Se lecimy z dyskusją...
To były czasy, w których się sprzedawało każde piwo i nie w złym pozycjonowaniu, braku reklamy, tworzenia wizerunku itd. widziałbym powody zaprzestania produkcji.
Obecnie też może tak sie zdarzyć, że po wznowieniu produkcji nie znajdzie wielu nabywców. Dla mnie przykładem jest BKD Weny, który mimo ogromnej reklamy i dobrej prasy (jeśli tak można powiedzieć o internetowym przekazie) nie został piwnym hitem a jego regularna produkcja zapewne byłaby nie opłacalna.
To były czasy, w których się sprzedawało każde piwo i nie w złym pozycjonowaniu, braku reklamy, tworzenia wizerunku itd. widziałbym powody zaprzestania produkcji.
Obecnie też może tak sie zdarzyć, że po wznowieniu produkcji nie znajdzie wielu nabywców. Dla mnie przykładem jest BKD Weny, który mimo ogromnej reklamy i dobrej prasy (jeśli tak można powiedzieć o internetowym przekazie) nie został piwnym hitem a jego regularna produkcja zapewne byłaby nie opłacalna.
Comment