo, które ich wybrało.
Comment
-
-
-
Wg mnie trochę przegięli z tymi proporcjami - że na rynek wyszło mniej, niż na cele marketingowe.
Comment
-
-
Mareks, Seta - ale będą jaja jak to któryś z Was wygra Championa w przyszłym roku
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Żywiec Wyświetlenie odpowiedziInformacja dla kolekcjonerów.
Firmowe szklanki na piwo Bracki Koźlak Dubeltowy będą dostępne w sprzedaży w Piwiarni Żywieckiej w Browarze w Żywcu. Powinny dojechać w przyszłym tygodniu. Jeszcze ich nie widziałem ale są ponoć zrobione na wzór szklanki porterowej ze zdobieniem z dwóch stron szkła.
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Marusia Wyświetlenie odpowiedziWg mnie trochę przegięli z tymi proporcjami - że na rynek wyszło mniej, niż na cele marketingowe.
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Seta Wyświetlenie odpowiedziNo ja tam pewne złe strony zauważam. To tak jakby McDonald sponsorował gospodynię, która zrobi najlepszy pieróg biłgorajski... Żenua...
Koźlaka jednak zamierzam spróbować - mam nadzieję, że w Zamkowym go nie spierniczyli...
Pomysł kontynuowania tego pomysłu jest wg mnie rewelacyjny. Przecież to tylko wpłynie na poprawę nieciekawego asortymentu polskich piw z dużych browarów. Nie widzę nic w tym złego, że taki sygnał idzie z GŻ (BKD) czy Carlsberga (Porter Okocim).
A bez reklamy i promocji to w dzisiejszych czasach nic się już nie da sprzedać a jak ktoś tego nie rozumie to znaczy, że gdzieś się zagubił w czasoprzestrzeni
Jestem po spożyciu ok. 20 butelek cieszyńskiego Koźlaka i oceniam go bardzo pozytywnie i z optymizmem czekam na jego oceny na Forum.
Comment
-
Comment